Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 18-35v naista opettelemaan syväkurkkua!  (Luettu 1012 kertaa)

Poissa Daddy76

  • Newbie
  • Viestejä: 4
  • * Kelpo kaveri
18-35v naista opettelemaan syväkurkkua!
« : Elokuu 06, 2024, 19:39:51 »
Olen 48v/182cm/100kg/21cm, terve ja hyväkuntoinen, mukava ja huumorintajuinen 100% luotettava Suomalainen herrasmies Helsingistä.
Etsin18-35v naista suhteeseen kuka olisi valmis harjoittelemaan ja opettelemaan syväkurkkua. Olisit avoin, kokeilunhaluinen, kiinnostunut oppimaan taidon hyvän ja luotettavan opettajan kanssa harjoittelemalla päivittäin syväkurkkua useampaan kertaan ;)
Plussaa olisi myös että tykkäisit myös anaaliseksistä tai olisit myös valmis opettelemaan sitä ja tykkäät spermasta ;)
Voit olla opiskelija, työssäkäyvä tai työtön. Eikä haittaa vaikka olisit kokematon seksin suhteen. Kunhan olet valmis kokeilemaan kaikkia asioita kanssani.
Jos kiinnostuit ja olisit valmis suhteeseen ja noihin asioihin niin Daddy tarjoaa sinulle ilmaisen asumisen ja ylläpidon, kylpylälomia, seksikkäitä alusasuja ja vaatteita mitä saisit esitellä minulle usein, kukkia ja herkkuja ;) Daddy haluaisi myös löytää sellaisen nuoremman naisen kuka haluaisi ottaa isot silikonirinnat ja maksaisi ne sinulle ;) Daddy Rakastaa isoja silikonirintoja.
Olen lähdössä 3 viikoksi Taimaaseen maaliskuussa. Jos olet hyvä harjoittelija niin otan sut mukaan reissuun. Voisit esitellä siellä upeaa kroppaasi ja isoja silareitasi rantsussa.
****

Terveisin Daddy76

edit. Sääntö 2. Älä julkaise foorumilla omia yhteystietojasi, pyydä toisen käyttäjän yhteystietoja tai pyydä ottamaan yhteyttä yksityisviestein
« Viimeksi muokattu: Elokuu 06, 2024, 20:05:01 kirjoittanut Heikki Koo »