Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Ostaako naiset seksiä?  (Luettu 2905 kertaa)

Poissa SeuraPate

  • Newbie
  • Viestejä: 10
  • * Kelpo kaveri
Ostaako naiset seksiä?
« : Heinäkuu 21, 2024, 16:37:15 »
Löytyykö täältä naisia jotka ostavat tai ovat ostaneet seksiä?

Poissa Tiia

  • Tiia Forsström
  • Sr. Member
  • Galleria (18)
  • Viestejä: 1107
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Ostaako naiset seksiä?
« Vastaus #1 : Heinäkuu 23, 2024, 09:20:29 »
Mä tunnen (itseni lisäksi) aika monta palveluntarjoajaa, jotka on myös ostaneet seksiä. Olisin kuitenkin aika yllättynyt, jos tällä saitilla liikkuisi kovinkaan moni sellainen nainen, joka ei itse ole alalla.

Ainakin mun naisasiakkaat harmittelee jatkuvasti sitä, miten vaikea on löytää miespuolisia luotettavia palveluntarjoajia. Kysyntää on, tarjontaakin jonkin verran, mutta sivustoja, jotka houkuttelisivat molempia, ei oikein ole.
Tampereella 12.9. 🌺🐝


Uusimpia kuvia

Poissa Gentleman Tampere

  • Hero Member
  • Viestejä: 549
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Ostaako naiset seksiä?
« Vastaus #2 : Heinäkuu 23, 2024, 13:13:55 »
Otsikon luettuani päätin alkaa tarjota seksipalveluita halukkaille naisille. Joten: JONOON JÄRJESTY!!!

Poissa Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2199
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Ostaako naiset seksiä?
« Vastaus #3 : Heinäkuu 23, 2024, 13:26:09 »
Voisin tarjota s-palveluita naisille, mutta mulla on aika kovat kriteerit asiakkaiden suhteen.
I see what is right and approve, but I do what is wrong

#fuckpalestine

Poissa Gentleman Tampere

  • Hero Member
  • Viestejä: 549
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Ostaako naiset seksiä?
« Vastaus #4 : Heinäkuu 23, 2024, 15:05:00 »
Voisin tarjota s-palveluita naisille, mutta mulla on aika kovat kriteerit asiakkaiden suhteen.

Aika kova kriteeri = pillu pitää olla.

Poissa STT

  • Full Member
  • Viestejä: 438
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Ostaako naiset seksiä?
« Vastaus #5 : Heinäkuu 23, 2024, 15:18:15 »
Joo, se on aika vaikeaa sovitelle tässä asiassa tarjonta ja kysyntä yhteen, kun naiset eivät vaan käy "tyhjentämässä kassejaan" kuten miehet. tai ainakin yleistän noin. Ja sitten päälle tulee jotkut ihmeelliset kuvitelmat että rikkaat naiset maksaisi sen kymppitonnin per pano.

Poissa intohimo

  • Jr. Member
  • Viestejä: 70
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ostaako naiset seksiä?
« Vastaus #6 : Heinäkuu 23, 2024, 15:36:28 »
Luultavasti naiset on erittäin tarkkoja, millaisen vaikutelman palveluntarjoaja tuottaa. Tarjontaa on, mutta harva nainen sitten ottaa riskiä, että tapaaminen on jonkun itserakkaan änkyrän kanssa.

Poissa orjamies

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1897
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Ostaako naiset seksiä?
« Vastaus #7 : Heinäkuu 23, 2024, 17:07:40 »
Luultavasti naiset on erittäin tarkkoja, millaisen vaikutelman palveluntarjoaja tuottaa. Tarjontaa on, mutta harva nainen sitten ottaa riskiä, että tapaaminen on jonkun itserakkaan änkyrän kanssa.

Miehen pitäisi käytännössä olla sekä ulkonäöltä kropalta että käytökseltä aivan priimaa.

niinpitkään kun muistan STADISSA on keskimäärin 2 yrittäjää on ollut en laske mitään satunnaisia

mukaan. kukaan ei elä sillä vaikka tarjoaisi palvelua myös miehille. mietin mistä seksinhimoinen

nainen hakisi maksullista varmaankin kysyisi parturilta nehän tuntee kaikki =)
kysyvälle vastataan

Poissa Penaattori

  • Hero Member
  • Viestejä: 879
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Ostaako naiset seksiä?
« Vastaus #8 : Heinäkuu 23, 2024, 17:23:57 »
Tarjoan palveluita kaikille parikymppisille tiukkalihasille pimuille. HUOM. Tinkiminen on sallittua.
Jotka osaa, ne tekee mitä vaan
Jotka ei, ne ryhtyy opettamaan
- Juice Leskinen

Poissa reikispede

  • Newbie
  • Viestejä: 8
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ostaako naiset seksiä?
« Vastaus #9 : Heinäkuu 24, 2024, 00:10:17 »
Voisin tarjota s-palveluita naisille, mutta mulla on aika kovat kriteerit asiakkaiden suhteen.

sama vika, ei ota eteen jos ei ole laatua.

Poissa Turska88

  • Full Member
  • Viestejä: 127
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ostaako naiset seksiä?
« Vastaus #10 : Heinäkuu 24, 2024, 00:15:44 »
Itse pelkään satuttavani naisia kookaalla penikselläni!

Poissa Lapsuuden Sankari

  • Newbie
  • Viestejä: 10
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ostaako naiset seksiä?
« Vastaus #11 : Heinäkuu 24, 2024, 15:10:10 »
Yritetään nyt tuoda vähän "oikeaakin asiaa" tänne kaiken äijävitsailun keskelle.

Totta kai naiset ostavat seksiä siinä missä miehetkin, pienemmissä määrin tosin. Tilattu palvelu on myös hyvin erilaista miehiin verrattuna. Vähän kärjistäen miehet kaipaavat rankkaa toimintaa penetraation muodossa, naisilla toiveet ovat enemmän hellää kosketusta tai jopa pelkkää läsnäoloa. Hierontaan ja rentoutumiseen liittyvät palvelut kiinnostavat naisia paljon.

Palveluntarjoajan ei tarvitse olla mikään magicmike. Itse asiassa monet miespuoliset PT:t taitavat olla ulkonäöltään enemmän sellaisia "nallekarhuja" kuin atleettisia urheilijoita. Stripparit toki oma lukunsa, mutta miespuolisilla seksityöntekijöillä näin. Ulkonäköä suurempi seikka on se, miten mies osaa käyttäytyä ja ottaa naisen huomioon. Jos aikoo menestyä, pitää olla herrasmiehen etiketti hyvin hallussa. Se on jopa panokikkapankkiakin tärkeämpi juttu.

Naisten ostamassa seksissä kannattaa huomioida myös se, että naiset eivät välttämättä osta seksiä miespuoliselta-PT:lta, vaan moni päätyy lopulta naiseen. Syitä sille, miksi naiset ostavat seksiä naisilta on monia. Naispuolisia palveluntarjoajia riittää alalla, naiset tietävät oman elämänsä panomiehiä paremmin mitä nainen oikeasti haluaa, ja taitaapa osa valita naisen ihan silkasta uteliaisuudesta naisten väliseen seksiin.

Me olemme joskus yrittäneet löytää miespuolista PT:tä vaimolle, mutta vaikeaa on. Tarjontaa on vähän ja siitä syystä ei ole löytynyt mieluisaa ja hintalappu niille harvoille hyville on sen mukainen. Todennäköisempää taitaakin olla se, että hierontapainotteiset palvelut vaimolle tekee joku toinen nainen, jos sinne asti joskus päästään.

Poissa C.G.E. Bannerheim

  • Jr. Member
  • Viestejä: 93
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ostaako naiset seksiä?
« Vastaus #12 : Heinäkuu 24, 2024, 16:47:54 »
Eikös tästä ole kirjoitettu kirjakin: Miesseuralainen
Kirjailija Krista Kasvi, Tomi Roos

Poissa Tiia

  • Tiia Forsström
  • Sr. Member
  • Galleria (18)
  • Viestejä: 1107
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Ostaako naiset seksiä?
« Vastaus #13 : Heinäkuu 30, 2024, 10:02:12 »
Itse asiassa monet miespuoliset PT:t taitavat olla ulkonäöltään enemmän sellaisia "nallekarhuja" kuin atleettisia urheilijoita. Stripparit toki oma lukunsa, mutta miespuolisilla seksityöntekijöillä näin. Ulkonäköä suurempi seikka on se, miten mies osaa käyttäytyä ja ottaa naisen huomioon.

Komppaan vikaa lausetta vahvasti, ja samaan aikaan on kyllä pakko todeta, että monet mun tuntemat mieskollegat on kyllä huomattavan atleettisia.  :)
Tampereella 12.9. 🌺🐝


Uusimpia kuvia

Poissa Waverunner

  • Full Member
  • Viestejä: 317
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ostaako naiset seksiä?
« Vastaus #14 : Heinäkuu 30, 2024, 23:53:04 »
Voisin tarjota s-palveluita naisille, mutta mulla on aika kovat kriteerit asiakkaiden suhteen.

+ varausmaksu.

Poissa liliTRE_

  • Jr. Member
  • Galleria (9)
  • Viestejä: 55
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ostaako naiset seksiä?
« Vastaus #15 : Heinäkuu 31, 2024, 07:00:48 »
Mielenkiinnosta, mistä miespt:t löytää? Naapurilla ainakin mahdotonta löytää maksulliset ilmaisten joukosta.
Helsingissä Kampissa yksin ja yhdessä HelmiHKI kanssa 13.-15.9. 😇

Poissa Jepjep78

  • Newbie
  • Viestejä: 12
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: Ostaako naiset seksiä?
« Vastaus #16 : Elokuu 02, 2024, 19:03:23 »
Kyllöhän tuota itsellenikin mahtuisi lisää asiakkaita, oli sitten sukupuoli mikä tahansa. Ja itsellä siis itä-uusimaa ja uusimaa lähinnä alueina, päijät-hämekkään ei ole liian pitkällä.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 02, 2024, 19:08:42 kirjoittanut Jepjep78 »

Poissa Ripley

  • Full Member
  • Viestejä: 195
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ostaako naiset seksiä?
« Vastaus #17 : Elokuu 02, 2024, 19:27:14 »
Onko yhtään läskiä mies huoraa?
Ainahan sanotaan ettei naisia kiinnosta ulkonäkö vaan se mitä sisällä on.

Poissa MestariMerlin

  • Hero Member
  • Viestejä: 717
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Ostaako naiset seksiä?
« Vastaus #18 : Elokuu 02, 2024, 20:00:21 »
Tarkoitat varmaan lompakon sisällä..😅

Vakavasti ottaen.. kyllähän tuolla RealEscossa voi ilmoitella kuka vain..ei se ole suunnattu tai suunniteltu vain miehille vaikka tarjonta on kai olematonta.

Kysyntää ei luultavimmin kai vain juurikaan ole että kannattaisi ilmoitella..