Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Koivukylä oma asunto  (Luettu 417 kertaa)

Poissa Ratto_Poika

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Koivukylä oma asunto
« : tänään kello 08:15:48 »
Tulipahan eilen illalla koettua ylivoimaisesti paskin hieronta reissu. Naapurissa otsikon nimellä ja nimimerkillä ninkki ilmoittelee, ja hyvät plussat kerännyt (tiedän ettei niillä ole merkitystä). Rapsaa en löytänyt joten kokeilemaan rohkeasti.

Mutta asiaan. Alhaalta sovitusti soitto, noin 3min ennen sovittua aikaa, vastaus odota 5min. No minäpä odotan. Hetki menee niin joku duunari kävelee rapusta ulos ja samalla kilahtaa viesti voi tulla. Sisälle ja ohjaus suoraan makuuhuoneeseen. Kysyin suihku mahdollisuutta, sain vastauksen ettei tarvitse. Olisi pitänyt tässä vaiheessa ymmärtää jo tilanne. No rahat käteen, vaatteet pois ja sängylle makaamaan. Öljyn läträämistä jalkoihin ja selkään, sen jälkeen max 5min ja pyyntö käänny ympäri. Hieman hämmentyneen kysyin voiko jatkaa hierontaa sain vastauksen, että "käänny on käsi väsynyt". Hetki etureisen hankaamista, ja sen jälkeen kumin sovittelua täysin velton kalun päälle. Pyysin saada auttaa asiassa. Omalla kädellä sen verran runkkausta, että sain kumisukan puolivelton päälle. Ala-arvoista suikkaria minuutti tai kaks ja pyyntö "tule tänne". En oikein meinannut ymmärtää mitä tarkoittaa, joten nousin istumaan. Tässä vaiheessa nainen jo perse pystyssä odottamassa kalua sisäänsä. Taas kokeilin pikkasen runkata kalua kovemmaksi, jotta sen saa edes sisään. Ehkä kolmannella työnnöllä naiselta huutoa, että "minä saan minä saan"! Sanoin siinä vaiheessa jo suoraan, että et saa, voitko olla hiljaa. En jaksanut enää lykkiä takaa, joten pyysin naista päälle. No sehän ei käynyt ollenkaan. Joten vaihtoehdoksi jäi enää kokeilla saarnaajaa. Kokeilin nostaa jalkoja hartioille, jotta pääsisi edes hieman omaan tahtiin tuuppaamaan. No ei niin ei, "se iso ei voi". Tässä vaiheessa tämä "seksi osuus" kestänyt ehkäpä 5min. Tuli erikoinen kysymys, jalkoja levälleen ja kysymys "onko kaunis pimpa?" Vastasin, että en pidä sängestä. Taas parin työnnön jälkeen huutoa "minä saa nyt minä nyt". Nousin tässä vaiheessa pois päältä ja rullasin kumin pois. Kysyin missä suihku, ja sain opastuksen sinne. Suihkusta kyselin onko pyyhe, ja tultiin näyttämään koukussa olevia pyyhkeitä. Suihkun jälkeen ensimmäinen pyyhe käteen, no se oli märkä. Sitten kokeilemaan kahta seuraavaa, jotka myös märkiä. Oma valinta tietysti olla kuivaamatta, eli märkänä vaatteet päälle.
Palvelu täyttä paskaa, eikä kroppakaan ole kuvien mukainen. Perse ihan ok, mutta sekin näytti kuvissa paremmalta. Tuskin on omat, tai ainakaan uudet kuvat. Myönnän toki itsekkin käyttäytyneeni huonosti, mutta tässä kohtaa sanoisin sen tulleen ihan aiheesta.

Yhteenveto
Palvelu/ laatu 1/5
Suikkari 1/5
Kroppa 2/5 (yks extra tuli tosta perseestä)
Seksi 1/5
Hinta 2/5

Ai niin, tisseihin ei saanut koskea ollenkaan.

Ei tosiaan kannata edes tasarahaa käydä tuhlaamassa. Mielummin otan vaikka 70€ käsityön kun tällaisen. Toki saattaahan siinä olla omaakin vikaa jos kalu ei seiso ilman kiihoketta ja tarvitsen aktiivisemman seksikumppanin jotta voin laueta.

Niin ja seuraava poka odottelikin jo ilmeisesti rapussa kun lähdin pois.

On se vaan jatkossa ajettava pikkulinnun luokse, tai koitettava saada mayja kiinni. Häntä olen parina päivänä yrittänyt tavoittaa, mutta ei vaan onnistu. Ja se on itselleni vahva merkki kiireestä (liukuhihnasta)

Poissa exhobo

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
Vs: Koivukylä oma asunto
« Vastaus #1 : tänään kello 14:35:17 »
Olin itsekin katsellut tuota samaa toimijaa mutta syystä tai toisesta oli vaan lykkääntynyt ja edellä olevan
jutun jälkeen ruksit päälle, ei tarvitse miettiä enää, sorry vaan huonosta kokemuksesta mutta tämä kyllä
auttaa muita välttämään paskan reissun.
Too late to feel sorrow
Too late to feel pain
I'm just an old hobo