Aika monta vuotta mäkin olen näissä piireissä pyörinyt ja tasan yksi (vai olisiko niitä ollut jopa kaksi?) miestä ovat halunneet käyttää suuseksisuojaa. Syitä tähän on useampia, joista oleellisin lienee tiedon puute. Asiakkaat eivät tiedä tällaisen tuotteen a) olemassaolosta b) saatavuudesta c) tarpeellisuudesta. En itsekään ollut kuullut suuseksisuojista ennen alalle tuloani. (Samoin, kuin en tiennyt olevan olemassa eri kokoisia kondomeja, tai että liukuvoidetta on hyvä käyttää kumien kanssa. Huoh. Missä tynnyrissä minäkin olen kasvanut? ) Peiliin katsomisen paikka tässä on itselläni: voisin itse omalla toiminnallani edesauttaa suuseksisuojan tunnettavuutta ja kysyä aktiivisesti asiakkaalta, haluavatko he käyttää sitä minua nuollessaan. Jengi taatusti häkeltyisi tästä, mutta mitä enemmän sitä tekisi ja tietoisuus lisääntyisi, katoaisi myös hämmennys.
Alkuperäiseen kysymykseen vastatakseni kommentoin vielä sen, että en ollut tajunnut laittaa mun limakalvojen ja suuseksisuojan väliin liukkaria, joten tuntuma ei ollut mikään ihmeellinen. Liukkarin kanssa kokemus olisi taatusti ollut nautinnollisempi.