Millä lähtee kivareista karvat kivasti ja nätisti?
Uutiset:
Millä lähtee kivareista karvat kivasti ja nätisti?Partahöylällä eli samalla konstilla kuin naamasta tai kainaloista. Toki jos neitsytmatka kyseessä pallien ajeluun niin ehkä joku akkojen niksi toimii paremmin...ettei vaan sattuisi mitään.
Onko joku pt joskus kieltäytynyt pallien suullisesta käsittelystä? Siis ne joilla kuuluu katalookiin.. Mulla ei.. Enkä siis sheivaa..Ehkä kyseessä on herrasmies. Huorat tosiaan joutuu sietämään kaikenmaailman karvapalleja. Julma on kohtalo.
Kyllä ne käsittelee mun karvapalleja ihan pyytämättä..😉
Tuo terien kanssa pelaaminen tuolla alueella ei vaan koskaan ole tuntunut kovin hyvältä idealta.. ja sileät pallit ihan vain ideana on hiukka gay-osastoa..
Jep, taitaa ykän tunnusmerkit olla karvapallit..😅
ja sileät pallit ihan vain ideana on hiukka gay-osastoa..ja poslaripillut ovat lesbo osastoa! Hetero tammoilla on kunnon ryijy! Sellainen joka yhdistyy perskarvoihin. Sinne kusenraiskaamaan rautalankaviidakkoon kun saa kunnon hetero naamansa työntää.
En oikein näe etua, että ajelisin kulli karvani.No, eihän siitä mainita, mutta mukavampi on imeä posliinia..ainakin minun mielestä, tämä on henk koht mieli pide.
Jokainen huora on ottanut kullini suuhunsa, eikä valitusta karvoista ole tullut.
En oikein näe etua, että ajelisin kulli karvani.No, eihän siitä mainita, mutta mukavampi on imeä posliinia..ainakin minun mielestä, tämä on henk koht mieli pide.
Jokainen huora on ottanut kullini suuhunsa, eikä valitusta karvoista ole tullut.
Sen edun saat siinä, että se tuntuu myös sinusta paljon paremmalle kun ei ole karvoja välissä.
ja sileät pallit ihan vain ideana on hiukka gay-osastoa..