Olutta tulee maisteltua
Samma på här. Tai no Rainbow Lageria, että miten tuon nyt ottaa
Uutiset:
Olutta tulee maisteltua
Litra olutta tässä samalla kun parkettia mittaan ja lasken.
onneksi pienpanimolla täytetään juuri sellainen pullo kuin haluanLitra olutta tässä samalla kun parkettia mittaan ja lasken.
Voi miksei ole enään myytävänä sitä lasista Karhun 1L pulloa...olisi se elämä mahtavaa
Itse hörpin jälleen sielun mustaa...
onneksi pienpanimolla täytetään juuri sellainen pullo kuin haluanLitra olutta tässä samalla kun parkettia mittaan ja lasken.
Voi miksei ole enään myytävänä sitä lasista Karhun 1L pulloa...olisi se elämä mahtavaa
nurmijärven grönbacka esimerkiksi mutta omia pulloja ei kyllä saa viedä. Muistaakseni 07 ja litra ainakin löytyy. Sitten jos pitäjän kanssa tuutte tutuiksi, niin vie vaikka 1,5l tyhjä Pepsi pulloonneksi pienpanimolla täytetään juuri sellainen pullo kuin haluanLitra olutta tässä samalla kun parkettia mittaan ja lasken.
Mikäs panimo se sellainen on missä voi omilla pulloilla käydä täyttämässä? Painelen nopeasti käymään jos noin hyvää palvelua tarjotaan...
^ Isot kiitokset tipsistä... pitää tehdä joulumatka Nurtsiin heti kun kerkeää👌🏼Kannattaa katsella kotisivuja ja sanoa Jakken baarimikolta terveisiä