Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Terezisz raportti  (Luettu 7230 kertaa)

Poissa Noodelidude

  • Hero Member
  • Viestejä: 571
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Terezisz raportti
« Vastaus #20 : eilen kello 17:01:05 »
^ No eihän siinä hyvin käynyt. Tälle aamulle klo kahdeksaksi olin ajan varannut ja saavuin ajoissa paikalle. Viesteihin ei vastattu. Vartin tapaamisajan alkamisen yli jaksoin pää ja silmät sildenafiilista punaisena pälyillä epäilyttävästi ympärilleni puolihölmö pöksyissäni, kunnes luovutin ja pakkasin laukkuni. :(

Tää on aina paska juttu. Olihan sulla plan B kuitenkin..
Ei ollut plan B hiottu. Mutta eipä tuo mitään, lyötyä ei lyödä joten varasin ajan iltapäivälle. Ja sehän kannatti, oli meinaan huikea kokemus!

Todella rennon rempseä, iloinen ja juttua täynnä oleva timmi nainen timmillä nätillä pepulla vastassa.

Suihinotto oli parasta mitä olen tähän mennessä saanut, syvää, märkää, ahnasta ja tunteella suoritettua. Pallitkin nuoltiin ja imettiin just eikä melkein täydellisesti. Täysi kymppi.

Pimppi ja peppu ihanan tiukat ja painaa sai kunnolla. Anaalista tuumasi että älä stressaa, hän rakastaa anaalia. Ja siltä se kyllä vaikuttikin. Täysi kymppi myös panemisesta ja täysillä mukana olemisesta, sain itsekin itsestäni enemmän irti Teren kiihkeyden takia.

Ja todella, siis todella kova höpöttämään. Välillä vähän vaikeuksia ymmärtää, mutta pääpiirteet tulee selväksi.

Paras kokemukseni tähän mennessä. Asenteeltaan mieletön miehentyydytin sekä miellyttäjä, ja jakelee kehuja miehelle liukuhihnalta.

Kokonaisarvosana 11/10. Jos olisi paikallinen niin en enää muilla kävis, tää oli niin end game tapaus. Menen satavarmasti uusiksi heti jos ja kun tulee taas Tampereelle.

Edit. Lisäyksenä vielä, että lähetti aamuisen jälkeen pahoittelevan viestin, pointsit myös siitä ettei ollut kylmät oharit. Siksipä sen uuden ajan rohkaistuin varaamaan.
« Viimeksi muokattu: eilen kello 17:07:01 kirjoittanut Noodelidude »
🌸Real_Noodelidude🌸 First & last time in Finland

Poissa Merkonomi

  • Newbie
  • Viestejä: 16
  • * Kelpo kaveri
Vs: Terezisz raportti
« Vastaus #21 : eilen kello 17:01:39 »
No nyt täytyy kyllä vähän kommentoida Standsin väitettä vaikka mennään vähän sivuraiteille otsikosta. Olen tavannut kymmenkunta latinoa, joiden suurimman osan englannikielentaito on ollut alkeellinen. Itse osaan jonkin verran espanjaa, joten pystyn aika hyvin kommunikoimaan myös ilman kääntäjää. Olen tutustunut moneen näistä henkilökohtaisesti ja auttanut heitä käytännön asioissa täällä. Voin mennä takuuseen ettei ainakaan heillä ole ollut ketään parittajaa, ellei sitten minua voi sellaiseksi laskea tässä tapauksessa. Suurin osa latinoista täällä asuu Espanjassa tai Portugalissa.
Toki tiedän hyvin että paritusta esiintyy paljonkin, mutta ne epäilyttävät profiilit osaan kiertää kaukaa. Ja aina ennen ensimmäistä käyntiä pyrin saamaan hyvän keskusteluyhteyden ja videopuhelun. Muussa tapauksessa  jää käynti väliin. Kerran olen valitettavasti varmasti käynyt paritetun tytön luona. Silloin petti vaistot. Ei ollut latinotyttö kyseessä, ja parittaja oli suomalainen

Poissa MestariMerlin

  • Hero Member
  • Viestejä: 879
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Terezisz raportti
« Vastaus #22 : eilen kello 17:39:26 »
No itse olen myös joidenkin kanssa ollut tekemisissä tapaamisten ulkopuolella ja antanut apua ( siis ei rahallista.. ) jos ovat tarvinneet. Suomi on kuitenkin täällä seikkailevalle ulkkarille outo paikka.

Kuuluuko maksuseksiin vai ei niin.. hällä väliä. Asiat nyt harvoin on niin mustavalkoisia.. Ihan kiva näitä likkoja on jeesata ja tuohan se siihen tapaamiseenkin lisäulottuvuutta.

Poissa Stands

  • Full Member
  • Viestejä: 426
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Terezisz raportti
« Vastaus #23 : eilen kello 17:45:41 »
No itse olen myös joidenkin kanssa ollut tekemisissä tapaamisten ulkopuolella ja antanut apua ( siis ei rahallista.. ) jos ovat tarvinneet. Suomi on kuitenkin täällä seikkailevalle ulkkarille outo paikka.

Kuuluuko maksuseksiin vai ei niin.. hällä väliä. Asiat nyt harvoin on niin mustavalkoisia.. Ihan kiva näitä likkoja on jeesata ja tuohan se siihen tapaamiseenkin lisäulottuvuutta.

Hmm..suhtaudun epäilyksellä tähän.
Miksi, no monet ulkkarit jotka oikeasti toimivat itsenäisesti, niin eivät todellakaan halua tavata turskia duunin ulkopuolella..kato se paritus juttu ja ei niitä kiinnosta muutenkaan.

Ne jotka sitten tarvitsevat apua niin siinä on nää hyväksikäyttöjutut ja kaikki.

Ei ole ilmaisia lounaita vai miten se nyt menikään..

« Viimeksi muokattu: eilen kello 17:47:33 kirjoittanut Stands »
"I don't think you understand. I didn't come to rescue Rambo from you. I came here to rescue you from him"

Poissa Merkonomi

  • Newbie
  • Viestejä: 16
  • * Kelpo kaveri
Vs: Terezisz raportti
« Vastaus #24 : eilen kello 17:50:15 »
Juurikin näin. Tavallisia ihmisiä tässä ollaan molemmin puolin ja tottakai he ottavat apua vastaan jos sitä on tarjolla vieraassa maassa. Toki eivät tietenkään keneltä tahansa. Eivät nämä kaikki ole mitään raudanlujia ammattilaisia, jotka noudattavat pilkuntarkasti  maksuseksin pelisääntöjä.

Poissa Stands

  • Full Member
  • Viestejä: 426
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Terezisz raportti
« Vastaus #25 : eilen kello 17:52:44 »
Juurikin näin. Tavallisia ihmisiä tässä ollaan molemmin puolin ja tottakai he ottavat apua vastaan jos sitä on tarjolla vieraassa maassa. Toki eivät tietenkään keneltä tahansa. Eivät nämä kaikki ole mitään raudanlujia ammattilaisia, jotka noudattavat pilkuntarkasti  maksuseksin pelisääntöjä.

Tottakai ne noudattaa, mutta eivät vain itse voi vaikuttaa siihen..
"I don't think you understand. I didn't come to rescue Rambo from you. I came here to rescue you from him"

Poissa MestariMerlin

  • Hero Member
  • Viestejä: 879
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Terezisz raportti
« Vastaus #26 : eilen kello 17:53:29 »
Ehkä tuli kirjoitettua epäselvästi.. eli en ole näitä paria neitoa kyllä tässä mielessä tavannut vaan kyseessä vain joidenkin käytännön juttujen neuvominen.. muun viestittelyn ohella. Kyllähän siihen hieman aikaa on kulunut mutta eipä haittaa. Pidän näitä tietyllä tapaa jopa "ystävinä" ja tällaisia tyyppejä autan mielelläni.. ja ne tapaamisetkin ovat olleet aina superhyviä. Eivät vain niin paljoa täällä pyöri kun on siviilielämän kuviot, duunit sun muut kotimaassa..

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5776
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Terezisz raportti
« Vastaus #27 : eilen kello 19:40:50 »
Täytyy myöntää että suhtaudun hieman negatiivisesti turskiin jotka hakeutuvat hupakoiden "ystäviksi".

Ehkä asiaan vaikuttaa kenties yksittäistapaus vuosien takaa. Foorumilla kirjoitteli turska joka oli muutamankin hupakon "ystävä". Ja soitteli näille hupakoille työnumeroihinsa "kaveripohjalla". Ihan kaikki hupakot eivät olleet tästä huomioinnista pelkästään ilahtuneita.

Poissa Merkonomi

  • Newbie
  • Viestejä: 16
  • * Kelpo kaveri
Vs: Terezisz raportti
« Vastaus #28 : eilen kello 19:52:30 »
En ymmärä minäkään mikä Standsia vaivaa. Jos esimerkiksi istun hupakon luona tuntikaupalla maksetun ajan jälkeen juttelemassa, syömässä ja juomassa punaviiniä, niin mikä ihmeen illuusio siinä on kyseessä? En kai minä siinä kuvittele että olen mitään vaimoa itselleni hankkimassa. Teen sen koska on mielestäni helvetin mielenkiintoista tietää näitten tyttöjen taustoista. He tulevat aika karuista oltavista meihin kermaperseisiin verrattuna. Ja ovat mielestäni muutenkin todella hauskaa seuraa. Ja jos he haluavat saada minusta vakiasiakkan, niin mikäs siinä. Tiedän ainakin saavani hyvää palvelua.
« Viimeksi muokattu: eilen kello 19:59:17 kirjoittanut Merkonomi »

Paikalla AegonX

  • Full Member
  • Viestejä: 163
  • * Kelpo kaveri
Vs: Terezisz raportti
« Vastaus #29 : eilen kello 20:37:23 »

Minulta on hupakko maksetun kolmituntisen tapaamisen aikana kysynyt mm. että mennäänkö yhdessä ravintolaan syömään kun tämä tapaaminen loppuu. Ja sitten tosiaan menin ja aikaa vietettiin yhdessä myös ilman että rahaa siltä osin liikkui.

On se ihme että joillekin on vaikea ymmärtää, että sekä jotkut hupakot että jotkut asiakkaat ovat oikeasti mukavia ihmisiä, ja tulevat keskenään erityisen hyvin toimeen. Itse pidän todennäköisenä että jonkunlainen "pelkkä ystävyyssuhde" minulle jää tämän erään hupakon kanssa jäljelle kunhan aikoinaan asiakassuhde syystä tai toisesta loppuu, niin hyvin tulemme toimeen ihmisinä ja hän kuten minäkin olemme tarinoineet toisillemme ummet ja lammet vaikka kuinka intiimejä elämäämme liittyviä juttuja. (En toki ole hänelle tätä missään vaiheessa suositellut, ja hän on luottanut minuun nopeammin kuin kannattaisi kehenkään luottaa, mutta joskus voi hupakollekin tulla niin soulmate-olo asiakkaan kanssa että päätyy emotionaalisesti aika läheiseksi nopeammin kuin voisi suositella.)
« Viimeksi muokattu: eilen kello 23:12:50 kirjoittanut Heikki Koo »

Paikalla AegonX

  • Full Member
  • Viestejä: 163
  • * Kelpo kaveri
Vs: Terezisz raportti
« Vastaus #30 : eilen kello 21:11:55 »
Yksikään hupakko ei ole pyytänyt illalliselle tapaamisen jälkeen. Tietysti en noin pitkiä tapaamisia harrasta.

Asiakasryhmiä on tosiaan erilaisia. Joillain meistä on riittävästi rahaa, että hyvinkin tulee maksettua tuntikausien keskustelusta tytön kanssa jos riittävän hyvin synkkaa. Mielelläni annan aika kevyesti rahaa ihmiselle josta aidosti pidän paljon, ei ole mulle iso summa mutta tytölle on.


Voin kuitenkin aikalailla sanoa, että huorat eivät halua kaveeraata turskien kanssa. Miksi haluaisivat, ei kampaajatkaan pyydä asiakkaitaan jäämään illalliselle..

On tainnut maailmassa aika moni kampaaja mennä naimisiinkin asiakkaan kanssa. Varsinkin yksilöihin jotka ovat rikkaita/kuuluisia ja aidosti mukavia käydään kiinni vaikka missä. (Sanna Marinkin deittailee kai edelleen kampaajaansa, tässä kohtaa tosin tosiaan sukupuolet toisin päin.)

Poissa Stands

  • Full Member
  • Viestejä: 426
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Terezisz raportti
« Vastaus #31 : eilen kello 21:14:17 »
Yksikään hupakko ei ole pyytänyt illalliselle tapaamisen jälkeen. Tietysti en noin pitkiä tapaamisia harrasta.

Asiakasryhmiä on tosiaan erilaisia. Joillain meistä on riittävästi rahaa, että hyvinkin tulee maksettua tuntikausien keskustelusta tytön kanssa jos riittävän hyvin synkkaa. Mielelläni annan aika kevyesti rahaa ihmiselle josta aidosti pidän paljon, ei ole mulle iso summa mutta tytölle on.


Voin kuitenkin aikalailla sanoa, että huorat eivät halua kaveeraata turskien kanssa. Miksi haluaisivat, ei kampaajatkaan pyydä asiakkaitaan jäämään illalliselle..

On tainnut maailmassa aika moni kampaaja mennä naimisiinkin asiakkaan kanssa. Varsinkin yksilöihin jotka ovat rikkaita/kuuluisia ja aidosti mukavia käydään kiinni vaikka missä. (Sanna Marinkin deittailee kai edelleen kampaajaansa, tässä kohtaa tosin tosiaan sukupuolet toisin päin.)

Aivan varmasti näin on, jos haluaa tämmöistä mielikuvaa pitää yllä.
"I don't think you understand. I didn't come to rescue Rambo from you. I came here to rescue you from him"

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5776
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Terezisz raportti
« Vastaus #32 : eilen kello 21:23:27 »
On se ihme että joillekin on vaikea ymmärtää, että sekä jotkut hupakot että jotkut asiakkaat ovat oikeasti mukavia ihmisiä, ja tulevat keskenään erityisen hyvin toimeen.
Onhan olemassa jopa selaisiakin ihmisiä jotka yrittävät foorumilla vakuutella itselleen ja muille olevansa oikeasti mukava ihminen joiden kanssa hupakot tulevat erityisen hyvin toimeen.

Poissa velihopea

  • Full Member
  • Viestejä: 457
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Terezisz raportti
« Vastaus #33 : eilen kello 21:23:50 »
Noh, toihan ensinnäkin on täyttä paskaa.
Kukaan hupakko ei katsele sua tuntikausia...tai tietysti jos maksat, mutta epäilen.

Minulta on hupakko maksetun kolmituntisen tapaamisen aikana kysynyt mm. että mennäänkö yhdessä ravintolaan syömään kun tämä tapaaminen loppuu. Ja sitten tosiaan menin ja aikaa vietettiin yhdessä myös ilman että rahaa siltä osin liikkui.

On se ihme että joillekin on vaikea ymmärtää, että sekä jotkut hupakot että jotkut asiakkaat ovat oikeasti mukavia ihmisiä, ja tulevat keskenään erityisen hyvin toimeen. Itse pidän todennäköisenä että jonkunlainen "pelkkä ystävyyssuhde" minulle jää tämän erään hupakon kanssa jäljelle kunhan aikoinaan asiakassuhde syystä tai toisesta loppuu, niin hyvin tulemme toimeen ihmisinä ja hän kuten minäkin olemme tarinoineet toisillemme ummet ja lammet vaikka kuinka intiimejä elämäämme liittyviä juttuja. (En toki ole hänelle tätä missään vaiheessa suositellut, ja hän on luottanut minuun nopeammin kuin kannattaisi kehenkään luottaa, mutta joskus voi hupakollekin tulla niin soulmate-olo asiakkaan kanssa että päätyy emotionaalisesti aika läheiseksi nopeammin kuin voisi suositella.)

Pahoittelen, mutta itse olen todella kyyninen näissä.
Kävin huorissa ekan kerran jotain -98..
Muutama tapaaminen takana..satoja.
Yksikään hupakko ei ole pyytänyt illalliselle tapaamisen jälkeen. Tietysti en noin pitkiä tapaamisia harrasta.

Voin kuitenkin aikalailla sanoa, että huorat eivät halua kaveeraata turskien kanssa. Miksi haluaisivat, ei kampaajatkaan pyydä asiakkaitaan jäämään illalliselle..

Sanon.. paskaa!!

Tottakai se yksi tuhannesta voi tapahtua .

Siis voi herran jestas...tätä se pillu teettää.

Mulle on hupakko tarjonnut - huom. TARJONNUT - aamiaisen koko yön duunailujen jälkeen. Hinta koko yöstä oli sellainen ”ystävämyyntihinta”, vaikka ei oltu kovin monesti tavattu.

Myöhemmin hän soitteli mulle siviilinumerostaan, kun oli jotain asiaa. Ainoa hupakko kylläkin, kenelle olin oman siviilinumeroni antanut. Jatkossakin oli ystävämyyntihinnat, puhuttiin mm. perheistämme, harrastuksistamme ja vaikka mistä. Joitakin öitä nukuttiin yhdessä. Rakkaudesta ei ollut kyse, mutta ystävyydestä ja luottamuksellisesta asiakassuhteesta kylläkin.

Parahin Stands. Se on kuule niinkuin Lapinlahden linnut laulaa:

” Kehrää alla Porsche
Tai rämisee Lada
Kuluu kiiltonahkajalkine
Tai Anttilan kamala
kertosäe:
Se on jannusta kii
Huutaako tyttö hii

Laskeeko aurinko
Kattoterassille
Vai nouseeko kuu
Hesarin yksiön ylle

kertosäe
On partavesi soviteltu
Silkkisolmioon
Tai sänki unohtunut
Elämän Bermudankolmioon

kertosäe

Ei paljon vaatteilla auta
Kukonpojan koreilla
Nudistina joskus on
Keisarinkin pakko olla
kertosäe

Kuohuu suonissa veri
Sininen tai punainen
On pulassa kaveri
Tuhkamunainen”

 :laught:  :laught:  :laught:

Poissa FortySexN2

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1781
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Terezisz raportti
« Vastaus #34 : eilen kello 21:29:32 »
Ihmisiä hupakotkin ovat. Ei se uppouutta ole jos asiakkaan kanssa käydään syömässä tai kaljalla ja pidetään muuten yhteyttä. En sen enempää kokemuksiani lähde luettelemaan, mutta niitä on.

Paikalla AegonX

  • Full Member
  • Viestejä: 163
  • * Kelpo kaveri
Vs: Terezisz raportti
« Vastaus #35 : eilen kello 21:39:42 »
On se ihme että joillekin on vaikea ymmärtää, että sekä jotkut hupakot että jotkut asiakkaat ovat oikeasti mukavia ihmisiä, ja tulevat keskenään erityisen hyvin toimeen.
Onhan olemassa jopa selaisiakin ihmisiä jotka yrittävät foorumilla vakuutella itselleen ja muille olevansa oikeasti mukava ihminen joiden kanssa hupakot tulevat erityisen hyvin toimeen.

Lähinnä yritän osaltani sivustalukijoille välittää ajatuksen, että ei ole mikään pakko asennoitua hupakoihin jotenkin eri tavalla kuin ihmisiin yleisesti ottaen asennoituu.

Yleisesti ottaen on suositeltavaa kohdella kohtaamiaan ihmisiä ihmisinä joilla on tunteensa ja oma elämänsä kuten kaikilla muillakin. Näin kun tekee, on luonnollista että toisinaan (mutta ei kovin usein) tulee vastaan ihmisyksilöitä joiden kanssa synkkaa erityisen hyvin.

Hupakoinnin ei tarvitse tältä osin poiketa normaalista inhimillisestä kanssakäymisestä mitenkään (varsinkaan silloin kun on varaa maksaa siitä etteivät tapaamiset ole kiireisen nopeita).

Poissa Stands

  • Full Member
  • Viestejä: 426
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Terezisz raportti
« Vastaus #36 : eilen kello 21:47:40 »
On se ihme että joillekin on vaikea ymmärtää, että sekä jotkut hupakot että jotkut asiakkaat ovat oikeasti mukavia ihmisiä, ja tulevat keskenään erityisen hyvin toimeen.
Onhan olemassa jopa selaisiakin ihmisiä jotka yrittävät foorumilla vakuutella itselleen ja muille olevansa oikeasti mukava ihminen joiden kanssa hupakot tulevat erityisen hyvin toimeen.

Lähinnä yritän osaltani sivustalukijoille välittää ajatuksen, että ei ole mikään pakko asennoitua hupakoihin jotenkin eri tavalla kuin ihmisiin yleisesti ottaen asennoituu.

Yleisesti ottaen on suositeltavaa kohdella kohtaamiaan ihmisiä ihmisinä joilla on tunteensa ja oma elämänsä kuten kaikilla muillakin. Näin kun tekee, on luonnollista että toisinaan (mutta ei kovin usein) tulee vastaan ihmisyksilöitä joiden kanssa synkkaa erityisen hyvin.

Hupakoinnin ei tarvitse tältä osin poiketa normaalista inhimillisestä kanssakäymisestä mitenkään (varsinkaan silloin kun on varaa maksaa siitä etteivät tapaamiset ole kiireisen nopeita).

Olet aivan oikeassa.
Mutta oma pointti on se ettei nämä naiset olisi missään tekemisissä meidän kanssa jos ei siitä olisi maksettu,
Eli tapaamiset poikkeavat todella paljon mistään normaalista ihmisten välisistä  kohtaamisista. Tapahtuuko se rahan avulla vai ilman...todella iso ero.
"I don't think you understand. I didn't come to rescue Rambo from you. I came here to rescue you from him"

Poissa Stands

  • Full Member
  • Viestejä: 426
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Terezisz raportti
« Vastaus #37 : eilen kello 21:51:48 »
Musta on outoa tai jopa ihailen sitä kun joku pystyy vääntämään tapaamisen huoran kanssa, kuin se olisi tapaaminen siviilissä ihan kenen naisen kanssa.
"I don't think you understand. I didn't come to rescue Rambo from you. I came here to rescue you from him"

Paikalla AegonX

  • Full Member
  • Viestejä: 163
  • * Kelpo kaveri
Vs: Terezisz raportti
« Vastaus #38 : eilen kello 21:56:09 »

Maksullinen seksi on maksullista seksiä.

Kaikki muu on teeskentelyä.

Itse tosiaan käytän hupakkotapaamisteni aikana enemmän aikaa jutteluun kuin seksiin, tykkään tutustua kivoihin ihmisiin ja luoda kunnollisen emotionaalisen yhteyden. Minulla ei ole vähään aikaan ollut alle 120 minuutin tapaamisia.

Ero normaaliin deittailuun on että tiedän etukäteen ettei tyttö ole vaatimassa minulta sitoutumista tai muuten aiheuttamassa draamaa. Hupakkotaksa on minulle pieni hinta maksaa tästä, ja löydän tosiaan hupakoiden keskuudesta sikäli mukavia yksilöitä, ettei minulla ole tarvetta tavata muunlaisia naisia niin kauan kuin elämäntilanteeni on sellainen että vain tilapäiset suhteet sopivat kuvioihini.

Poissa Stands

  • Full Member
  • Viestejä: 426
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Terezisz raportti
« Vastaus #39 : eilen kello 22:02:11 »

Maksullinen seksi on maksullista seksiä.

Kaikki muu on teeskentelyä.

Itse tosiaan käytän hupakkotapaamisteni aikana enemmän aikaa jutteluun kuin seksiin, tykkään tutustua kivoihin ihmisiin ja luoda kunnollisen emotionaalisen yhteyden. Minulla ei ole vähään aikaan ollut alle 120 minuutin tapaamisia.

Ero normaaliin deittailuun on että tiedän etukäteen ettei tyttö ole vaatimassa minulta sitoutumista tai muuten aiheuttamassa draamaa. Hupakkotaksa on minulle pieni hinta maksaa tästä, ja löydän tosiaan hupakoiden keskuudesta sikäli mukavia yksilöitä, ettei minulla ole tarvetta tavata muunlaisia naisia niin kauan kuin elämäntilanteeni on sellainen että vain tilapäiset suhteet sopivat kuvioihini.

Tämä on todella mielenkiintoista.
Hienoa että jotkut haluavat elää näinkin.
Itse haluan aitoja ihmiskohtaamisia kun haluan keskustelia ja kohdata uusia ihmisiä, näitä ei saa maksamalla.
"I don't think you understand. I didn't come to rescue Rambo from you. I came here to rescue you from him"