Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Ovi kiinni nenän edestä?  (Luettu 4311 kertaa)

Paikalla maailman

  • Newbie
  • Viestejä: 15
  • * Kelpo kaveri
Ovi kiinni nenän edestä?
« : Elokuu 13, 2024, 22:02:26 »
Toista topicia lukiessani törmäsin johonkin jolta oli vedetty ovi nenän edestä kiinni maksullisissa käydessään, näin ollen kysynkin onko muilla kokemuksia vastaavasta? Itse en ollut ajatellutkaan että noin voisi käydä, että rahat ei kelpaisi (olettaen että muuten käyttäytyy asiallisesti jne).
Itsellä ei vastaavaa ole käynyt, mutta kerran oli tapaus jossa esitin ilmeisesti vääränlaisen kysymyksen kun "amatööri" pt ei enää suostunut ottamaan vastaan, vaikka oltiin siis aiemminkin tavattu ja hyvissä merkeissä, herrasmies kun olen. Kysymys ei sisältänyt mitään laitonta eikä edes sopimatonta, vaan normaali kysymys jonka olen esittänyt monelle muullekin pt:lle. Reaktion jälkeen minulle tuli fiilis, että onkohan hän oikealla "alalla" ollenkaan, ja teki mieli suositella jotakin muuta työtä jos tuollaisesta "suuttuu" (viisaana pidin kuitenkin suuni kiinni). Nimittäin jos ei tuollaista kysymystä handlaa, niin voi tulla vaikeuksia muutenkin. Keskustelin tästä myöhemmin toisen pt:n kanssa ja piti reaktiota hiukan erikoisena tällä alalla työskentelevälle, joten en usko että kysymyksessä oli sinänsä mitään väärää. Ja hommiaan hän ei siis tähän lopettanut, vaan jatkaa edelleen sitä muiden kanssa joten siinä mielessä kaikki ok  8) Luulen kuitenkin, että hän tulee vielä törmäämään tähän kysymykseen uudelleen, joten jännä nähdä käykö silloin samoin.

Poissa Blain

  • Full Member
  • Viestejä: 463
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Ovi kiinni nenän edestä?
« Vastaus #1 : Elokuu 13, 2024, 22:55:33 »
Ja mikähän se kysymys sitten oli?

Sitä tuotiin tässä niin tehokkaasti esiin kuitenkaan kysymystä paljastamatta, joten;

What was the question?

Pakko saada tämä tieto.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 13, 2024, 22:57:55 kirjoittanut Blain »

Poissa Noodelidude

  • Full Member
  • Viestejä: 482
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Ovi kiinni nenän edestä?
« Vastaus #2 : Elokuu 13, 2024, 23:15:18 »
^ Niinpä, ja hyvä jos sais tämän tiedon ennen pehkuihin menoa. Menee yöunet muuten.

Vastaus ap:n kysymykseen, ei ole vielä mennyt ovi nekun edestä kiinni, mutta niin rupunen miehen kuvatus, etten ole yllättynyt jos ja kun niin käy.

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5389
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Ovi kiinni nenän edestä?
« Vastaus #3 : Elokuu 13, 2024, 23:20:03 »
Mua kanssa jäi kiinnostelemaan se the kysymys.
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Pupu7000

  • Jr. Member
  • Viestejä: 95
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ovi kiinni nenän edestä?
« Vastaus #4 : Elokuu 13, 2024, 23:33:52 »
Kyllä sellaiset "testikysymykset", olivat mitä tahansa, ärsyttävät useimpia. Jopa niitä, jotka kohteliaisuudesta väittävät, ettei kysymyksessä ole mitään ärsyttävää. Tietenkin auttaisi, jos tietäisi mikä se kysymys on, vaikka eiköhän se ole juurikin jokin henkilökohtainen ähäkuttikysymys. Muutoinhan se olisi jo alkuunsa kerrottu.

Poissa MestariMerlin

  • Hero Member
  • Viestejä: 730
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Ovi kiinni nenän edestä?
« Vastaus #5 : Elokuu 13, 2024, 23:37:24 »
Täällä on käynyt vastaava erään tälläkin saitilla joskus pyörineen pt:n kanssa eli halusin varmistaa mikä on ok ja mikä ei niin ei suostunut vastaamaan kysymyksiin ja lopuksi kieltäytyi tapaamasta. Kyllä se hieman otti pattiin kun ne rajat oli normi gfe-kamaa alkaen hiusten silittelystä ja pussailusta.. Tästä ja muutamasta feikkikuva-tyypistä tulikin sitten pikku kammo kotimaisten hupsujen suhteen. Ulkkareita ollaankin suosittu..

Poissa TeeMuki

  • Newbie
  • Viestejä: 36
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ovi kiinni nenän edestä?
« Vastaus #6 : Elokuu 14, 2024, 00:32:05 »
Kerran on mennyt ovi kiinni nenäni edestä yllätyksekseni, mutta onneksi avautui välittömästi uudestaan tytön samalla sanoessaan "Hold the door please, it's heavy" :D

Ovi oli kevyt avautuessaan mutta sulkeutuessaan totta tosiaan oli oudon painava ja vahva nykäisy joka pakotti oven menemään kiinni.

Mikähän lie mekanismi ettei ovi vahingossakaan jää auki hah
« Viimeksi muokattu: Elokuu 14, 2024, 00:37:56 kirjoittanut TeeMuki »

Poissa Jaatinen

  • Full Member
  • Viestejä: 199
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Ovi kiinni nenän edestä?
« Vastaus #7 : Elokuu 14, 2024, 00:34:27 »
Noita rajoja ja palvelupuutteita vrt. ilmoitus tulee ihan yhtä lailla ulkkareidenkin kanssa vastaan. Esimerkiksi Julya real. Mikään ei käy ja sovitutkin asiat hyvin rajatusti.
Yleisenä ohjenuorana ja mikä itseltäkin aina välillä unohtuu kun kyselee tiettyjen palveluiden perään niin jos PT ei vastaa johonkin sun esittämään kysymykseen, sitä ei sitten ole tarjolla.

Minulle ei ole käynyt että ovea lyödään nenän edessä kiinni mutta niin on käynyt että ollaan jo sovittu tapaaminen ja esim. matkalla esitän jonkun lisäkysymyksen joka PT:n mielestä ylittää jonkun rajan ja sitten hän peruu tapaaamisen yksipuolisesti koska "meni fiilis". Tätä käynyt kotimaisen ja ulkomaisen kanssa.

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 998
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Ovi kiinni nenän edestä?
« Vastaus #8 : Elokuu 14, 2024, 05:43:45 »
Noita rajoja ja palvelupuutteita vrt. ilmoitus tulee ihan yhtä lailla ulkkareidenkin kanssa vastaan. Esimerkiksi Julya real. Mikään ei käy ja sovitutkin asiat hyvin rajatusti.
Yleisenä ohjenuorana ja mikä itseltäkin aina välillä unohtuu kun kyselee tiettyjen palveluiden perään niin jos PT ei vastaa johonkin sun esittämään kysymykseen, sitä ei sitten ole tarjolla.

Minulle ei ole käynyt että ovea lyödään nenän edessä kiinni mutta niin on käynyt että ollaan jo sovittu tapaaminen ja esim. matkalla esitän jonkun lisäkysymyksen joka PT:n mielestä ylittää jonkun rajan ja sitten hän peruu tapaaamisen yksipuolisesti koska "meni fiilis". Tätä käynyt kotimaisen ja ulkomaisen kanssa.

Jos tapaaminen on jo sovittu ja tyyliin osoite annettu yms, ja vielä sen jälkeen tulee jotain kysymyksiä palveluista (etenkin jos kysymys on sellainen johon on vastattu jo esim ilmoituksessa), niin se kieltämättä voi olla ärsyttävää ja ”mennä fiilis”. Tässä nyt en tiedä että mikä kysymys oli ja olisiko siihen voinut löytää vastauksen jo etukäteen vai ei.

Kokemusta on itselläni siis sellaisesta että osoitteen saamisen jälkeen kysytään joko palvelua josta olen jo maininnut etten tarjoa, tai esim jotain hyvinkin tiettyä erikoisempaa asustetta jota ei varmaan moneltakaan löydy. Niin tulee tuollaisista itselle vain mieleen että kalasteli osoitetta ja tuolla kysymyksellään on tarkoitus vain perua tapaaminen.
Toki, tässä sinun tapauksessasi asia ei välttämättä ollut näin, mutta tarkoitukseni olikin avata asiaa pt:n näkökulmasta.😊
Opiskelijarouva

Turku

Poissa joonaski

  • Newbie
  • Viestejä: 18
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ovi kiinni nenän edestä?
« Vastaus #9 : Elokuu 14, 2024, 07:46:41 »
Mikähän se kysymys tosiaan mahtoi olla? Jos olette aiemminkin tavanneet hyvissä merkeissä niin mielenkiintoista olisi tietää mistä kysymyksestä porttikielto rapsahti.

Toisaalta, amatöörien kanssa toimiessa mikä vaan on mahdollista. Amatöörin ja ammattilaisen tunnistaminen on joskus haastavaa, tämän vuoksi itsekkin vierastan jossain määrin kotimaista pt:tä.

Poissa Pinookino

  • Jr. Member
  • Viestejä: 70
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ovi kiinni nenän edestä?
« Vastaus #10 : Elokuu 14, 2024, 08:17:03 »
Ei nyt ihan nenän edestä, mutta kävin jonkun aikaa itselleni mieluisan pt:n luona säännöllisesti.
Ja jossain kohtaa tämä pt kysyi jonkun "aikaan" liittyvästä kirjoituksesta saitilla kun ajatteli sen olevan minun kirjoittama, en kuitenkaan ollut kirjoittanut sitä.

Tämän jälkeen huomasin että lähes kaikki jollain tapaa kritiikkiä sisältävät kommentit oletettiin olevan minun käsialaa vaikka sitä ei suoraan sanottu ja kirjoittajat vaihtui.
Tästä syystä hän kieltäytyi enää tapaamasta.

Ihmettelen suuresti kuka joka haluaisi tavata toista, vartavasten kritisoisi ilkeästi tai arvostelisi muuten. Tai ehkä olen hieman naivi.

No havahduin että tämä asia jäi joksikin aikaa kiertämään ajatuksissa, ymmärsin että taisin olla ihastunut hieman liikaa tähän kyseiseen pt:hen ja varmasti hän oli sen huomannut jo ennen kun itse edes tajusin.
Luulen että tämä kritiikki mistä hän sanoi oli tekosyy päättää asiakas suhde vaan todellinen syy oli minun ihastuminen.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9251
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Ovi kiinni nenän edestä?
« Vastaus #11 : Elokuu 14, 2024, 08:39:55 »
Höh, Kysymys oli ihan selvästi että kuinka monta kertaa keskiverto palokärki nakuttaa tunnissa puunrunkoon!? Joten vastatkaa nyt jumalauta!!!
KäteenHeiluttaja

Paikalla maailman

  • Newbie
  • Viestejä: 15
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ovi kiinni nenän edestä?
« Vastaus #12 : Elokuu 14, 2024, 09:19:10 »
Minulle ei ole käynyt että ovea lyödään nenän edessä kiinni mutta niin on käynyt että ollaan jo sovittu tapaaminen ja esim. matkalla esitän jonkun lisäkysymyksen joka PT:n mielestä ylittää jonkun rajan ja sitten hän peruu tapaaamisen yksipuolisesti koska "meni fiilis". Tätä käynyt kotimaisen ja ulkomaisen kanssa.

Joo, tällainen tilanne oli sekin. Oltiin siis sovittu jo kaikki ja kasuaalisti rupateltiin Whatsapissa tulevasta tapaamisesta ja satuin sitten kysäisemään että minkälaisista jutuista hän itse tykkäisi?

ps. ja sen verran pitkään tätä on tullut harrastettua ja vakkarisuhteitakin muodostunut joten laittaisin tämän kuitenkin yksittäistapauksen piikkiin. Koska erikoiselta kuulosti muidenkin korvaan.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 14, 2024, 09:26:13 kirjoittanut maailman »

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9251
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Ovi kiinni nenän edestä?
« Vastaus #13 : Elokuu 14, 2024, 09:26:24 »
^ "loverboy:t" suottaapi olla joskus raskaita
KäteenHeiluttaja

Poissa joonaski

  • Newbie
  • Viestejä: 18
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ovi kiinni nenän edestä?
« Vastaus #14 : Elokuu 14, 2024, 09:54:27 »
Ehkä ei viitsinyt alkaa valehtelemaan että varsinaisesti tykkää mistään pokan kanssa. Juuri näin kuin lifti asian ilmaisi: loverboy:t on raskaita, joten älä sellaiseksi ala. Menee kaikkien kannalta helpoiten näin: Muista että huora on huora. Sinä annat sille rahaa että saat mistä sinä tykkäät. Ei sinua tarvitse -eikä pidä- kiinnostaa tykkääkö huora siitä, vaan se että suostuuko se rahaa vastaan siihen mistä sinä tykkäät. Jos haluat että huora juttelee niitä näitä tai mitä vaan ennen tapaamista,(eli luo illuusion että sitä kiinnostaa muu kuin raha) kantsii sopia siitäkin etukäteen.

Paikalla maailman

  • Newbie
  • Viestejä: 15
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ovi kiinni nenän edestä?
« Vastaus #15 : Elokuu 14, 2024, 10:07:20 »
Jeps, no mistään tällaisesta ei ollut kyse. Ette tietystikään tiedä taustoja, enkä niitä aio sen enempää avata mutta sen sanon että mitään en aio muuttaa omassa toiminnassani koska tämä oli siis yksittäistapaus eikä muiden kanssa ole minkäänlaista kitkaa ollut. Jokainen tyylillään!  :drinking:

Ammattilainenhan osaa sivuuttaa tuollaiset vastaamalla niitä näitä, eikä anna mennä ns. ihon alle. Lähinnä luotettavuus oli se syy miksi halusin nähdä uudelleenkin, kaikki sovitut asiat piti. Muuten löytyy kyllä parempiakin joten en ole jäänyt kaipaamaan.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 14, 2024, 10:13:54 kirjoittanut maailman »

Poissa Pinookino

  • Jr. Member
  • Viestejä: 70
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ovi kiinni nenän edestä?
« Vastaus #16 : Elokuu 14, 2024, 10:55:44 »
Minulle ei ole käynyt että ovea lyödään nenän edessä kiinni mutta niin on käynyt että ollaan jo sovittu tapaaminen ja esim. matkalla esitän jonkun lisäkysymyksen joka PT:n mielestä ylittää jonkun rajan ja sitten hän peruu tapaaamisen yksipuolisesti koska "meni fiilis". Tätä käynyt kotimaisen ja ulkomaisen kanssa.

Joo, tällainen tilanne oli sekin. Oltiin siis sovittu jo kaikki ja kasuaalisti rupateltiin Whatsapissa tulevasta tapaamisesta ja satuin sitten kysäisemään että minkälaisista jutuista hän itse tykkäisi?

ps. ja sen verran pitkään tätä on tullut harrastettua ja vakkarisuhteitakin muodostunut joten laittaisin tämän kuitenkin yksittäistapauksen piikkiin. Koska erikoiselta kuulosti muidenkin korvaan.



Tällaisen kysymyksen olen myös itse esittänyt useastikkin, myös tässä itselläni päättyneessä tapauksessa kysyin asiasta.

Oma mielenkiinto miksi haluan tietää tuon ei niinkään liity siihen että varsinaisesti olisin maksanut toisen miellyttämisestä, vaan lähinnä siitä että haluan oppia jotain uutta jota ei ole tullut itse ajatelleeksi ja ehkä voisi tuntua hyvältä ihan normi suhteessa.

Jos aina käy vaan väkisin tuuppaamassa pt:tä kurkkuun niin että oksulentää ja perseen verille oma tyydytyksen kiilto mielessään, ja kysyy "tuntuko hyvältä?"
Toinen vastaa vaan "joo" vaikka ei pysty eteneen muuten kuin ryömien, ja nyt näillä opeilla sitten saalistaan mimmejä kaupungilta niin veikkaan että sanomista tulee.

Poissa MestariMerlin

  • Hero Member
  • Viestejä: 730
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Ovi kiinni nenän edestä?
« Vastaus #17 : Elokuu 14, 2024, 11:26:56 »
"satuin sitten kysäisemään että minkälaisista jutuista hän itse tykkäisi"

Tämä on paha! Itse olen kerran erehtynyt kysymään viestitellessä ( oli tässä kohtaa jo 3 krt tavattu ) ja pt:lle tuli kiire tukkaa värjäämään.. tai niin hän asian ilmoitti..😅

Siihen päättyi lupaavasti alkanut vakkarisuhde. Toki muitakin syitä oli..ulkkarista siis kyse.

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5389
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Ovi kiinni nenän edestä?
« Vastaus #18 : Elokuu 14, 2024, 11:47:04 »
Se vaan on vähän sellanen juttu, että runkkuviestittelijät usein esittää ton kysymyksen. Jos siinä on jo aiemmin tykittänyt jotain mehusteluviestejä, niin kyllä siinä voi fiilis mennä. Me horot kun tykätään nussia livenä, ei tarjota runkkumatskua.

Mutta joo, totta. Toi kysymys kyllä esitetään aika usein. Itse vastaan siihen neutraalisti "hellistä otteista". Jotta en saisi sänkyyni raivosormettajaa/klitan purijaa. Noin muuten mielestäni asiakkaan ei viesteissä tarvitse tietää mistä mä  pidän. Kunhan tietää ennen tapaamista mitkä asiat on sallittuja ja mitkä ei.
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Pinookino

  • Jr. Member
  • Viestejä: 70
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ovi kiinni nenän edestä?
« Vastaus #19 : Elokuu 14, 2024, 11:53:20 »
"Jotta en saisi sänkyyni raivosormettajaa/klitan purijaa."

🤣 Ei, tekeekö kukaan tommosta? No kai joku voi siitäkin tykätä.😂