Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Tiimalasivartalo  (Luettu 2729 kertaa)

Poissa mikevaan

  • Newbie
  • Viestejä: 32
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Tiimalasivartalo
« : Heinäkuu 23, 2024, 21:18:39 »
Mahtaako kukaan olla käynyt naapurissa ilmoittelen tiimalasivartaloisen luona? Itse olisin kyllä kovin halunnut päästä tapaamaan kun vaikutti niin hyvältä, mutta suoraan sanottuna liian kallis mulle.

Poissa Waykee

  • Jr. Member
  • Viestejä: 73
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tiimalasivartalo
« Vastaus #1 : Heinäkuu 23, 2024, 21:29:35 »
Sama täällä olin yhteydessä mutta hinta tosiaan kova tohon hintaan sen pillun täytyy jo näyttää aikamoisia sirkus temppuja.

Poissa Pefragiles

  • Newbie
  • Viestejä: 17
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tiimalasivartalo
« Vastaus #2 : Heinäkuu 24, 2024, 06:32:31 »
On kyllä sen verran kovat hinnat että en edes harkitse. Olikohan se hinta 4 x ulkkari puolituntinen. Saattaa olla hieman hiljaista ja epäilen että ohareita tolla hinnalla tulee ihan taatusti. Mitään erikoisen hyvää ei luvata eikä kuvista ole mitään takeita.

Poissa Prince

  • Full Member
  • Viestejä: 126
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tiimalasivartalo
« Vastaus #3 : Heinäkuu 24, 2024, 10:12:25 »
On kyllä sen verran kovat hinnat että en edes harkitse. Olikohan se hinta 4 x ulkkari puolituntinen. Saattaa olla hieman hiljaista ja epäilen että ohareita tolla hinnalla tulee ihan taatusti. Mitään erikoisen hyvää ei luvata eikä kuvista ole mitään takeita.

Veit sanat suustani, ihan samat mietteet itsellä: kuvien sen enempää kuin viestinkään perusteella esitetty hinta ei kohtaa. Ei edes kiinnostellut neidin OF.

Poissa Pezku

  • Full Member
  • Viestejä: 138
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tiimalasivartalo
« Vastaus #4 : Elokuu 04, 2024, 11:17:46 »
Eipä se ilmoitellutkaan kuin pari päivää, en ehtinyt saada vastausta edes

Poissa jagge

  • Newbie
  • Viestejä: 40
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tiimalasivartalo
« Vastaus #5 : Elokuu 05, 2024, 20:31:07 »
Eikö se ole nykyään tuolla Helsingin puolella jos kyseessä on sama henkilö mitä oletan?

Poissa keravankolli

  • Hero Member
  • Viestejä: 920
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Tiimalasivartalo
« Vastaus #6 : Elokuu 05, 2024, 21:18:36 »
Yks tällänen ilmoitteli tuossa, että Suomen hintataso ei palvele hänen näkemyksiään :laught:... Mut sais nauttia hänestä tilaamalla hänen OF-tilin.
...Mä kokeilen vaan sormella...