Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Naisen vartalo  (Luettu 362457 kertaa)

Poissa Aallonpohja

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Naisen vartalo
« Vastaus #1680 : Maaliskuu 21, 2025, 06:38:12 »
"Tick tick tack, hur läng orkar du
90 grader vi e nästan där"

:headphones: :headphones: :headphones:
Palokunta paikalle kun Venla ja sauna on yhdistetty. On aika tulikuuma yhdistelmä  :inlove: :inlove: :wanker:

Poissa Kyybel

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #1681 : Maaliskuu 21, 2025, 06:48:15 »
Paras lääke keholle ja sielulle on neljä puupaneeliseinämää.

Oisko botet?  :)

Ilmeisesti kääntäjällä on erimielisyyksiä oikeinkirjoituksen kanssa, joten en edes enään yritä...ja kyllä, olen todella huono ruotsin kielen taitaja.
Kaunis saunatonttu joka tapauksessa ja suostuisin selänpesijäksi, jos kauniisti pyydettäisiin🌹♥️🌹
Everyone deserves a good foot massage🌹♥️🌹

Poissa Venla

• Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (142)
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #1682 : Maaliskuu 21, 2025, 20:09:28 »
Ilmeisesti kääntäjällä on erimielisyyksiä oikeinkirjoituksen kanssa, joten en edes enään yritä...ja kyllä, olen todella huono ruotsin kielen taitaja.
Kaunis saunatonttu joka tapauksessa ja suostuisin selänpesijäksi, jos kauniisti pyydettäisiin🌹♥️🌹

Ilmeisesti KAJ laulaa Vöyrin murteella, en tiedä onko kaikki heidän biisit sillä, mutta ainakin tämä oli?
Mulla ei ollut hajuakaan edes koko murteen olemassa olosta ennen Melodifestivalenia, eli - olen aivan yhtä kujalla kuin kuka tahansa ruotsia auttavasti osaava suomalainen. :laught:
Mutta kielikylvetään (tai kielisaunotaan tässä tapauksessa), niin eiköhän se siitä.  :)

Se on kuitenkin ns. vain murre, eli lausuttuna sanat ilmeisesti on kuitenkin ainakin suomenruotsiin päin & jos ruotsia vähän osaa, niin lauseyhteydestä voi koittaa päätellä.
Suomenruotsalaiset osaavat sitten valistaa lisää, että onko Vöyrin murre kuinka helppoa/hankalaa ymmärtää. :)
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Seinäjoki ke 2.4.!

Poissa Venla

• Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (142)
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #1683 : Maaliskuu 21, 2025, 20:48:29 »
"100 grader nåjaa
Bara bada bastu bastu
Heittää på så sveittin bara yr
Bada bastu jåå"

:headphones: :headphones: :headphones:

*okei, nyt mä lupaan lopettaa tän euroviisutykityksen*
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Seinäjoki ke 2.4.!

Poissa Maalainen88

• Full Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #1684 : Maaliskuu 21, 2025, 21:33:30 »
Nuita siun saunakuvia kattoessa alkaa puskemaan pintaan haikea toive päästä vielä joskus kokemaan,minkälaista olis edes kerran päästä istuksimaan saunassa hemaisevassa nais seurassa,eikä aina yksikseen,mut eihän toiveajattelua vissiinkään vielä tässä lakien ja kieltojen luvatussa maassa ole kielletty, lisää kuvia vuan
Tummista vesistä takas pinnalle...sitten katsotaan...

Poissa Kyybel

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #1685 : Maaliskuu 21, 2025, 21:50:45 »

Ilmeisesti KAJ laulaa Vöyrin murteella, en tiedä onko kaikki heidän biisit sillä, mutta ainakin tämä oli?
Mulla ei ollut hajuakaan edes koko murteen olemassa olosta ennen Melodifestivalenia, eli - olen aivan yhtä kujalla kuin kuka tahansa ruotsia auttavasti osaava suomalainen. :laught:
Mutta kielikylvetään (tai kielisaunotaan tässä tapauksessa), niin eiköhän se siitä.  :)

Se on kuitenkin ns. vain murre, eli lausuttuna sanat ilmeisesti on kuitenkin ainakin suomenruotsiin päin & jos ruotsia vähän osaa, niin lauseyhteydestä voi koittaa päätellä.
Suomenruotsalaiset osaavat sitten valistaa lisää, että onko Vöyrin murre kuinka helppoa/hankalaa ymmärtää. :)

Oli murre ja sen ymmärtäminen mitä vain niin lupaan nyt keskittyä pelkästään näihin vaikuttaviin kuviin...siihen nämä yksinkertaisen ihmisen aivot riittävät ja tyydyn siihen.
Ja saunomiseen...
Everyone deserves a good foot massage🌹♥️🌹