Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mitä juot juuri nyt?  (Luettu 694999 kertaa)

Poissa Kyybel

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä juot juuri nyt?
« Vastaus #11120 : tänään kello 19:17:19 »
Hörppäsin juuri kupin kahvia todetakseni, että siinä meni aikainen nukkumaan meno...
Hupsista...

Poissa MariaEnkeli

• Sr. Member
  • Galleria (3)
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #11121 : tänään kello 20:21:54 »
Hörppäsin juuri kupin kahvia todetakseni, että siinä meni aikainen nukkumaan meno...

Tuu tänne niin käydään ajoissa nukkumaan. Oon väsy.
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Ribbeli

• Hero Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #11122 : tänään kello 20:27:44 »

Kupariolutta..

Poissa Kyybel

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #11123 : tänään kello 21:07:24 »

Vaan kun ei väsytä...käykö Netflix tai joku hyvä länkkäri?
Hupsista...

Poissa MariaEnkeli

• Sr. Member
  • Galleria (3)
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #11124 : tänään kello 21:09:41 »

Vaan kun ei väsytä...käykö Netflix tai joku hyvä länkkäri?

Ei  :whipping: Kun nukkuminen! Katselet sitten kun mä nukun. Ja oot hiljaa. Liikkumatta. Etkä käytä mitään valoa.

:kiss:
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa mattssonni

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #11125 : tänään kello 21:37:30 »
Viime kesän vaellusreissulla löytämästäni ja itse jauhamastani pakurikäävästä 24h uuttamaani teetä.
Jauhetun pakurin kilohinta on 200 euron pakeilla ja uutetun pakurin kilohinta lähentelee jopa tuhatta euroa, niin siemailen tätä aika hartaasti ja hitaasti  ;D

Maku ei päätä huimaa, mutta netistä löytämäni artikkelin mukaan "Pakurikäävän antioksidanttien teho on suurempi kuin minkään muun tunnetun marjan, yrtin tai mausteen. Tuo teho, jota mitataan ns. ORAC-luvun avulla, on 52 452 (vrt. mustikka 2400)". Tunnen jo, miten terveyteni nousee joka kulauksella  :D
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.