Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Nahkaan pukeutuvat dominat  (Luettu 1079 kertaa)

Poissa HeJu

  • Newbie
  • Viestejä: 4
  • * Kelpo kaveri
Nahkaan pukeutuvat dominat
« : Elokuu 04, 2024, 09:32:37 »
Hei
Etsinnässä nahkaan pukeutuvat dominat.
Löytyykö kokemuksia.

Poissa Tyler

  • Newbie
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 29
  • * Kelpo kaveri
Vs: Nahkaan pukeutuvat dominat
« Vastaus #1 : Elokuu 05, 2024, 02:35:27 »
Hei
Etsinnässä nahkaan pukeutuvat dominat.
Löytyykö kokemuksia.
Käsittääkseni Waltasalin Dominat pukeutuu asiakkaan pyynnön mukaisesti, vaikkapa nahkaan.

Poissa samuel

  • Full Member
  • Viestejä: 354
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Nahkaan pukeutuvat dominat
« Vastaus #2 : Elokuu 05, 2024, 11:53:06 »
Tuo nahkaan pukeutuminen tuntuu tarkoittavan toisille, että kaikki mikä kiiltää on nahkaa. On toki muitakin hyvännäköisiä materiaaleja, mutta niistä pitää puhua niiden oikeilla nimillä.

Poissa Tyler

  • Newbie
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 29
  • * Kelpo kaveri
Vs: Nahkaan pukeutuvat dominat
« Vastaus #3 : Elokuu 05, 2024, 21:20:41 »
Tuo nahkaan pukeutuminen tuntuu tarkoittavan toisille, että kaikki mikä kiiltää on nahkaa. On toki muitakin hyvännäköisiä materiaaleja, mutta niistä pitää puhua niiden oikeilla nimillä.

Lycraa, latexia, kumia jne,, tietty nahkavon aina nahka. En varma ole, mutta rva Majuri näyttää jossain kuvissa ”nahkaiselta”.

Poissa HeJu

  • Newbie
  • Viestejä: 4
  • * Kelpo kaveri
Vs: Nahkaan pukeutuvat dominat
« Vastaus #4 : Elokuu 06, 2024, 07:01:15 »
Haussa nimenomaan aito nahka. Pienellä varauksella tekonahka.

Poissa JuliaK

  • Hero Member
  • Galleria (12)
  • Viestejä: 689
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Nahkaan pukeutuvat dominat
« Vastaus #5 : Elokuu 06, 2024, 08:48:06 »
Monikohan asiakas on valmis osallistumaan pt.n asukustannuksiin? Aito nahka-asu kun on käytössä lähes ikuinen mutta melko hintava hankkia
Nokialla

Poissa MikaM

  • Full Member
  • Viestejä: 172
  • * Kelpo kaveri
Vs: Nahkaan pukeutuvat dominat
« Vastaus #6 : Elokuu 06, 2024, 09:19:43 »
Monikohan asiakas on valmis osallistumaan pt.n asukustannuksiin? Aito nahka-asu kun on käytössä lähes ikuinen mutta melko hintava hankkia

Nahkatuotteita kannattaa käydä nuuskimassa nahkaliikkeissä. Tiettyyn rajaan saakka saa fiilistellä nahkaa täysin ilmaiseksi.

Poissa Tyler

  • Newbie
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 29
  • * Kelpo kaveri
Vs: Nahkaan pukeutuvat dominat
« Vastaus #7 : Elokuu 06, 2024, 09:32:32 »
Monikohan asiakas on valmis osallistumaan pt.n asukustannuksiin? Aito nahka-asu kun on käytössä lähes ikuinen mutta melko hintava hankkia

Nahkatuotteita kannattaa käydä nuuskimassa nahkaliikkeissä. Tiettyyn rajaan saakka saa fiilistellä nahkaa täysin ilmaiseksi.

Sinä olet Mika M alan miehiä, kirjoituksiesi perusteella pidän sinusta.

Poissa orjamies

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1901
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Nahkaan pukeutuvat dominat
« Vastaus #8 : Elokuu 06, 2024, 10:32:57 »
Monikohan asiakas on valmis osallistumaan pt.n asukustannuksiin? Aito nahka-asu kun on käytössä lähes ikuinen mutta melko hintava hankkia

Meinasin mainita hintapuolesta myös toki keinonahka on kehittynyt oikeastaan vaan siitä hajusta

välillä erottaa käsittääkseni ammattilainen voisi pistää asun verotukseen mutta kiina netti

kaupoista saa tosi näyttäviä asuja prisman alusvaatteiden hinnalla.
kysyvälle vastataan

Poissa samuel

  • Full Member
  • Viestejä: 354
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Nahkaan pukeutuvat dominat
« Vastaus #9 : Elokuu 06, 2024, 11:26:44 »
Hintapuolihan aidossa nahassa on se rajoittava tekijä ja siksi olen itsellenikin hankkinut keinonahkaisiakin vaatteita. Joustavuudeltaan ne ovat jopa parempia ja istuvampiakin heti käyttöönotosta. Aidon nahan tuntua, näköä, ääntä ja tuoksua niissä toisaalta ei ole.

Minun pointtini lähinnä oli, että ei ainakaan minulle ole ratkaiseva tekijä, onko pt:llä laittaa aitoa nahkaa päälle. Se lähinnä on joskus ärsyttänyt, kun on aiheesta kysynyt ja on sanottu, että sitä ja tuota nahkaisena löytyy ja paikalle päästyäsi olet todennut, että se on jotain ihan muuta materiaalia. Veikkaan, että sama on vähän niillä, joille kumiasut on fetissi. Jos siellä onkin jotain muuta vastassa, mitä on luvattu niin pettymyshän se varmaan on. Eri asia täysin, jos pt mainitsee, että nahkaa ei ole, mutta jotain muuta löytyy kyllä ja kertoisi mitä.

Poissa MikaM

  • Full Member
  • Viestejä: 172
  • * Kelpo kaveri
Vs: Nahkaan pukeutuvat dominat
« Vastaus #10 : Elokuu 06, 2024, 12:29:35 »
Minun pointtini lähinnä oli, että ei ainakaan minulle ole ratkaiseva tekijä, onko pt:llä laittaa aitoa nahkaa päälle.

Itse olen todennut, mahdollisimman yksinkertaista ja sellaista, mikä miellyttää PT:tä. Jos on joku lemppariasuste, niin sitten se. Jos kuvista näkee vaihtoehtoina olevan housuratkaisu tai hame ja mekko, jälkimmäinen vaihtoehto.

Kengistä olen joskus esittänyt toiveita, mutta nämä eivät normaalisti toteudu, koska PT:llä on minua parempi maku.

Yhdellä PT:llä on käsityönä tehty nahkainen minihame. Minulle on kuitenkin kelvannut normaali sihteerin musta polvihame. En  ole nimenomaisesti toivonut nahkahametta.


Poissa JuliaK

  • Hero Member
  • Galleria (12)
  • Viestejä: 689
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Nahkaan pukeutuvat dominat
« Vastaus #11 : Elokuu 06, 2024, 20:28:45 »
Juuri näin, nahka on nahkaa ja keinomateriaaleja on lukemattomia erilaisia, niistä olisi hyvä puhua oikeilla nimillään niin välttää väärinkäsitykset. Joku möi hiljan kultaisia kenkiä netissä. Aloin kysellä niistä niin olivatkin vain kullan väristä muovia. Onko tämä nyt sitä harhaanjohtavaa mainontaa😂
Nokialla