Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Aloittelija-pt:lle apua. Oharit?  (Luettu 15916 kertaa)

Poissa Pinookino

  • Jr. Member
  • Viestejä: 70
  • * Kelpo kaveri
Vs: Aloittelija-pt:lle apua. Oharit?
« Vastaus #180 : Elokuu 09, 2024, 17:16:13 »
^ Tuossa edellä taidettiin viitata siihen sihteeriopistoon, jota ei enää ole olemassa.

Käyppäs kattomassa. Kyllä löytyy.

Poissa Tonava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2613
  • ***** Huikea tyyppi

Poissa DreamPie

  • Newbie
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 31
  • * Kelpo kaveri
Vs: Aloittelija-pt:lle apua. Oharit?
« Vastaus #182 : Elokuu 09, 2024, 17:27:17 »
On s.opisto ainakin jossain voimissaan kun siellä munkin ilmoitus on ja suurin osa yhteyden otoista tulee sitä kautta 😇
🇫🇮DreamPie,Turku⭐⭐⭐⭐⭐
30-31.8,Turku

Poissa Pinookino

  • Jr. Member
  • Viestejä: 70
  • * Kelpo kaveri
Vs: Aloittelija-pt:lle apua. Oharit?
« Vastaus #183 : Elokuu 09, 2024, 19:58:32 »
^ https://fi.wikipedia.org/wiki/Sihteeriopisto


No joo, en rupee väitteleen asiasta mutta sieltä olen viime viikkoina löytänyt muutaman kivan hupakon. Mutta ei tarvitse käydä katsomassa jos on kerran lopetettu.

Poissa FortySexN2

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1713
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Aloittelija-pt:lle apua. Oharit?
« Vastaus #184 : Elokuu 09, 2024, 20:16:20 »
^ https://fi.wikipedia.org/wiki/Sihteeriopisto
No joo, en rupee väitteleen asiasta mutta sieltä olen viime viikkoina löytänyt muutaman kivan hupakon. Mutta ei tarvitse käydä katsomassa jos on kerran lopetettu.

Rautalangasta: Legendaarinen sihteeriopisto/sexwork on lopetettu ja nykyinen sihteeriopisto.org ja sihteeriopisto.com ovat vain huonoja kopioita

Paikalla JPC

  • Full Member
  • Viestejä: 497
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Aloittelija-pt:lle apua. Oharit?
« Vastaus #185 : Elokuu 09, 2024, 20:20:50 »
Onnistuu.
Voin tehdä aloittelija-perseentyrkyttäjälle oharit, jos tämä näin haluaa.
Mutta perin siitä hinnastoni mukaisen maksun.
Etukäteen, ja käteisellä kiitos.

Poissa Janir

  • Jr. Member
  • Viestejä: 64
  • * Kelpo kaveri
Vs: Aloittelija-pt:lle apua. Oharit?
« Vastaus #186 : Elokuu 10, 2024, 17:43:56 »
Jos se hinta on korkeampi... Panetus on itselläni kuin siniaalto, se on välillä korkeampi hellentäen kukkaronnyörejä ja sitten se panetus laskee ja kiimapäissään ajateltu korkeampi hinta voi alkaa nyppiä.
Itse jokatapauksessa pidän sovitusta kiinni ja panen sillä hinnalla mistä on puhuttu, lähes aina se jälkikäteen oli sen arvoista.

Poissa Lumikettu

  • Jr. Member
  • Viestejä: 56
  • * Kelpo kaveri
Vs: Aloittelija-pt:lle apua. Oharit?
« Vastaus #187 : Elokuu 14, 2024, 12:41:43 »
Mites lili vieläkö on tullut ohareita?

Poissa liliTRE_

  • Jr. Member
  • Galleria (9)
  • Viestejä: 56
  • * Kelpo kaveri
Vs: Aloittelija-pt:lle apua. Oharit?
« Vastaus #188 : Elokuu 14, 2024, 13:27:36 »
Mites lili vieläkö on tullut ohareita?

Paljon vähemmän! Saa silti edelleenki olettaa et 25-50% peruu 😅
Tamperelainen harrastelijahutsu 💕

Poissa MestariMerlin

  • Hero Member
  • Viestejä: 730
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Aloittelija-pt:lle apua. Oharit?
« Vastaus #189 : Elokuu 14, 2024, 13:56:56 »
Täysin käsittämätön lukema. Luulisi että max.20%..


Poissa Lumikettu

  • Jr. Member
  • Viestejä: 56
  • * Kelpo kaveri
Vs: Aloittelija-pt:lle apua. Oharit?
« Vastaus #190 : Elokuu 14, 2024, 13:58:39 »
Ikävä homma, mutta hyvä että parempaan päin.
Luulis että vähän kun fiilistellään niin kiinnostuskin heräis eri tavalla ja varaukset toteutuis.

Poissa liliTRE_

  • Jr. Member
  • Galleria (9)
  • Viestejä: 56
  • * Kelpo kaveri
Vs: Aloittelija-pt:lle apua. Oharit?
« Vastaus #191 : Elokuu 14, 2024, 15:55:30 »
Joo ei oo helppoa 😂 Täytyy alkaa pitämään kirjaa peruutuksista! Ohareita on ehkä joka kolmas ja muut perumisia. Monet kuitenki ihan fiksujakin, eli on kipeänä tms.

Sit kun vakkareita alkaa kertymään enemmän, niin oharit ja turhat peruutukset toki varmaan vähenee 😊
Tamperelainen harrastelijahutsu 💕

Poissa Lumikettu

  • Jr. Member
  • Viestejä: 56
  • * Kelpo kaveri
Vs: Aloittelija-pt:lle apua. Oharit?
« Vastaus #192 : Elokuu 14, 2024, 23:08:30 »
Grrrrrrr... täytyy alkaa varaan aikoja useammin niin saa jonkun säännöllisyyden tähän hommaan😇

Poissa Lumikettu

  • Jr. Member
  • Viestejä: 56
  • * Kelpo kaveri
Vs: Aloittelija-pt:lle apua. Oharit?
« Vastaus #193 : Elokuu 14, 2024, 23:48:49 »

"Sit kun vakkareita alkaa kertymään enemmän, niin oharit ja turhat peruutukset toki varmaan vähenee 😊"

Juu asiahan ei tietysti minulle kuulu ja aina saa itse päättää omat asiakkaat, mutta itselle on tullut vastaan aika merkillisiä selostuksia miksi ei loppuenlopuksi voida tavata..
Kuuluisimpia on "vääränlaiset viestit." Eli olen ehkä liian innokas, mutta NYT pois se minusta. Täytyy olla täysin tyyni eikä saa innostua jotta saan pitää paikkani.🤞  :inlove:

Poissa liliTRE_

  • Jr. Member
  • Galleria (9)
  • Viestejä: 56
  • * Kelpo kaveri
Vs: Aloittelija-pt:lle apua. Oharit?
« Vastaus #194 : Elokuu 15, 2024, 11:54:30 »

"Sit kun vakkareita alkaa kertymään enemmän, niin oharit ja turhat peruutukset toki varmaan vähenee 😊"

Juu asiahan ei tietysti minulle kuulu ja aina saa itse päättää omat asiakkaat, mutta itselle on tullut vastaan aika merkillisiä selostuksia miksi ei loppuenlopuksi voida tavata..
Kuuluisimpia on "vääränlaiset viestit." Eli olen ehkä liian innokas, mutta NYT pois se minusta. Täytyy olla täysin tyyni eikä saa innostua jotta saan pitää paikkani.🤞  :inlove:

Haha 😂
Tamperelainen harrastelijahutsu 💕

Poissa liliTRE_

  • Jr. Member
  • Galleria (9)
  • Viestejä: 56
  • * Kelpo kaveri
Vs: Aloittelija-pt:lle apua. Oharit?
« Vastaus #195 : Elokuu 17, 2024, 23:21:41 »
Päivitystä ohareiden määrään! Nyt on Jyväskylän viikonloppureissu taputeltu, peruutusprosentiksi jäi 53%. Vaan yksi ohari tosin! Lähes kaikki peruutukset tuli 24h sisällä tapaamisesta.

Monet olivat kipeitä/aikataulut muuttui jne. Tää taitaa vaan kuulua hommaan 😄

Aivan tarpeeksi sain kuitenkin asiakkaita nähtyä, vaikka onhan noissa toki aina aika paljon säätöä varailla uusia korvaavia nopealla aikataululla ja sitten korvaavia heille kun nekin peruvat. Jospa jonain päivänä voisin palkata assistentin ilman, että syytetään parituksesta 😂
Tamperelainen harrastelijahutsu 💕

Poissa MestariMerlin

  • Hero Member
  • Viestejä: 730
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Aloittelija-pt:lle apua. Oharit?
« Vastaus #196 : Elokuu 17, 2024, 23:29:00 »
Ei voi kuin edelleen pudistella päätä ja kysyä mikä porukkaa vaivaa..? Ei luulisi aikuisille ihmisille olevan noin s-tanan vaikeata tietää päivän menojaan etukäteen.. Tsemppiä ja osanottoni!


Poissa liliTRE_

  • Jr. Member
  • Galleria (9)
  • Viestejä: 56
  • * Kelpo kaveri
Vs: Aloittelija-pt:lle apua. Oharit?
« Vastaus #197 : Elokuu 17, 2024, 23:42:20 »
Ei voi kuin edelleen pudistella päätä ja kysyä mikä porukkaa vaivaa..? Ei luulisi aikuisille ihmisille olevan noin s-tanan vaikeata tietää päivän menojaan etukäteen.. Tsemppiä ja osanottoni!

Kiitos, onhan se vähän outoa kieltämättä 😅 Sairastumiset ja työaikataulujen muutokset on toki täysin ymmärrettäviä, koronaa on superisti liikkeellä ja pari oli tosi harmissaan, etteivät päässeet. Mutta suurin osa... Noh 💀

Oli muuten mielenkiintosta kirjata näitä määriä ylös, pitääkin alkaa trackaamaan näitä exceliin 🤪
Tamperelainen harrastelijahutsu 💕

Poissa MestariMerlin

  • Hero Member
  • Viestejä: 730
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Aloittelija-pt:lle apua. Oharit?
« Vastaus #198 : Elokuu 18, 2024, 00:25:07 »
Olishan tuo Excel hauska nähdä ja lukaista kootut selitykset..

Mutta kyllä noita ihme juttujakin sattuu! Ite oon yhden ainoan kerran joutunut perumaan tapaamisen viime tipassa.. yksinkertaisesti lähtöpuuhissa sain niin ikävän viiltohaavan sormeen että verenvuoto ei ihan heti siitä tyrehtynyt.. tuli jopa huono olo siitä vuodosta.. ja kaipa tuo terveysriskikin olisi ollut..😬

No onneksi selitys meni läpi ja tavattiin sitten myöhemmin oikein hyvällä menestyksellä..😅

Poissa liliTRE_

  • Jr. Member
  • Galleria (9)
  • Viestejä: 56
  • * Kelpo kaveri
Vs: Aloittelija-pt:lle apua. Oharit?
« Vastaus #199 : Elokuu 18, 2024, 01:58:22 »
Olishan tuo Excel hauska nähdä ja lukaista kootut selitykset..

Mutta kyllä noita ihme juttujakin sattuu! Ite oon yhden ainoan kerran joutunut perumaan tapaamisen viime tipassa.. yksinkertaisesti lähtöpuuhissa sain niin ikävän viiltohaavan sormeen että verenvuoto ei ihan heti siitä tyrehtynyt.. tuli jopa huono olo siitä vuodosta.. ja kaipa tuo terveysriskikin olisi ollut..😬

No onneksi selitys meni läpi ja tavattiin sitten myöhemmin oikein hyvällä menestyksellä..😅

Heti kävin väkertämässä, täytyy pitää yllä 😇 Ja auts, kaikkee sitä sattuu 😅
Tamperelainen harrastelijahutsu 💕