Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Sihteeriopisto  (Luettu 5102 kertaa)

Poissa Pinookino

  • Jr. Member
  • Viestejä: 70
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sihteeriopisto
« Vastaus #20 : Elokuu 15, 2024, 09:24:46 »
Ja kusetushan se oli tässäkin taustalla.

Ensin viestittely ja sopiminen sujui ok.
Mutta peli paikoille päästyä maksutavaksi ei enää käynytkään käteinen, vaan Xbox lahjakortit.

Haluaa kuvan kiireistä, joissa näkyy kaikki lunastamiseen tarvittavat koodit. Eli toisinsanoen vie rahat ja jäät nuolemaan näppejäsi.

Ei siis tehty kauppaa.



Aika paljon sihteeriopiston sivuilla kusetuksia, oon naureskellut tässä itsekseni kun sielä on useampi ilmotus Elsa Jeanin kuvilla.😁

Poissa AnnaB

  • Newbie
  • Viestejä: 49
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Sihteeriopisto
« Vastaus #21 : Elokuu 19, 2024, 22:32:23 »
Mulla on siellä ilmo, on sieltä muutama asiakas aina silloin tällöin tullut.
Kotipaikka Espoo ❤️ - Jyväskylässä 19.-20.9.

Poissa DreamPie

  • Newbie
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 31
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sihteeriopisto
« Vastaus #22 : Elokuu 20, 2024, 16:30:57 »
Mulla on siellä ilmo, on sieltä muutama asiakas aina silloin tällöin tullut.

Sama juttu. Vaikkakaan itse en kyllä löydä sieltä ilmoitustani jos selaan turkua, saan kyllä sitä ilmoitustani muokattua,eli olemassa se on muttei sitä kukaan vaan löydä sieltä ilmeisesti, kätevää..
 eikä asiakaspalvelusta saa mitään vastauksia kysymyksiin kun koittaa selvittää 😄
🇫🇮DreamPie,Turku⭐⭐⭐⭐⭐
30-31.8,Turku

Poissa Hupi

  • Newbie
  • Viestejä: 44
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sihteeriopisto
« Vastaus #23 : Elokuu 20, 2024, 22:06:28 »
Mulla on siellä ilmo, on sieltä muutama asiakas aina silloin tällöin tullut.

Sama juttu. Vaikkakaan itse en kyllä löydä sieltä ilmoitustani jos selaan turkua, saan kyllä sitä ilmoitustani muokattua,eli olemassa se on muttei sitä kukaan vaan löydä sieltä ilmeisesti, kätevää..
 eikä asiakaspalvelusta saa mitään vastauksia kysymyksiin kun koittaa selvittää 😄


No tämä, joku aiheen ottikin jo esille ja kokeilin.
Alussa pitää valita "näytä kaikki",
Silloin saat näkyviin kaikki. Tosin silloin ei tiedä mistä kaupungista kukin on vaan pitää kiinnostavia likata auki ja selvittää asia niin, sitten jos olet löytänyt jonkun kiinkostavan sivulta "22." Niin välttämättä se ei enää huomenna olekkaan siinä jos haluat uudestaan katsoa vaan voi olla sivulla "23" tai "21" riippuen siitä miten uusia ilmotuksia on tullut ja vanhoja lähtenyt.