Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kaunis Helen  (Luettu 6571 kertaa)

Poissa Janir

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
Kaunis Helen
« : Syyskuu 15, 2021, 15:59:47 »
Tulipa käytyä tapaamassa. Vastassa kuvien mukainen, erittäin hyvällä kropalla varustettu nainen.

Selkeän hiukan huonolla Suomella annetun naapurimaa sävyisen käskytyksen jälkeen sänkyyn ilman vaatteita pitkällee. Kumi paikalleen ja suuhoito. Tässä varsin taitava nainen tosiaan. Nättejä rintoja oli tässä kiva hivellä. Käteni kun eksyi edes reidelle niin tuli ensimmäinen kieltävä kommentti.

Tyttö kiipesi päälle ja aloitti oikein laadukkaan ratsastamisen, tässä toinen kerran kielto kun yritin koskea mihinkään muualle kuin rintoihin.

Lähtetyssaarnaajassa sitten alkoi erikoinen esitys, olisi pitänyt ikäänkuin panna metrin päästä, lähelle ei saanut tulla ollenkaan.

Finaali takaapäin ja ulos kämpästä... Ei uudestaan.

Harmi homma, kroppa on upea, muttei tämä palveluiden tarjoamienen tällä ei, ei ei, menttaliteetillä oikein käy. Kun myyntipuheet on mainoksessak ihan mmuuta.

Oppirahat tuli otettua, tee kotiläksyt ennen käyntiä. Täällä oli vastaavia kokemuksia etelä suomen ketjuissa.

Poissa tuubis

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kaunis Helen
« Vastaus #1 : Syyskuu 19, 2021, 22:05:27 »
Muilla kokemuksia?

Poissa Kellopeliappelsiini

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #2 : Syyskuu 20, 2021, 06:45:58 »
Samat. Tämä neito tulee sananmukaisesti kiertää kaukaa.
I see what is right and approve, but I do what is wrong

#fuckpalestine

• Sr. Member
« Vastaus #3 : Syyskuu 20, 2021, 06:50:00 »

#fuckpalestine

Poissa Janir

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #4 : Joulukuu 27, 2023, 13:57:38 »
Onko tästä tuoreempia kokemuksia, että onko palveluasenne kokenut jonkinlaisen renesanssin vai pitääkö edelleen harjoitella etäsaarnaamista ilman käsiä ja koskemista?

• Sr. Member
« Vastaus #5 : Joulukuu 27, 2023, 14:35:15 »
Mihin tiikeri juovistaan pääsee?

#fuckpalestine

Poissa Joo on

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #6 : Joulukuu 28, 2023, 21:58:30 »
Itse pari kertaa tavanneena, niin aika mekaaninen suoritus. Tosin minä en mitään GF hempeilyä kaipaakkan. Tulos ja ulos. Kroppa on kyllä timmi ikäisekseen ja nätti kasvoiltaan(omasta mielestä). Siitä +. Lähäri on kyl aika kikkailua ;D

Poissa satakundi

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #7 : Tammikuu 04, 2025, 22:51:23 »
Tulin tästä juuri suorituksen jälkeen antamaan rapsan kanssa.
Saavuin päämäärään ja oven avasi kuvien näköinen nainen, kroppa 7/10 ikäisekseen oma arvio hänestä on 34-36v. Niin ja sitten kaikkien pelkäämään vaatteet pois ja toimintaan... Hän siinä pienellä vartalon suutelulla, sekä työmaan hieronnalla sai asennon luotua ja suihinotolla jatkoa. Sitten hän nousi ratsaille ja pakko sanoa, että ei tytöllä kuntoa ollut. 2min jaksoi ratsailla olla ja pyysi minut töihin, joka ei minua haitannut. Nousin sängystä lattialle ja nykäisin naisen jaloista sängyn reunalle saarnaajaan. Kysyin onko tästä ok, jonka hän nyökkäsi hymyissä. Pidin häntä jaloista kiinni ja aloitin painamisen vauhilla. Siinä sitten hän veti sängyn reunasta itseänsä lähemmäksi ,sekä minä jaloista tukien painoin menemään. 3minuutin jälkeen alkoi vallaton päänpyöritys ja äänenpidättely hänellä. 6 minuuttia alkoi helvetinmoinen jalkojen vapina mutta ääntä ei päästänyt enemmän puri huultaan ja repi sängynreunaa. Helen siinä sitten pääsi laukeamaan 8minuutin kohdalla ja pyörähti kyljelleen puoli naurussa sanoen ei enään. Hän sitten hoiti käsipelillä loppuun, jonka myös osasi suorittaa...

Tuli kokeiltua, omasta mielestäni hommat sujui hyvin. Ei tullut valituksia Heleniltä minulle mistään läheisyydestä, tuntui että hän yritti pitää sielustaan kiinni ja kiljaise lauetessaan. Siitä sitten poistuttiin Helen kikatellen suihkuun ja minä ovesta ulos.

sitten arvio kokonaisuudesta.

+ Kaunis Helen (piti paikkaansa kuvia myöden)
+ Siisti asunto
+ Osasi hyväillä
+ Laukeaa helposti
+ Petite ulkonäkö

- Vanhempi nainen (pahoittelut kaikille, ei ole omaan mieltymykseen normaalisti, mutta kuvat voitti)
- Ei jaksa itse ratsastaa kun sitä tarjoaa (2 minuuttia vaihto )
- Ei ole kovin tiukka pesä ( Ikä ja kilometrit rupeaa oleen täynnä)
- Hieman liukuhihnamainen ( puuttuu persoonallisuus, ei yritä nauttia vaikka hyvältä tuntui )

Tässä minun sana. Jos petite milf kiinnostaa niin suosittelen. Itselle ei jatkoon mutta tuli kokeiltua.