Kuumaa Ninni ! ja
Uutiset:
Mariannekarkki. Siinä on toinen perkele <3.....Vaari tippui katolta....Moraalisaarnaajapappa Pekonenkin tippui juuri penkiltä ja sai pahoja rytmihäiriöitä. Kuka opetti Lasihelmelle tekemään noita giffejä?
Ei nyt ihan vedä tolle pinkille Ninnille vertoja, mut laitetaan tähän ketjuunkin ku kuvailin itekin liikkuvaa vartalokuvaa eilen
Ja Ninnineiti. Onneksi pappa Pekonen menetti tajuntansa jo Lasihelmen ketkuttelun nähtyään. Pappa vietiin paareilla ensivasteautoon ja kännykkä korjattiin takavarikkoon.Mariannekarkki. Siinä on toinen perkele <3.....Vaari tippui katolta....Moraalisaarnaajapappa Pekonenkin tippui juuri penkiltä ja sai pahoja rytmihäiriöitä. Kuka opetti Lasihelmelle tekemään noita giffejä?
Ei nyt ihan vedä tolle pinkille Ninnille vertoja, mut laitetaan tähän ketjuunkin ku kuvailin itekin liikkuvaa vartalokuvaa eilen
Tässä pientä teaseria... 👀 Onlyfansin laitan pystyyn kun aika koittaa. 😁👌
Nämä liikkuvat kuvat on kyllä parasta mitä tällä saitilla on tapahtunut piiiiiitkään aikaan.Twerkkausta odotellessa
Kiitoksia arvon leidit ja herrat
Ja Helmi, upea vartalo sulla! 😍 Ja vähän luonnollisempi giffi, mä itse oon tällainen semi överi näissä mun vaaleanpunaisissa glitter-taruolentounelmissa 🤣 Mut tämäkin on mulle yksi tapa toteuttaa itseäni 😁 Kivaa kun on erilaisia 🙏
(Hauskaa jos trendaa liikkuvat kuvat, yllättävän helppoa oli tehdä vaikken mikään tekniikan ihme olekaan, eli kokeilkaa mimmit rohkeasti 👌)