Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Hierojan pukeutuminen  (Luettu 5113 kertaa)

Poissa Vanhaholvikirkko

  • Newbie
  • Viestejä: 34
  • * Kelpo kaveri
Hierojan pukeutuminen
« : Heinäkuu 25, 2024, 06:46:40 »
Tuli mieleen tällainen juttu. Vaikuttaako teillä hierojan pukeutuminen (tai pukeutumattomuus) siihen päätökseen, että menettekö vierailemaan erottisissa hieronnoissa? Onko hyvä hieronta keskiössä, jolloin PT saa pukeutua vaikkapa pilkkihaalariin kunhan kosketus on hyvä? Vai onko niin että sopivalla vaatetuksella tai jopa kaiken riisumisella keskitason hieronta nousee erinomaiseksi palvelukokemukseksi?

Minä suosin palveluntarjoajia, jotka riisuvat kaiken (joko heti tai sitten hieronnan aikana). Täysin alaston palveluntarjoaja tuo sen fiiliksen tilanteeseen, että nyt ollaan huipulla eikä tästä päästä enää paremmaksi. Pidän sitä myös jonkinlaisena luottamuksen osoituksena asiakkaalle, että myös PT uskaltaa tilanteessa riisuutua ilkosilleen, jolloin olemme molemmat alasti. Rahani kiikutan mieluiten sellaiselle hierojalle, joka riisuu kaiken. Jos vaihtoehdoista toinen riisuu ja toinen ei, valinta kohdistuu todennäköisesti ensimmäiseen. Maksan alastomuudesta mielelläni jopa extraa jos PT sitä vaatii.

Surkein malli on sitten se, kun PT ei osaa vetää selviä rajoja vaatetukselleen. Saatetaan puhua kevyestä vaatetuksesta, mutta ei osata kertoa sitä onko kyseessä jumppatrikoot ja urheilutoppi, normaalit alusvaateet vai käytännössä kaiken paljastava alusasu. Oudoin malli on se missä PT myy myös seksiä ja täten riisuu ainakin joillekin asiakkailleen, mutta hieronnassa on kynnyskysymys pitää ne pikkarit päällä.

Joskus mietin sitä miksi PT:t vetävät outoja rajoja pukeutumiseen, koska riisuminen on helppo ja ilmainen tapa erottua edukseen. Enkä ole varmasti ainoa asiakas joka sitä jollain tasolla jopa odottaa tapaamiselta. 

Loppuun pakollinen muistutus siitä, että jokainen palveluntarjoaja luonnollisesti päättää itse omat rajansa palvelulle. Rajat ova ok, mutta ne on myös hyvä vetää selvästi ja näkyvästi, jotta vältetään väärinymmärrykset.

Poissa Hania

  • Newbie
  • Viestejä: 18
  • * Kelpo kaveri
Vs: Hierojan pukeutuminen
« Vastaus #1 : Heinäkuu 25, 2024, 10:37:57 »
Kyllä vaikuttaa ja isosti, jos kyseessä on eroottinen hieronta. Valitsen nykyään lähes aina täysin alastoman vaihtoehdon ja oikeastaan en enää lähde kokeilemaan sellaisia, joilla vaatteet pysyy päällä. Valitettavan usein pt ilmoittaa, että pikkarit pysyy päällä. Toinen vaikuttava asia on rajoitukset kosketuksien suhteen. Se on aika fiiliksen tappavaa, jos palveluntarjoajaa ei ollenkaan saa koskea mistään. Ymmärrän rajoitukset intiimialueiden suhteen, mutta muutoin täyskielto ei nappaa.

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 998
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Hierojan pukeutuminen
« Vastaus #2 : Heinäkuu 25, 2024, 14:00:27 »
Esimerkiksi minä olen tällainen joka pitää hierontapalvelussa alusvaatteet päällä ja siinä minuun ei saa koskea. Tämä selittyy edullisemmalla hinnalla. Toki jos joku kysyy että onnistuuko että olen alasti ja saa koskea, niin toki! Mutta silloin hintakin nousee. Ja tuossa tapauksessa itse suosittelen ”koko paketin” ottamista, koska hinnassa ei siinä kohtaa olisi eroa nimeksikään.😊 En tiedä osaanko avata asiaa näin pt:n (ainakin yhden) näkökulmasta, mutta yritin nyt hieman kuitenkin.☺️
Opiskelijarouva

Turku

Poissa KaukoKaipuu

  • Newbie
  • Viestejä: 8
  • * Kelpo kaveri
Vs: Hierojan pukeutuminen
« Vastaus #3 : Heinäkuu 25, 2024, 18:02:39 »
Yleensä vaatteet vähenee nopeasti, kun antaa tippiä 😊

Poissa Ktulu8888

  • Newbie
  • Viestejä: 19
  • * Kelpo kaveri
Vs: Hierojan pukeutuminen
« Vastaus #4 : Heinäkuu 25, 2024, 19:18:14 »
Alusvaatteet + stay-upit on oma preferenssini. Mukava on myös katsella jos hieroja vähentää vaatetustaan hieronnan edetessä. Mulle käy myös peittävämmät vaatteet, mutta kuitenkin jollain tavalla tilaisuuteen tarkoitetut ne saisi olla. Ehkä vaatetuksella ei mulle sen takia niin väliä, että ite en yleensä koe halua kosketella hierojaa.

Vastaus alkuperäiseen kysymykseen siis on, että vaikuttaa, mutta suurin osa tapaamisen onnistumisesta tulee hierojan kädentaidoista ja tunnelman luonnista.

Poissa Leea

  • Newbie
  • Viestejä: 46
  • * Kelpo kaveri
Vs: Hierojan pukeutuminen
« Vastaus #5 : Heinäkuu 26, 2024, 10:10:24 »
Esimerkiksi minä olen tällainen joka pitää hierontapalvelussa alusvaatteet päällä ja siinä minuun ei saa koskea. Tämä selittyy edullisemmalla hinnalla. Toki jos joku kysyy että onnistuuko että olen alasti ja saa koskea, niin toki! Mutta silloin hintakin nousee. Ja tuossa tapauksessa itse suosittelen ”koko paketin” ottamista, koska hinnassa ei siinä kohtaa olisi eroa nimeksikään.😊 En tiedä osaanko avata asiaa näin pt:n (ainakin yhden) näkökulmasta, mutta yritin nyt hieman kuitenkin.☺️

Näin juuri!

Eroottinen hieronta ja seksi on eri palveluita ja niillä on myös eri hinta.

Jos hieroja on täysin alasti, se saattaa antaa asiakkaalle kuvitelman, että kaikki on sallittua ja voi tulla kiusallisia tilanteita kun joutuu kieltämään esim. sormettamisen tai nuolemisen yrityksiä, jotka ei eroottiseen hierontaan kuulu.

Hintakeskustelua en tykkää käydä kesken hieronnan, joten olen aina antanut asiakkaalle hinnaston etukäteen, eli hinnat on tiedossa.
 
Jos asiakas kesken hieronnan reilusti kysyy, voiko myös seksi sisältyä session, niin toki voi - seksin hinnalla. Aina siitä ei kuitenkaan oltaisi valmiita maksamaan, joten siinä hetkessä on parempi kun pikkarit on ja pysyy jalassa.

Mainittakoon vielä, että pääosa asiakkaista on erittäin hyvin käyttäytyviä ja rajoja kunnioittavia, joiden kanssa minulla ei olisi mitään vaikeuksia olla alastikin. Mutta sitten on se pieni osa, joiden takia olen pitänyt parempana pitää edes jotain päälläni.

Aikuinen nainen Länsi-Uudellamaalla

Poissa Vanhaholvikirkko

  • Newbie
  • Viestejä: 34
  • * Kelpo kaveri
Vs: Hierojan pukeutuminen
« Vastaus #6 : Heinäkuu 26, 2024, 10:49:53 »
Esimerkiksi minä olen tällainen joka pitää hierontapalvelussa alusvaatteet päällä ja siinä minuun ei saa koskea. Tämä selittyy edullisemmalla hinnalla. Toki jos joku kysyy että onnistuuko että olen alasti ja saa koskea, niin toki! Mutta silloin hintakin nousee. Ja tuossa tapauksessa itse suosittelen ”koko paketin” ottamista, koska hinnassa ei siinä kohtaa olisi eroa nimeksikään.😊 En tiedä osaanko avata asiaa näin pt:n (ainakin yhden) näkökulmasta, mutta yritin nyt hieman kuitenkin.☺️
Kiitos vastauksesta. Minun ostajaprofiililla hinnoittelusi kuulostaa lannistavalta :D Viimeisen päälle olevan hierontakokemuksen haluava joutuu ottamaan ja maksamaan koko paketin, vaikka sitä ei kokonaan nauttisikaan. Tuossa onkin tuon hinnoittelumallin suurin ongelma ja se syy miksi minä välttelen koko paketin ostamista ihan jo periaatetasolla.

Kuvainnollisesti ongelma on sama kuin ranskalaisfanaatikko menisi grillille tilaamaan ranskalaiset ketsupilla, mutta grillimyyjä suostuu antamaan ketsupin ainoastaan kokonaisen aterian kylkeen. Ranskalaisia rakastava asiakas joutuu tekemään valinnan, että kääntyykö grilliluukulla kannoillaan ja lähtee etsimänä ranskalaiselämyksiä muualta, vai ottaako koko aterian ja nakkaa hampurilaisen tarjottimelta koskemattomana roskikseen.

Olen ollut siinä uskossa, että hieronnan usein halvempi hinta johtuu "rajoitetuista kosketusmahdollisuuksista", ei mistään alastomuuden panttamisesta. Tuskin sinullakaan tuohon vaatteet päällä tehtävään hierontaan kuuluu suulliset nautinnot.

Mietitään asiaa niin päin, että pohjalla halvimpana on perinteinen klassinen hieronta, joka ei tavallisesti sisällä alastomuutta, erottiikkaa saati peniksen koskettelua (hinta n 1e/min). Seuraava malli on klassinen hieronta penishieronnalla, jossa lopuksi hierotaan myös penis, hieroja on harvoin alasti ja tapahtuman yleisfiilis on enemmän klassista kuin eroottista hierontaa (hinta 1e/min + 20-30e "tippi"). Eroottinen hieronta on enemmän seksuaalisen nautinnon tuottamista alusta loppuun (hinta 2-2,5e/min + mahdollisesti suullinen nautinto 30-50e). Pyramidin huipulla vielä koko paketti jossa saa kaiken (hinta 3,5-4e/min). Hinnat keskimäärin kotimaisella hyvämaineisella palveluntarjoajalla 30-60min ajalla. Tuohon jää aika iso väli hinnoitteluun/saatuun palveluun, jos eroottinen hieronta muistuttaa enemmän klassista hierontaa.

Koskettelu on sitten vielä kokonaan oma keskustelu. Minä pärjään siinä ilmankin, mutta saatan kosketella, jos se on sallittua. Koskettelujakin on monenlaisia, hennosta hyväilystä sormet sisään mallisesti. Joskus tuntuu vähän hassulta laittaa nämä kaikki samalle viivalle. Mutta näinhän se on kuten Leea sanoo, että asiakkaita on erilaisia ja tilanteiden hallitsemiseksi joutuu käyttämään pelisilmää/asiakkaan kannalta mälsältä kuulostavia rajoituksia (joku ääliö kuvittelee koskettelun sisältävän nyrkin työntämistä sisään jne).

Summa summarum: oma suosikkimalli hinnoittelulle on sellainen malli, jossa hieronta on koko pakettia halvemmin hinnoiteltu, eikä se hieronta perustu siihen, että asiakaskokemusta heikentämällä halutaan ikään kuin ohjata asiakas ottamaan kalliimpi koko setti.

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 998
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Hierojan pukeutuminen
« Vastaus #7 : Heinäkuu 26, 2024, 11:29:00 »
^ Tosiaan suoranaisesti mitään eroottista hierontaa en mainostakkaan tekeväni. Nuo hintaesimerkit kuulostaa mun mielestä aika hurjilta, eli ymmärsinkö oikein että pt:llä hieronta käsihoidolla tulisi keskimäärin olla esim. 30€/30min + 20-30€ ”tippi”?🤔

Ja tuohon että ”pakottaisin” ottamaan koko paketin niin ei, en tietenkään, sanoin että suosittelen sitä jos on vähänkään etukäteen fiilis että haluaa myös laajempaa palvelua (suikkari, suutelu, koskettelu, alastomuus, pano), niin silloin se voisi olla hyvä. Toki jos haluaa niin voi saada myös vain osan, joka tapauksessa silloin liikutaan n.kympin-parin kympin eroissa hinnassa. Mutta jokainen tietysti päättää itse että mitä haluaa ja ketä tapaa.😊
Opiskelijarouva

Turku

Poissa Vanhaholvikirkko

  • Newbie
  • Viestejä: 34
  • * Kelpo kaveri
Vs: Hierojan pukeutuminen
« Vastaus #8 : Heinäkuu 26, 2024, 12:31:23 »
^^No siinä tapauksessa tietenkin taas ihan eri juttu, jos et hierontaa mainostakaan eroottisena. Eikä niissä alusasuissakaan ole mitään vikaa, mutta asiakkaalle se kuvauksena varsin vähän kertova. Sieltä kun voi tulla mitä vaan vastaan läpikuultavasta aamutakista maksamakkaran värisiin sloggeihin. Oman kokemuksen mukaan PT:n pukeutuminen on ollut pääasiassa "tilanteeseen sopivaa", mutta osa on myös suuttunut pukeutumiseen liittyvistä tarkentavista kyselyistä.

Suuntaviivoja antava hinnasto oli vähän keskustelun ohjaamista sivuraiteille, pahoittelut siitä. Yritin ajaa sillä takaa sitä, että hinnoitteluun jää aika iso kuilu "klassinen hieronta penishieronnalla" ja "koko paketin" välille, jossa olisi tilaa (ainakin minun asiakastoiveissani) jonkinlaiselle välimallin paketille. Hinnathan eivät olleet todellakaan keskimääräisiä vaan pikemminkin miltä tasolta alalla hinnat yleensä alkavat (keskiarvo tarkoittaisi sitä, että jotkut tekevät reilusti näiden hintojen alle). Ja noihin hintaluokkiin näitä palveluita noilla ehdoilla minulle yleensä tarjotaan. Mutta ei tehdä tästä nyt hintavääntöä, kuten sanoin, vähän tyhmästi ohjasin nyt keskustelua sivuraiteille.

Ja tosiaan, jokainen PT päättää omat palvelunsa ja niiden sisällöt. Ja me tiskin toisella puolen päätämme sitten tartutaanko näihin :)

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 998
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Hierojan pukeutuminen
« Vastaus #9 : Heinäkuu 26, 2024, 12:52:32 »
Totta tuokin että siihen väliin jää kyllä erilaisia variaatioita palveluista ja toki niiden hinnoistakin. Itse olen pitänyt miellyttävämpänä tapana tarjota ainakin alkuun vain kahta palvelumallia ja niiden hintoja. Voisin tietysti listata jokaisen ”extran” hierontaan jo valmiiksi, mutta itsestäni se tuntuu vaan sekavalta jos on pitkä lista eri variaatioista. Jotkut varmasti suosivat sitä, ja voisihan sellaista harkitakkin kokeiluun joskus.🤔😊
Opiskelijarouva

Turku

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5385
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Hierojan pukeutuminen
« Vastaus #10 : Heinäkuu 26, 2024, 15:15:18 »
Hyvää keskustelua siinä mielessä, että en ollut edes ajatellut asiaa.Lisäsin omaan ilmoitukseeni tämän keskustelun vuoksi ton alastomuuden 😅
Mä olen alasti hieronnan aikana ja mua saa kosketella/sormettaa, koska se on silloin kivempaa myös mulle 🤭 Alastomuus siksi, että en pidä alusvaatteista 😅 Ja kun puljaa öljyn kanssa niin alaston kroppa liukuu paremmin toisen vartaloa vasten eikä ole turhia kangaspaloja häiritsemässä.

Mutta siis molemmat sekä alastomuus, että sormeilu mulla kuuluu hintaan, koska itse tykkään niistä. Mulle kiusallisempaa olisi jos joku käskisi pitää vaatetta päällä 😊
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Ollin kuppi

  • Jr. Member
  • Viestejä: 57
  • * Kelpo kaveri
Vs: Hierojan pukeutuminen
« Vastaus #11 : Heinäkuu 27, 2024, 13:21:51 »
Itselleni eroottiseen hierontaan kuuluu lähes selvyytenä, että hierojan ei tarvitse olla alasti, eikä siis sormettaminen ole odotuksessa.

Siis pikkarit ok, mutta muuten alasti ehkä stayuppeja lukuun ottamatta. Rintojen koskettelu sekä rinnoilla koskettelu ovat minulle oleellinen osa kokemusta. On aivan upea tunne, kun hieroja hipaisee tai hieroo selkäpuolen käsittelyssä rinnoillaan, ja tissimiehenä rintojen hyväily ja nännien suutelu on ihan must. Riippuen siitä miten hieronta tapahtuu, toivon saada hyväillä ja sivellä muutakin vartaloa ja tuntea sitä omaani vasten.

Minulle nämä rajat ovat hyvin luonnolliset, toki mielelläni sormetan kevyesti, mutta en sitä mahdollisuutta odota. Pinppi on seksiä varten.

Puolen tunnin aikoja saa asiallisilta naisilta alkaen 60, 80 euroa on tyypillinen hinta ja satarahalla saa jo hyvin osaavaa käsittelyä, joka voittaa huonomman panon.


Poissa samuel

  • Full Member
  • Viestejä: 350
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Hierojan pukeutuminen
« Vastaus #12 : Heinäkuu 28, 2024, 10:41:22 »
Jos menen hierontaan, niin mieluummin joku provosoiva pukeutuminen hierojalla tai sillä ei ole väliä. Itse menen hierontaan, jos haluan kosketusta. Keskityn siihen useimmiten silmät kiinni eikä minulle tule tarvetta kosketella. Taitava hieroja saa kyllä kehossa ihmeellisiä tunteita aikaan. Pitkään omalla suunnallani oli hyvä tantrahieroja, jonka luona kävin muutaman kerran vuodessa. Harmi, kun en tiedä ketään vastaavaa, kun hän on ilmeisesti lopetellut.

Poissa antero pee

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1297
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Hierojan pukeutuminen
« Vastaus #13 : Elokuu 20, 2024, 18:26:24 »
Oma suosikki-pt:ni (ja varmaan monen muunkin) pukeutuu aina hierontaa antaessaan ruumiinmuotoja tiukasti myötäileviin housuihin ja paitaan, joiden päältä häntä saa hyväillä kun tulee käsitöiden vuoro. Alla ei ole alkkareita, ei rintsikoita. Itselleni toimii hyvin tämä. Se buustaa mukavasti erektiota, kun voin samalla puserrella hänen timmejä pakaroitaan tiukkojen trikoiden läpi ja näplätä kovettuvia nännejä toisella kädellä, öljytyn käden liikkuessa ylös ja alas kalulla.

You and me, part-time lovers

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5385
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Hierojan pukeutuminen
« Vastaus #14 : Elokuu 27, 2024, 21:03:20 »
Pukeutumiseen mulla ei oo lisättävää, tykkään edelleen olla alasti 😁

Mutta sinä, joka tämän ketjun innoittamana laitoit mulle yksäriä, niin sulle ei voi vastata. Halusin vaan kertoa, että sen lisäksi, että tykkään olla alasti, niin olen myös ihan hyvä tyyppi, joka vastaa viesteihin 😁 Kunhan tarkastat sun asetukset 😉
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa physiomama

  • Jr. Member
  • Galleria (9)
  • Viestejä: 50
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Hierojan pukeutuminen
« Vastaus #15 : Elokuu 30, 2024, 14:56:25 »
Mulla lukee infokirjeessäkin että vähennän vaatetusta hieronnan edetessä ja lopussa voin olla ihan alasti. (:
Yleensä alkuun oon suht sporttisesti pukeutunut, monet juuri minut valinneet asiakkaat tykkää siitä. Välillä on stringit pöksyjen alla, välillä ei. Joskus on kivat rintsikat, joskus valkoinen toppi ilman rintsikoita... fiilispohjalta mennään, jotain kuvia oon tännekin foorumille laittanut.
Kauneimmat missit tulee Turusta, ainakin 90-luvulla.
Oma joogastudio Turkkuses. (En reissaa.)
OFssä paljon matskua myös 🎥💃🤸‍♀️

Poissa Pataässä

  • Newbie
  • Viestejä: 27
  • * Kelpo kaveri
Vs: Hierojan pukeutuminen
« Vastaus #16 : Syyskuu 01, 2024, 17:01:58 »
En edellytä alastomuutta eli voin käydä sellaisessakin hoidossa, jossa hierojalla on esim. pikkarit tai enemmänkin päällä. Mutta onhan se oikein kiva yllätys, jos hieroja onkin sitten täysin alasti.
Ässä hihassa. Vai oliko se housuissa?

Poissa Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2199
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Hierojan pukeutuminen
« Vastaus #17 : Syyskuu 01, 2024, 18:21:31 »
Hieroja pukeutunut niin että ainakin asiakas pystyy hierojan vaatetusta hieronnan aikana vähentämään.

Niin ja hieronta ainoastaan etupuolelle kroppaa: haluan nähdä hierojan koko ajan.
I see what is right and approve, but I do what is wrong

#fuckpalestine