^ Teetkö liemen itse? Vai käytätkö joko lihaliemikuutiota tai jauhetta? Ehkäpä fondia?
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.” - Kobe Bryant
^ Kamalaa. palmuöljy, shea, hiivauute, maltodekstriini ja muuta mukavaa...
Ei vaan mä teen usein itse paljon kerrallaan ja pakastan sitä.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.” - Kobe Bryant
All right. Pitäisi joskus itsekin kokeilla tehdä sitä liemikuutioiden sijaan. Minulla on vain ruokakaapissa paljon niitä joten keitin veden ja sekoitin yhden kuution mukiin.
^ Ihan ok se on, ei siinä mitään. Itse ei ole maltodekstriini fani.
Minä juon olutta.
^ Meikäläisellä taas viskin juominen laukaisee välittömän tarpeen puuttua vääryyksiin. Vähän niinkuin Tex Willerilläkin. Vallitsevan oikeuskäytännön mukaisesti olenkin siirtynyt juomaan sivistyneesti konjakkia ja brandya.