Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Ovi kiinni nenän edestä?  (Luettu 4312 kertaa)

Paikalla maailman

  • Newbie
  • Viestejä: 15
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ovi kiinni nenän edestä?
« Vastaus #20 : Elokuu 14, 2024, 12:11:24 »
Se vaan on vähän sellanen juttu, että runkkuviestittelijät usein esittää ton kysymyksen. Jos siinä on jo aiemmin tykittänyt jotain mehusteluviestejä, niin kyllä siinä voi fiilis mennä. Me horot kun tykätään nussia livenä, ei tarjota runkkumatskua.
Jeps, tämän ymmärtäisin mutta itse en ole koskaan tuota harrastanut, eikä kiinnostakaan  ;D eikä se siitä ollut kiinni kun oltiin tosiaan tavattu aiemminkin.

Mutta joo, totta. Toi kysymys kyllä esitetään aika usein. Itse vastaan siihen neutraalisti "hellistä otteista". Jotta en saisi sänkyyni raivosormettajaa/klitan purijaa. Noin muuten mielestäni asiakkaan ei viesteissä tarvitse tietää mistä mä  pidän. Kunhan tietää ennen tapaamista mitkä asiat on sallittuja ja mitkä ei.

Juuri näin pitäisikin toimia, siitä propsit!
« Viimeksi muokattu: Elokuu 14, 2024, 12:19:12 kirjoittanut maailman »

Poissa joonaski

  • Newbie
  • Viestejä: 18
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ovi kiinni nenän edestä?
« Vastaus #21 : Elokuu 14, 2024, 12:22:06 »
Se vaan on vähän sellanen juttu, että runkkuviestittelijät usein esittää ton kysymyksen. Jos siinä on jo aiemmin tykittänyt jotain mehusteluviestejä, niin kyllä siinä voi fiilis mennä. Me horot kun tykätään nussia livenä, ei tarjota runkkumatskua.

Mutta joo, totta. Toi kysymys kyllä esitetään aika usein. Itse vastaan siihen neutraalisti "hellistä otteista". Jotta en saisi sänkyyni raivosormettajaa/klitan purijaa. Noin muuten mielestäni asiakkaan ei viesteissä tarvitse tietää mistä mä  pidän. Kunhan tietää ennen tapaamista mitkä asiat on sallittuja ja mitkä ei.
Meinasin juuri mainita että olettaisin luurirunkkarin kyselevän huoran mieltymyksistä. Voisi myös viitata tausta-ajatukseen että jos saiskin pillua halvemmalla tai jopa ilmatteeksi jos saa huoran hekuman huipulle.

Poissa MestariMerlin

  • Hero Member
  • Viestejä: 730
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Ovi kiinni nenän edestä?
« Vastaus #22 : Elokuu 14, 2024, 13:01:49 »
No omalta osalta ei kysymys ollut mistään "runkkuviestittelystä" vaan siitä että nuo kolme edellistä tapaamista olivat menneet niin saman kaavan mukaan.. Olisin voinut varata siis pidemmän ajan ja kokeilla jotain uutta.. Tähän olisin halunnut kuulla pt:n ehdotuksen mutta ei..

Uskaltauduin tällaista kyselemään koska nuo tapaamiset olivat olleet aika gfe-henkisiä ja pt myös tuntui haluavan nauttia itsekin..

No enpä selvittänyt asiaa tuon enempää enkä tuota kysymystäkään ole enää esittänyt..🫠

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (125)
  • Viestejä: 3066
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Ovi kiinni nenän edestä?
« Vastaus #23 : Elokuu 14, 2024, 14:18:36 »
Tässä ei siis ilmeisesti kuitenkaan ollut kyse tilanteesta missä ovi olisi mennyt kiinni nenän edessä, vaan tapaaminen peruuntui sitä ennen?
Ihan vain sen takia tuo huomio, koska mahdolliset syyt on täysin eri riippuen kumpi tapahtunut.

Se vaan on vähän sellanen juttu, että runkkuviestittelijät usein esittää ton kysymyksen. Jos siinä on jo aiemmin tykittänyt jotain mehusteluviestejä, niin kyllä siinä voi fiilis mennä. Me horot kun tykätään nussia livenä, ei tarjota runkkumatskua.

Jeps. Toi on ehkä se klassisin ajanhaaskaaja runkkumehustelijoiden esittämä kyssäri. Toinen on sitten kuvailisitko miten teet sitä ja tätä. Toi pistää hälytyskellot soimaan ihan automaattisesti monen ammattilaisen päässä, vaikka tietäisikin että kyseessä oikea asiakas.
Ammattilainen tietysti sit jo myös pystyy tunnistamaan aika hyvin, onko kyseessä runkkupelle vai oikea asiakas. Ja osaa handlata tuon asian tilanteen mukaisesti.

Mutta yleisesti, aika on rahaa, ja jos nyt ei tarjoa maksullista viestittelyä, niin yleisesti arvossaan on viestittelyn minimointi. Koska jostain syystä (en minä tiedä miksi), horojen kimpussa on aika paljon jengiä jotka vain haluaisi viestitellä niitä näitä, ilman aikomustakaan koskaan toteuttaa tapaamista. Jos siihen viestittelyyn lähtisi mukaan, niin muuta ei ehtisi tekemäänkään.

Valitettavasti tuosta ilmiöstä johtuen, joskus sitten oikeat asiakkaatkin saattavat saada tylyä kohtelua. Uskoisin että tuo riski on suurempi juurikin amatöörien kanssa kuin pitkänlinjan ammattilaisten. Koska amatöörit joutuvat tuon kohteeksi enemmän, ja/koska eivät osaa vielä niin hyvin tulkita erilaisia skenen tilanteita. Heillä helposti haaskautuu aikaa turhaan viestittelyyn enemmän kuin kokeneilla horoilla. Asia saattaa myös ärsyttää amatöörejä enemmän, koska onhan tuo tosi käsittämätön ilmiö, eivätkä he ole vielä tottuneet kaikkeen turhaan skeidaan mitä seksityö tuo mukanaan. Asiat voi mennä ihon alle ihan erilailla kuin kokeneilla ammattilaisilla, jotka pystyy huitaisiin sivuun kaikenlaisen roskan mitä tää duuni tuo tullessaan.

"Jotta en saisi sänkyyni raivosormettajaa/klitan purijaa."

🤣 Ei, tekeekö kukaan tommosta? No kai joku voi siitäkin tykätä.😂

Tekee, tai ainakin yrittää. Et uskokaan kuinka moni yrittää.

Kerran on mennyt ovi kiinni nenäni edestä yllätyksekseni, mutta onneksi avautui välittömästi uudestaan tytön samalla sanoessaan "Hold the door please, it's heavy" :D

Ovi oli kevyt avautuessaan mutta sulkeutuessaan totta tosiaan oli oudon painava ja vahva nykäisy joka pakotti oven menemään kiinni.

Mikähän lie mekanismi ettei ovi vahingossakaan jää auki hah

Hih. No en ollut minä kun englantia puhuttiin suomalaiselle.
Mutta noin on käynyt mullekin, ja oon jo oppinut että jos tuollaisesta ovesta kyse, niin pidä sitä jollakin tavalla raollaan kunnes olet täysin varma, että asiakkaalla on ote ovesta. Ja silloinkin kannattaa kuiskata, että ovi on sit vähän raskas tms. Ettei asiakas vahingossa esim. jätä näppejään oven väliin.
Kauheen agressiivisia noi jotkin ovet.  ;D
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎

Poissa Pinookino

  • Jr. Member
  • Viestejä: 70
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ovi kiinni nenän edestä?
« Vastaus #24 : Elokuu 14, 2024, 15:00:11 »

"Jotta en saisi sänkyyni raivosormettajaa/klitan purijaa."

🤣 Ei, tekeekö kukaan tommosta? No kai joku voi siitäkin tykätä.😂

Tekee, tai ainakin yrittää. Et uskokaan kuinka moni yrittää.


Toisaalta kyllä välillä tulee vastaan "syväkurkkuja" jotka väkisin yrittää saada purtua kullin juuresta poikki.
Mielummin sitten ihan rehellistä posketlommolla kunnolla kielen kanssa imemistä kun sahausjäljet aisan juuressa. :blowjob:

Poissa antero pee

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1313
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Ovi kiinni nenän edestä?
« Vastaus #25 : Elokuu 14, 2024, 15:24:08 »
Joo, tällainen tilanne oli sekin. Oltiin siis sovittu jo kaikki ja kasuaalisti rupateltiin Whatsapissa tulevasta tapaamisesta ja satuin sitten kysäisemään että minkälaisista jutuista hän itse tykkäisi?

Cardi B:n kysymykseen on vastattu.

You and me, part-time lovers

Poissa Viveca

  • Full Member
  • Viestejä: 157
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Ovi kiinni nenän edestä?
« Vastaus #26 : Elokuu 14, 2024, 15:26:48 »
Ei tarvinutkaan itse vastata, kun Venla tyhjensi pajatson! Touhce! Ikinä en ole lähtenyt mukaan noihin seuranpuutteessa kirjoiteltuihin mehusteluviesteihin, enkä lähde. Sihteerin olis saanut palkata muuten jo aikoja sitten naputtelemaan tekstiviestejä. Face to face vastailen enemmän kuin mielelläni kysymyksiin, tosin silloinkin pyrin välttämään keskustelua omista mieltymyksistäni, koska ne ei kuulu mulla asiakassuhteisiin.

Poissa Viveca

  • Full Member
  • Viestejä: 157
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Ovi kiinni nenän edestä?
« Vastaus #27 : Elokuu 14, 2024, 16:20:15 »
Sit on vielä oma lukunsa ne asiakkaat, jotka kuvittelee että palveluntarjoaja on niiden ystävä, kun se on tapaamisilla niin mukava ihana ja ystävällinen. No, perus asiakaspalvelua kaikille. Olen ystävä asiakkaille vain maksetulla ajalla. En viestittele, enkä käy kahvilla omalla vapaa-ajallani. Samat ehdot kaikille tasapuolisesti. Muutenhan sitä ei muuta kerkeiskään vapaa-ajallaan, kun olla nenä kiinni puhelimessa naputtelemassa viestejä ja juosta pitkin kaupungin kahviloita.

Poissa MestariMerlin

  • Hero Member
  • Viestejä: 730
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Ovi kiinni nenän edestä?
« Vastaus #28 : Elokuu 14, 2024, 21:22:12 »
Viveca palauttaa nyt hyvin turskat maanpinnalle..😉 Noinhan tuo menee.. siksi olinkin aivan ihmeissäni kun eräs ulkkari-pt oli kovin kiinnostunut menemisistäni ja ehdotteli kahville/lounaalle tms. käyntiä..

No eihän noista mikään toteutunut vaikka olin kuulemma parin käynnin jälkeen jo joku "vip-asiakas".. Jäikin todella tyhmä olo että pitikö tuo gfe-illuusio vetää noin överiksi..

Lienee sanomattakin selvää että tapaamiset loppuivat tuohon. Ei huvita yhtään kuunnella tuollaista katteetonta höpinää..😬


Poissa Pinookino

  • Jr. Member
  • Viestejä: 70
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ovi kiinni nenän edestä?
« Vastaus #29 : Elokuu 14, 2024, 21:45:46 »
Sit on vielä oma lukunsa ne asiakkaat, jotka kuvittelee että palveluntarjoaja on niiden ystävä, kun se on tapaamisilla niin mukava ihana ja ystävällinen. No, perus asiakaspalvelua kaikille. Olen ystävä asiakkaille vain maksetulla ajalla. En viestittele, enkä käy kahvilla omalla vapaa-ajallani. Samat ehdot kaikille tasapuolisesti. Muutenhan sitä ei muuta kerkeiskään vapaa-ajallaan, kun olla nenä kiinni puhelimessa naputtelemassa viestejä ja juosta pitkin kaupungin kahviloita.


Joo tätä justiin mietin kun kun rakensin erään pt:n taloon lömmöt/kylmät ja sähköt ja kehtasinlähettää laskun perään niin vähän oltiin näreissään.😁

Poissa Pinookino

  • Jr. Member
  • Viestejä: 70
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ovi kiinni nenän edestä?
« Vastaus #30 : Elokuu 14, 2024, 21:50:15 »
Tietää vaan että jos vähänkään pyydät jotain niin ensimmäisenä lasku kouraan... puolin ja toisin..

Itsellenihän ei pieni sivu bisnes kaada suuntaan jos toiseen, mutta jos ja kun aletaan vittuileen niin tupla maksu samantien.😁 niin kuin asiaan kuuluu :inlove:

Poissa Pinookino

  • Jr. Member
  • Viestejä: 70
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ovi kiinni nenän edestä?
« Vastaus #31 : Elokuu 14, 2024, 22:51:25 »
Sit on vielä oma lukunsa ne asiakkaat, jotka kuvittelee että palveluntarjoaja on niiden ystävä, kun se on tapaamisilla niin mukava ihana ja ystävällinen. No, perus asiakaspalvelua kaikille. Olen ystävä asiakkaille vain maksetulla ajalla. En viestittele, enkä käy kahvilla omalla vapaa-ajallani. Samat ehdot kaikille tasapuolisesti. Muutenhan sitä ei muuta kerkeiskään vapaa-ajallaan, kun olla nenä kiinni puhelimessa naputtelemassa viestejä ja juosta pitkin kaupungin kahviloita.


Joo tätä justiin mietin kun kun rakensin erään pt:n taloon lömmöt/kylmät ja sähköt ja kehtasinlähettää laskun perään niin vähän oltiin näreissään.😁


Huomautan että kaikki mainitsemani työt vaatii valtion konttorin hyväksynnän ja nimeni löytyy niin setin kuin tukesin rekisteristä julkisesti.

Mites onko hupsuille erillistä rekisteriä mistä löytyy oikeat nimet ja osoitteet?

Poissa Pinookino

  • Jr. Member
  • Viestejä: 70
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ovi kiinni nenän edestä?
« Vastaus #32 : Elokuu 14, 2024, 23:18:11 »
Yleensä olen kyllä lähinnä voileipä palkalla ystäville heittänyt yhden ilmalämpöpumpun seinälle ja kirjottanut todistuksen, mutta näkemys se tosiaan tuokin "ystävällisiä vain kun maksetaan".
Oot kyllä oikeassa, koko ajan tulee pyyntöjä jos kerran erehdyt käymään.

Poissa dijon

  • Hero Member
  • Viestejä: 501
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Ovi kiinni nenän edestä?
« Vastaus #33 : Elokuu 15, 2024, 00:48:39 »
Ei tarvinutkaan itse vastata, kun Venla tyhjensi pajatson! Touhce!

Pajatso on tyhjä mutta suomimies se tyytyy pelaamaan :laught:. Tällainen tulee väistämättä mieleen kun tätä lankaa lukee.

Aika karua jos tuttu asiakas heivataan yhden "runkkuviestin" takia. En nykyään käytä sanaa "sporttinen" esittelyssäni koska kokemukseni mukaan sekin menee "runkkuviestikansioon". Toisella kik-tilillä muuten sama kysely ja vastaus on "kiitos asiallisesta viestistäsi"  :weightlifting:

_
dijon on sinappi

Poissa Pupu7000

  • Jr. Member
  • Viestejä: 95
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ovi kiinni nenän edestä?
« Vastaus #34 : Elokuu 15, 2024, 01:02:08 »
Yleensä olen kyllä lähinnä voileipä palkalla ystäville heittänyt yhden ilmalämpöpumpun seinälle ja kirjottanut todistuksen, mutta näkemys se tosiaan tuokin "ystävällisiä vain kun maksetaan".
Oot kyllä oikeassa, koko ajan tulee pyyntöjä jos kerran erehdyt käymään.

Tässä on se ero, että olet itse valinnut ystäväsi ja todennäköisesti se valinta on ollut molemminpuolinen. Eihän seksityöntekijästä tule ystävää sen paremmin kuin kaupan kassahenkilöstä, jos tästä ystävyydestä ei ole vastavuoroista ymmärrystä. Ystävällisyys ei tarkoita ystävyyttä, ensinnä mainittu on vain synonyymi mukavalle käytökselle, joka on asiakaspalvelutyön ydintä.

Poissa velihopea

  • Full Member
  • Viestejä: 441
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Ovi kiinni nenän edestä?
« Vastaus #35 : Elokuu 15, 2024, 01:41:02 »
Yleensä olen kyllä lähinnä voileipä palkalla ystäville heittänyt yhden ilmalämpöpumpun seinälle ja kirjottanut todistuksen, mutta näkemys se tosiaan tuokin "ystävällisiä vain kun maksetaan".
Oot kyllä oikeassa, koko ajan tulee pyyntöjä jos kerran erehdyt käymään.

Kaksi on maailmassa samanarvoista asiaa. Poliisin ystävyys ja huoran rakkaus. Molemmilla menee virka päähän, jos selkäsi käännät.

Huoria kannattaa vain naida joka reikään, jonka rahalla saa. Mihinkään ystävyyteen ei kannata luottaa eikä rakkautta havitella. Kyseiseen ammattiin hakeutuu useimmiten persoonallisuudeltaan ”erikoisia” ihmisiä, jotka palvovat vain rahaa, kuka mistäkin syystä. Ystävät ja rakkaudet kannattaa etsiä ihan muualta kuin tästä skenestä.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9251
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Ovi kiinni nenän edestä?
« Vastaus #36 : Elokuu 15, 2024, 05:19:41 »
Kannattanee kokeilla onlyfans huoria. Jos sieltä löytyisi ystävä ja kirjoittelukaveri sopivalla kuukausimaksulla  :laught:
KäteenHeiluttaja

Poissa Pinookino

  • Jr. Member
  • Viestejä: 70
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ovi kiinni nenän edestä?
« Vastaus #37 : Elokuu 15, 2024, 09:45:12 »
Ei tarvinutkaan itse vastata, kun Venla tyhjensi pajatson! Touhce!

Pajatso on tyhjä mutta suomimies se tyytyy pelaamaan :laught:. Tällainen tulee väistämättä mieleen kun tätä lankaa lukee.

Aika karua jos tuttu asiakas heivataan yhden "runkkuviestin" takia. En nykyään käytä sanaa "sporttinen" esittelyssäni koska kokemukseni mukaan sekin menee "runkkuviestikansioon". Toisella kik-tilillä muuten sama kysely ja vastaus on "kiitos asiallisesta viestistäsi"  :weightlifting:

_
dijon on sinappi


Monesti ilmotuksissa lukee että "olisi kiva jos kerrot vähän itsestäsi." Ja vitut, siihen kun alat romaaniaraapusteleen niin runkkuviestilaariin menee niin että ropina käy.
Paras on vaan esittää asia ilman sen kummempia esittelyitä, vastauksia tuulee takaisin jokatapauksessa.

Paikalla maailman

  • Newbie
  • Viestejä: 15
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ovi kiinni nenän edestä?
« Vastaus #38 : Elokuu 15, 2024, 10:23:29 »
Aika karua jos tuttu asiakas heivataan yhden "runkkuviestin" takia. En nykyään käytä sanaa "sporttinen" esittelyssäni koska kokemukseni mukaan sekin menee "runkkuviestikansioon". Toisella kik-tilillä muuten sama kysely ja vastaus on "kiitos asiallisesta viestistäsi"  :weightlifting:

_
dijon on sinappi


Täysin vastaava tilanne oli tässäkin ;D Ennen tuota kysymystä asenne oli että tapaa mielellään uudelleen. Myöskin Pinookinon kanssa samoilla linjoilla, mitään ylimääräistä ei kannata kirjoitella.
Ps. minua ei hu.... pt:iden "rakkaudet" kiinnosta, ja olen myös aika tarkka yksityisyydestäni enkä niitä yleensä kotiinikaan kutsu joten tuollaiset puheet voi unohtaa.

Poissa palvelunostaja

  • Full Member
  • Viestejä: 395
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Ovi kiinni nenän edestä?
« Vastaus #39 : Elokuu 15, 2024, 14:50:18 »
Olen tasan kerran saanut naapurisivun ilmoituksesta viban että kannattaa kirjoittaa persoonallinen viesti, ja sitten kirjoittanut.

Huom. en kirjoittanut mitään siitä millainen luojan lahja naisille olen tai pt:n haluista ja tarpeista jne.

Ja se viestihän toimi:  pt sanoi ettei muuten olisi ollut ko. aikana halukas tapaamaan. Ja minä siihen että tää on vähän vaikea peli edellisissä viesteissä mainituista syistä…

Ihassama sain pillua.