Corona Extra limellä.
Uutiset:
^ Mulle maistuu Campari hyvän appelsiinimehun kanssa noin 50/50 suhteessa. Kesällä pari jääpalaa ja talvella loraus vodkaa sekaan. En ole kokenut päätä irrottavaa efektiä.
Kuule, taitaa olla kokeilemisen arvoinen idea. Koitan seuraavaksi tuoremehun kanssa. Nyt jää lähinnä tahmea ja sokerinen maku jota en ole voinut ikinä oikein sietää 👍...
^ Mulle maistuu Campari hyvän appelsiinimehun kanssa noin 50/50 suhteessa. Kesällä pari jääpalaa ja talvella loraus vodkaa sekaan. En ole kokenut päätä irrottavaa efektiä.
Kuule, taitaa olla kokeilemisen arvoinen idea. Koitan seuraavaksi tuoremehun kanssa. Nyt jää lähinnä tahmea ja sokerinen maku jota en ole voinut ikinä oikein sietää 👍...
Nythän on niin että tuo fifty-fifty sekoitus toimii; tuoremehu vie happamuudellaan turhan makeuden poies 🍷. - Itse asiassa saatan ostaa tätä seuraavallakin reissulla, tätä tietämättä olisi jäänyt liian makeana Superalkon hyllyyn lopullisesti.
Tosin pakko ottaa viimeistään iltasyönnin päälle kirkasta; on kumminkin puhtaampaa. Viskiin en koske.