Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Tämän hetken seksifantasia jonka haluaisit toteuttaa?  (Luettu 4868 kertaa)

Poissa Julia

  • Hero Member
  • Galleria (10)
  • Viestejä: 718
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Tämän hetken seksifantasia jonka haluaisit toteuttaa?
« Vastaus #20 : Kesäkuu 05, 2024, 13:26:38 »
Käytössä olevilla taksoilla ei tule pahemmin harrasteltua pitkiä ja hiljalleen kuumenevia flirttejä maksuseksissä.

No ei, mutta tämä olikin tällainen siviilielämän haave.
Helsingissä :)

Poissa Caravaani Timo

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1269
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Tämän hetken seksifantasia jonka haluaisit toteuttaa?
« Vastaus #21 : Kesäkuu 05, 2024, 14:01:26 »
Mun seuraajan kanssa sextailu on fantasia  :blowjob:

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3623
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Tämän hetken seksifantasia jonka haluaisit toteuttaa?
« Vastaus #22 : Kesäkuu 05, 2024, 14:38:06 »
..
mutta miks mulla on sellainen olo, että Miss Kiki et ole pohjalaanen  :(

No en oo pohjalaanen vaa kiero sawolaenen 😒😒

Ristus notta likat soon pohojalaane eikä mikää ristuksen pohjalaanen mihinää Pohjanmaalla vaan pohojalaane Pohojanmaalla.
Moomma tarkkoja tästä.
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 05, 2024, 14:44:39 kirjoittanut Pekonen »
Tuohivirsupersu

Poissa antero pee

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1314
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Tämän hetken seksifantasia jonka haluaisit toteuttaa?
« Vastaus #23 : Kesäkuu 05, 2024, 15:28:39 »
Trans-tytyä kaipailen takaisin, jotta pääsisin kairaamaan tiukkaa bebaa.
Täytynee lähettää misulle taas dickpickejä, että tajuaisi tuoda hunajapurkkinsa takaisin tänne kämmennettäväksi.
 
Ei mulla sen kummempaa fantasiaa. Todellisuuus riittää jos vaan saadaan toteutumaan.
You and me, part-time lovers

Poissa Kuumarouva

  • Newbie
  • Viestejä: 8
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tämän hetken seksifantasia jonka haluaisit toteuttaa?
« Vastaus #24 : Elokuu 11, 2024, 12:22:04 »
Tykkäisin kyllä kovasti kun minut otettaisiin pyhimmistä paikoistani yhtä aikaa useamman miehen voimin. 2-4 miestä samassa vuoteessa on jo ajatuksena tosi kiihottavaa... Olen kokeillut yhden kerran, mutta homma meni nurin kun pojat hieman hermoilivat liikaa. Eli tuplana vielä, kiitos  :inlove:
Tykkäätkö pyllystäni? Tykkään antaa pimpsaani, mutta tykkään antaa vielä enemmän tiukkaa pyllyäni (67 /33) Kuumarouva haluaa tutustua täällä kiihkeisiin miehiin (oletko sinä kiihkeä mies?). Pyydän, panosta hieman vastaukseesi.

PS. myös useamman miehen kokoonpanot kiihottavat...

Poissa antero pee

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1314
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Tämän hetken seksifantasia jonka haluaisit toteuttaa?
« Vastaus #25 : Elokuu 12, 2024, 09:30:47 »
Tykkäisin kyllä kovasti kun minut otettaisiin pyhimmistä paikoistani yhtä aikaa useamman miehen voimin. 2-4 miestä samassa vuoteessa on jo ajatuksena tosi kiihottavaa... Olen kokeillut yhden kerran, mutta homma meni nurin kun pojat hieman hermoilivat liikaa. Eli tuplana vielä, kiitos  :inlove:

Herranjestas, onpas Kuumarouva mennyt lataamaan kuumia kuvia galleriaansa. Nam! Erektiohan niistä paukahti. Omat kokemukset porukalla nussimisesta ovat aika heikonpuoleiset, mutta tämän pyllyn takia voisin vielä laittautua yrittämään.
You and me, part-time lovers

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9251
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Tämän hetken seksifantasia jonka haluaisit toteuttaa?
« Vastaus #26 : Elokuu 12, 2024, 10:09:59 »
Bukkake olisi todella kiva!

Iso joukko turskia ja joku ahnas pt  :wanker:

Onko kellään tiedossa mistä voisi kysellä?
Onhan näitä yritetty järjestää mutta huoran suusta kuulee totuuden. Lopputulos on ollut että siellä se Jori on yksin hotellihuoneessa kymmensenttistä (peräaukosta asti mitattuna) veivannut ja puolikkaan t-lusikallisen roiskinut ohi naaman. Huora naama nurinpäin, polvillaan miettinyt "tällä sessiolla ei makseta edes hotellihuonetta"
« Viimeksi muokattu: Elokuu 12, 2024, 10:11:32 kirjoittanut Lifti »
KäteenHeiluttaja

Poissa Jormaxl68

  • Newbie
  • Viestejä: 24
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tämän hetken seksifantasia jonka haluaisit toteuttaa?
« Vastaus #27 : Elokuu 14, 2024, 08:47:42 »
Tuossa aiemmin tänään vanhemmalla mies urheiluhierojalla käydessä ajatus harhaili aika syntisiin ajatuksiin, että mitä jos pakaroita ja lantiota auki hieroessa käsi olisikin lipsahtanut pikkareiden alle ja hommat ois riistäytynyt käsistä? 🤤 Olisi aika kuuma toteuttaa kyllä tälläinen.

Mistäs te haaveilette  :inlove:

Tästä kans haaveillut monet kerrat niin hierojan kuin hierottavan roolissa. Se kun roolit olisivat selvillä ja tapaaminen ja aloitus kaikin puolin asiallista. Hieronta vain pikku hiljaa lähestyisi intiimejä alueita tehden asiakkaan tilanteen lähes sietämättömäksi. Saaden hänet jo hivuttamaan itseään kohti hyväileviä sormenpäitä. Mun puolesta tuo saisi kehkeytyä ihan panoksi hierontapöydällä  :behind:

Tämä on niitä fantasioita, jotka olisivat varmasti upeita ihan toteutettuinakin.

Joo tää ois aika ❤️‍🔥 toteutettuna! Etenki ite varmaa samantien ku lähettäs alakertaa nii työntäsin vastaa ku en vaaa malttas oottaaa et koskettaako se vai eii 🥵🥵

Olen joskus antanut hierontaa naisille, jotka ovat alasti. Hierontaa jaloista ylöspäin hartioihin asti ensin takapuolelta ja sitten etupuolta kanssa jaloista alkaen. Intiimipaikat tietysti kiertäen, tosin käteni ovat käyneet tosi lähellä. On monenlaista reaktiota havaittu. Ääniä, voihkaisuja, liikahtelua ja kyllä sitten on myös kättäni ohjattu paikkoihin mistä pitäisi hieroa ja on suoraan sanottu, että panettaa...

Poissa Ori44v

  • Newbie
  • Viestejä: 1
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tämän hetken seksifantasia jonka haluaisit toteuttaa?
« Vastaus #28 : Elokuu 18, 2024, 09:45:57 »
Minulla on pitkään ollut fantasia jossa pääsen katselemaan ja osallistumaan kimppaan jossa on vanhempi MILF (45v+) ja nuori kokematon mies (19-22v). Olisin valmis maksamaan koko jutun, joten tässä olisi kiva tilaisuus nuorukaiselle päästä vanhemman puuman saaliiksi.


edit. Sääntö 2.   Älä julkaise foorumilla omia yhteystietojasi, pyydä toisen käyttäjän yhteystietoja tai pyydä ottamaan yhteyttä yksityisviestein.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 18, 2024, 10:49:05 kirjoittanut Heikki Koo »