”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.” - Kobe Bryant
Mun mielestä kukin saa laittaa ihan mitä litkua tahansa sinne sekaan, että se suussa maistuu hyvälle ja kahvin kuuluu olla sellaista, että se kullekin maistuu.
Minä juon nyt tyrnimehua veteen sekoitettuna.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.” - Kobe Bryant
Otetaan korjaus lausuntooni... Eli otan kahvini mustana niinkuin mielestäni kuuluu, koska en itse välitä laittaa kahvin sekaan muuta, koska en vain tykkää. Ei ollut paasaus muille jotka haluavat laittaa sekaan mitä sitten laittavatkaan. Se ei kuulu minulle miten kukakin juomansa juo eikä oikeastaan kiinnosta muutenkaan...