^^^ Juu ei kyllä kauheasti passaa ryypätä, pitäis ajaa 600 kilsaa kotiin
Edit. Huomenna siis
Edit. Huomenna siis
Uutiset:
En ole koskaan pistänyt teen sekaan alkoholia koska juon muutenkin niin harvoin teetä mutta kahviin olen lirauttanut ainakin viskiä, rommia ja konjakkia.
^ ^Toinen mikä on aika hyvä on "kova tee" eli rommia tai konjakkia teen sekaan , kyllä lähtee veri kiertää 👍
Talvella oikein hyvä apu raksalla jos on kova pakkanen Mulla on valmis sekoitus termarissa. Pitää vaan muistaa ettei hengittele mestariin päin
^^^ Juu ei kyllä kauheasti passaa ryypätä, pitäis ajaa 600 kilsaa kotiin
Edit. Huomenna siis
En ole koskaan pistänyt teen sekaan alkoholia koska juon muutenkin niin harvoin teetä mutta kahviin olen lirauttanut ainakin viskiä, rommia ja konjakkia.
Suoraan kahvin sekaan ei tule laitettua mutta kahvilikööri taasen tuo mieleen valkovenäläiset joita tuli kumottua joskus ihan liikaa..
Suoraan kahvin sekaan ei tule laitettua mutta kahvilikööri taasen tuo mieleen valkovenäläiset joita tuli kumottua joskus ihan liikaa..
Kyrö kermalikööri on hyvää kahvin kanssa.
^ ^Toinen mikä on aika hyvä on "kova tee" eli rommia tai konjakkia teen sekaan , kyllä lähtee veri kiertää 👍
Talvella oikein hyvä apu raksalla jos on kova pakkanen Mulla on valmis sekoitus termarissa. Pitää vaan muistaa ettei hengittele mestariin päin
Kuuman teen sekaan sokeria ja kirkasta niin aukasee mukavasti poskiontelot, sieraimet, korvat - ja lopuksi äänenkin (mutta ei ole suositeltavaa duunissa...) - Jaa niin... 90-luvun lopulla oli liikkeellä pirtua reippaammin, litran pullosta sai - siihen aikaan - noi kuusi umpijurrikertaa. - Mutta pari tippaa riitti mukin pohjalle teen kanssa silloin että lämpesi .
Vanhasen eka hallitus sitten Viron eurostoliittoon liittymisen pelossa tiputti alkoholiveroa ja pirtun myynti loppui kuin seinään.