Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Prinsessa Lulu  (Luettu 1110 kertaa)

Poissa tuska76

  • Newbie
  • Viestejä: 24
  • * Kelpo kaveri
Prinsessa Lulu
« : Elokuu 08, 2024, 10:54:29 »
Eurogirlsin puolella. Harvakseltaaan lukee viestit ja vastailee. Alkukesästä otin yhteyttä, vastaus tuli päivän parin viiveellä, ja sovittiin yhdellä ruskealla rahalla pano. Ensimmäiset hälytyskellot oli halpa hinta. Treffit kuitenkin sovittiin. Osoitteen saatuani, olin jo varma, etten sisään mene, sillä tiesin, että osoite menee keskustan liepeillä olevaan päihde- ja mielenterveys"kuntoutujien" yhteisöliseen palveluasumispaikkaan. Jälleen kerran kuitenkin mielenkiinnosta päätin lähteä tuolla käymään, pioneerina katsomaan, minkälaisen miinan onnituin tällä kertaa välttämään. Askel ovesta sisään eteiseen, ihan vain katsoakseni ympärilleni, jotta voin poistua. Niin hirveä röökin käry kämpässä, että tällä alle minuutin eteisessä olon jälkeen vaatteet haisi vielä kotona niin röökille että oli pakko laittaa suoraan pesukoneeseen. Asunnossa hyvin epäsiistiä, kärpäsiä ja muita öttimörriäisiä siellä täällä pörräämässä. Lattialla epäsiisti patja, ja sohva täynnä vaatteita. Olohuoneen pöytä täynnä ruiskuja ja iso teräväjäteastia käytettyjä ruiskuja varten. Palveluntarjoajasta voisin tällä kertaa käyttää hyvin epäsiisti sotanorsu-termiä, sen verran ylipainoa ja mitään kiinteätä ei hänestä löytynyt. EGE:n sivuilla olevat kuvat ovat omat, suurin osa vanhoja, ajalta jolloin taisi elämässä vielä jotenkin mennä hyvin.

Eilen kuin tyhjästä mun horo-WA:iin tulee viesti "haluaisitko tavata?" ilmeisesti neiti huumepäissään rahantarpeessa unohtanut, miten kävi viimekerralla. Taas keskustellaan mitä halutaan suikkaria tai panoa. Tämä palveluntarjoaja on kesän aikana kolminkertaistanut hintansa. Olin oikeinkin kohtelias, kiitin kauniisti tarjouksesta, mutta mainitsin että kun tuo hinta on viime käynniltä (ei vieläkään muistanut että kävin vain ovella kääntymässä) kolminkertaistunut kolmeen ruskeaan seteliin. enkä maininnut sanallakaan mitään siitä että tavaran laatu ei täsmää hintaan ja kauniinpaa ulkkaria saa pienemmällä rahalla saman ajan, niin sieltä tuli vahva palaute "haista vittu ja tapa ittes". Ehdin tähän vielä vastata että mielelläni ensimmäistä haistaisin ja vähän lipaisisinkin, ja jalkimmäiseen ei tarvetta kun mielenterveys on kondiksessa. Tämän jälkeen tämä palveluntarjoaja estoille, jottei wappi satunnaisesti piippaa huonoon aikaan.

Poissa Taitaka

  • Full Member
  • Viestejä: 117
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Prinsessa Lulu
« Vastaus #1 : Elokuu 08, 2024, 12:29:03 »
Meissä kaikissa miehissä taitaa asua pieni tutkimusmatkailija.  :drinking:

Poissa Pefragiles

  • Newbie
  • Viestejä: 20
  • * Kelpo kaveri
Vs: Prinsessa Lulu
« Vastaus #2 : Elokuu 09, 2024, 05:52:26 »
Mä otin pelkän suikkarin autossa yhdellä ruskealla setelillä. Osoite on tosiaan sellainen että sanoin heti että sisälle en tule. Ei tarvetta mihinkään muuhun koskaan. Omia hampaita ei taida enää olla ja on kyllä aika kamala tapaus ulkoisesti muutenkin. Lähestyi myöhemmin viestillä myös, kyselin panoja mun luonani. Kertoi hinnaksi ensin kaksi seteliä, sitten hinta oli kolme seteliä koska kotikäynti. Ei ei ei. Säästäkää rahanne. Pientä tutkimusmatkailua on tullut tehtyä myös.