Aikaisin olet, mutta ei haittaa. Ota peitto pois päältä. Minä tulen ja lämmintän.
Uutiset:
Eikö joulukalenteri voisi jatkua ikuisesti? Löysin juuri puhelimestani ennen julkaisemattomia kuvia. Tai en ole ihan varma, olenko postaillut niitä tänne aiemmin...No nyt jäi näkemättä onko törötisut. Vitut siitä. Panisin silti.
^ Ei muuta kuin alat nukkumaan. Minäkin olen jo sängyssä. Alasti.
Eikö joulukalenteri voisi jatkua ikuisesti? Löysin juuri puhelimestani ennen julkaisemattomia kuvia. Tai en ole ihan varma, olenko postaillut niitä tänne aiemmin...Aika harva varmaan valittaisi tällaisen joulukalenterin jatkumisesta. Tein hyvin perinpohjaisen tutkimuksen julkaistuista kuvista ja voin sanoa ettei tätä ollut vielä postattu, Ihan varmuuden vuoksi kuitenkin vielä tupla- ja triplatsekkaan kaikki kuvat, kun uni tuskin tulee kovin helposti,
Eikö joulukalenteri voisi jatkua ikuisesti? Löysin juuri puhelimestani ennen julkaisemattomia kuvia. Tai en ole ihan varma, olenko postaillut niitä tänne aiemmin...Upea kuva, tosin kauniista ihmisestä en edes minä saisi aikaiseksi huonoja kuvia Oli uusinta tai ei, se ei ketään haittaa.
Mä odottaessaOn suorastaan rikollista, jos joutuu kauan odottamaan
^ No huh huh, nyt tuli muuten kuuma!
Että voi olla nainen kaunis, ihan täydellistä! Voisin tulla kyllä viereen niin ei tarvi odotella enempää.
Mä odottaessaOn suorastaan rikollista, jos joutuu kauan odottamaan
Eikö joulukalenteri voisi jatkua ikuisesti? Löysin juuri puhelimestani ennen julkaisemattomia kuvia. Tai en ole ihan varma, olenko postaillut niitä tänne aiemmin...Vaikka joulu meni,niin kyllä Anniinan täydellistä vartaloa ihailee näin joulun jälkeenkin ja hitsi miten ihanat kiharat.Lisää vaan kuvia,kiitos!
Eikö joulukalenteri voisi jatkua ikuisesti? Löysin juuri puhelimestani ennen julkaisemattomia kuvia. Tai en ole ihan varma, olenko postaillut niitä tänne aiemmin...
Eikö joulukalenteri voisi jatkua ikuisesti? Löysin juuri puhelimestani ennen julkaisemattomia kuvia. Tai en ole ihan varma, olenko postaillut niitä tänne aiemmin...