En jaksa kaikkia viestejä lukea, mutta nyt on ns perushinnat ja oon alkanut varmistaa jo edellisenä päivänä, jos yli 24h keskustelusta tai viimeistään aamulla, että onko tapaaminen edelleen voimassa. Peruutukset ovat vähentyneet superisti
Ainakin yksi PT pyytää kuittaamista tapaamiselle, jos sovitusta ajasta on muutama päivä.
Ilmesesti myös PT:n omalla viestinnällä pysyy vähentämään ohareiden määrää. Näin ainakin yksi PT kertoi minulle.
Hän oli ilmeisesti muuttanut ilmoitteluaan tiettyyn suuntaan.
Tuosta hinnoittelusta lisäys. Asiakkaalla on kuitenkin usein tarjolla vaihtoehtoinen PT. Jos sama tuote on tarjolla edullisempaan hintaan, niin asiakas valitsee halvemman tuotteen.
Siksi minua hieman ihmetytti nämä vanhat hintakartellit. Siinä mielestäni kokeneemmat tytöt vedättivät juuri alalle tulleita tyttöjä.
Joo tästä yllätyin aika paljon kun jodelista luin, että monet varaa 2-3 pt:lle samaan aikaan, jotta eivät varmasti jää ilman. Tästä sitten tulee kierre, että myös pt:t tuplabookkaavat ja sitä kautta tulee vielä enemmän ohareita kumpaanki suuntaan. Super ärsyttävää
Tähän liittyen luulen, että tolla viestimisellä on väliä. Asiakas saa varmuuden, että mä en oo tekemässä ohareita ja valitsee sit mut. Teen yleensä vaan kerran viikossa töitä ja sillonki airbnbssä, joten ärsyttää suuresti jos ei sillon saa niitä asiakkaita
Mutta, tänään luullakseni kaikki on tulossa ja vaikuttaa vielä super mukavilta!