Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kokemuksia transpalvelutarjoajista?  (Luettu 4655 kertaa)

Poissa Sekstailua

  • Newbie
  • Viestejä: 6
  • * Kelpo kaveri
Kokemuksia transpalvelutarjoajista?
« : Kesäkuu 14, 2024, 09:08:58 »
Itsellä ei kokemuksia transpalveluntarjoajista, mutta olisi kiva kuulla kokemuksia, kokemuksia omaavilta.

Bi tai gay hommat ei kiinnosta, mutta tuo trans (erityisesti ulkomaisissa tarjoajissa on aikamoisia tarjoajia ainakin kuvien perusteella).

Aina miettinyt noita mies tai transsukupuolisia tarjoajia, miten heillä pysyy seisokki ja riittää tavaraa kasseissa, jos/kun useampi asiakas päivässä. Jos kyseistä genreä joskus kokeilisi, niin ei kovin innostavaa löysä letku ja tuleminen vaatii käsikramppeja tipalla.

Laittakaa kokemuksia ja suosituksiakin, jos on. En tiedä tuleeko koskaan kokeiltua, mutta tieto lisää tietoa  :wanker:

Poissa molopää

  • Hero Member
  • Viestejä: 688
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Kokemuksia transpalvelutarjoajista?
« Vastaus #1 : Kesäkuu 14, 2024, 09:38:05 »
Eikös tää koko osio ole täynnä kokemuksia?
Lue ne nyt ensin.

Poissa mikaelhp

  • Newbie
  • Viestejä: 4
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kokemuksia transpalvelutarjoajista?
« Vastaus #2 : Heinäkuu 25, 2024, 14:30:27 »
Minua on myös alkanut kiinnostaa trans-tytön tapaaminen, mutta koska ns. genre on itselleni täysin uusi ja tuntematon niin kokeneemmille olisi pari kysymystä.

Minua kiinnostaisi ensisijaisesti tapaamisella runkkaus yhdessä, eli runkkaisimme toisiamme ja tapaaminen huipentuisi molempien tulemiseen. Kiihottaa ajatus siitä, että saisin itse runkattua toisen kullin loppuun asti. Aikaisempaa kokemusta tällaisesta ei siis ole. Kysymys kuuluukin, onko tämä mahdollista toteuttaa trans-tyttöjen kanssa, antavatko runkata itsensä loppuun asti jos tästä toiveesta mainitsee?

Poissa rassexx

  • Full Member
  • Viestejä: 169
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kokemuksia transpalvelutarjoajista?
« Vastaus #3 : Heinäkuu 25, 2024, 15:51:06 »
Kysymys kuuluukin, onko tämä mahdollista toteuttaa trans-tyttöjen kanssa, antavatko runkata itsensä loppuun asti jos tästä toiveesta mainitsee?

Kannattaa kysyy tästä, kun on sopimassa tapaamista. Olen tavannut useamman trans-naisen ja toisilla onnistuu laukeaminen hyvin ja toisilla ei ole niin helppoa. Joillakin ei tule spermaa, kun laukee tai joillakin laukeaminen yleensäkkään on todella hankalaa.

Poissa naut1skelija

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1054
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Kokemuksia transpalvelutarjoajista?
« Vastaus #4 : Elokuu 02, 2024, 15:43:58 »
ja osa pyrkii välttämään laukeamista parhaansa mukaan että pysyy parhaiten ns työkunnossa.