Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Raportti: Ilona/Ilopilleri  (Luettu 1438 kertaa)

Poissa Mustelmann

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1339
  • ****** Rakastajien aatelia
Raportti: Ilona/Ilopilleri
« : Heinäkuu 25, 2024, 22:48:49 »
Tampereella viettämäni lomareissu huipentui tämän harvakseltaan ilmoittelevan neitosen seurassa, eikä jälkipolville jäänyt kuin pelkkää ylistettävää. Viestittely oli tosin hänen osaltaan hieman hitaanpuoleista, mutta tapaaminen saatiin kuitenkin järjestettyä. Minulla ei ollut selkeää mielikuvaa siitä, mitä olisi luvassa, mutta noudettuani Ilopillerin hotellini ovelta, saatoin vain yllättyä positiivisesti. Kyseessä on nimittäin pirskahtelevan iloinen ja huolettoman rento kaunokainen, kuten nimimerkkikin vihjaa. Normaalisti uutta ihmistä tavatessa on havaittavissa pientä varautuneisuutta molemmin puolin, mutta tällä kertaa jään murtamiseen ei ollut mitään tarvetta, sillä jäätä ei ollut hitustakaan edes alussa.

Kauheasta vesisateesta ja synkästä ilmasta huolimatta vieraani oli pukeutunut kesäisen kevyesti, mutta oli hänellä sentään sateenvarjo mukana. Varreltaan tämä ihana ja suloinen neito on varsin sopusuhtainen, mutta isohkot tissit erottuvat kokonaisuudesta väkisinkin. Parasta hänessä oli kuitenkin valloittava hymy ja hersyvä nauru, jota riitti koko tapaamisen ajan. Itse treffit sujuivat niin hyvin kuin voi kuvitella, sillä ehdin kerrankin kokeilemaan kaikkea, mitä olin suunnitellut. Suihinotto oli silkkisen pehmeä, eikä tekniikassa ollut moitteen sijaa.

Paneminen oli huoneen kuumuudesta johtuen vähän liiankin märkää touhua, mutta tiukassa lähärissä tuppaa tietysti tulemaan lämpimät oltavat muutenkin. Kaiken kruunasi monipuolinen pillow talk, jonka aikana puhuimme niin kissojen sielunelämästä kuin Disney-elokuvistakin.