Highland Queenista pidetään kiinni edelleen. - Paitti että kohta alettava loiventelu A Le Coq 5,2%:n voimalla ettei huominen mene aivan pukin nylkemiseksi...
Uutiset:
Highland Queenista pidetään kiinni edelleen. - Paitti että kohta alettava loiventelu A Le Coq 5,2%:n voimalla ettei huominen mene aivan pukin nylkemiseksi...
Nyt nokan valkaisukuurille.
Jos en paremmin tietäisi, niin juomamerkkien perusteella epäilisin että oot mun ex-aviomies salanimellä. Joo, itse juon nyt punaviiniä. Kohta parit snapsit, rapuja tuli eilen keitettyä liikaa ja loput pitää tänään syödä kun pakkaseen ei mahdu.
Nyt nokan valkaisukuurille.
Jos en paremmin tietäisi, niin juomamerkkien perusteella epäilisin että oot mun ex-aviomies salanimellä. Joo, itse juon nyt punaviiniä. Kohta parit snapsit, rapuja tuli eilen keitettyä liikaa ja loput pitää tänään syödä kun pakkaseen ei mahdu.
Aihh!! - Tuo isku muuten tuntui ! - Muttah... no juu.. Uskotaan ja lopetellaan sitten, hyvä on. Kun kerta käsketään. - Mutta, perhana, mää olin koko kevään kun entisajan rippikoulutyttö, ryypyn ryyppyäkän ottanu enkä naisissa käyny, painon töitä sorvilla niska limassa kun toiset istuivat himassa videopalavereissa ja hönöttelivät. Eikä eres pientä kiitoksen sanaa ole tullu minkään taholta. Vaikka mää semmottia eres kaipaa. Niin. Kai mulla on joku oikeus ottaa tää takas. Lomatkin viä pitämättä. Mutta tehrään ny niinkun ylemmät määräävät. On aina tehty. Ja lähretty kun kulkukoirat pakkasyähön. Joo.
^ Poker run, piti mennä katsomaan mutta tuli valitettavasti muuta menoa..
^ Poker run, piti mennä katsomaan mutta tuli valitettavasti muuta menoa..
Tapahtuma sai aika ilkeän lopum ennen ku alkoikaan 😔