Ihan esimerkkinä, ostaisitko uuden tuotteen ennakkomaksulla verkkokaupasta kun tuotteesta ja kaupasta ei löydy mistään kokemuksia? Tuotteesta esittelynä vain muutama osakuva.
Uutiset:
Ihan esimerkkinä, ostaisitko uuden tuotteen ennakkomaksulla verkkokaupasta kun tuotteesta ja kaupasta ei löydy mistään kokemuksia? Tuotteesta esittelynä vain muutama osakuva.
Itse olen pari kertaa maksanut noin 10-20 euron suuruisen ennakkomaksun, joka on sitten vähennetty kokonaissummasta paikan päällä. Ekan kohdalla hoidin maksun tavallisena tilisiirtona, toisen kohdalla käytin jotain Paypalin kaltaista palvelua. Ekan neidon olen tavannut useita kertoja, mutta ennakko piti maksaa vain ensitapaamisella.Ihan samoin olen itsekin pari kertaa toiminut. Kummassakin tapauksessa oli kyse omalla naamallaan somessa toimivasta suomineidosta, joka lisäsi aika lailla luottamusta ja ihan mielelläni ton ennakon maksoin. Kivaa oli kummallakin kerralla.
Itse olen pari kertaa maksanut noin 10-20 euron suuruisen ennakkomaksun, joka on sitten vähennetty kokonaissummasta paikan päällä. Ekan kohdalla hoidin maksun tavallisena tilisiirtona, toisen kohdalla käytin jotain Paypalin kaltaista palvelua. Ekan neidon olen tavannut useita kertoja, mutta ennakko piti maksaa vain ensitapaamisella.
Aiheuttaapa mun vastaukset paljon närää 😄
Pahoittelut siitä jos se pahoittaa jonkun mielen nyt
Noh, tulin vaan alunperin kommentoimaan aloitusta, eli miten minä olen toiminut jos olen varannut hotellin tapaamisille ja haluan välttää oharit.
Jos teen outcallina asiakkaan luona niin tietenkään en ota varausmaksua, jos asiakas tekee oharit niin se on sitten mun häpiäni jos olen hänelle varannut aikaani ja järjestänyt päiväni sen mukaan.
Hyvin hyvin harvoin näin onneksi käynyt.
Eikös se nyt ole pääasia että minä olen ollut tyytyväinen sekä myös asiakkaat joiden kanssa toimin 😊
Kiitos ja anteeksi 😘
Totta tuokin että rapsoja väärennetään, esim. RE:ssä näitä tulee vastaan usein.. ja kyllä ne on oppinut aika hyvin tunnistamaan.
Feikkirapsa on usein hyvin lyhyt ja kirjoitettu huonolla suomella eikä nimimerkillä ole juurikaan aiempia rapsoja..
Ja kerrotteko vielä mistä ja miten näitä rapsuja nyt sitte saa kirjottaa, osaan neuvoa jos joku kysyy. Itekkään en edes tiedä kun tää sivusto on niin outo😅😅
Okkei, mulla ei re:ssä lle. Eli turku ja sinne vaan mun nimellä topicciako ja kommentti tulvaa odottelemaan 😄
Ja kerrotteko vielä mistä ja miten näitä rapsuja nyt sitte saa kirjottaa, osaan neuvoa jos joku kysyy. Itekkään en edes tiedä kun tää sivusto on niin outo😅😅
Joku asiakkaasi kirjoittaa tänne raportin kohtaamisesta kanssasi.
Banana (nimimerkki myös täällä) on tai oli legendaarinen rapsojen kirjoittaja S-opistossa.
Itse en kyllä ottanut kaikkia Bananan rapsoja todesta.
Hyvä rapsa ainakin aikanaan S-opistolla räjäytti pankin, siis tytön kysynnän.