Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Ennakkovaraus kysymättä ja pyytämättä  (Luettu 4216 kertaa)

Poissa namnam

  • Full Member
  • Viestejä: 190
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Ennakkovaraus kysymättä ja pyytämättä
« Vastaus #20 : Elokuu 19, 2024, 10:26:54 »
Itselle on käynyt erään pt:n toimesta toisin päin. Eli olen kysellyt aikoja ja sain sopivat ajat, kun vastasin tunnin sisällä tuli vastaus. "Päivä valitettavasti täynnä."
No en lannistunut vaan yritin varata aikaa uudestaan toisella kertaa, jälleen sama kaava toistui.
Itselläni kyseinen pt siirtyi ohari-oilien laatikkoon.

Valitettavasti näin voi käydä. Kyse ei ole ohareista, vaan siitä, että ensimmäinen joka tekee sitovan varauksen, saa ajan.

Minä en ota alustavia varauksia, enkä pidä ehdotettua aikaa varattuna, sillä joskus vastaus saattaa tulla neljän tunnin päästä, joskus sitä ei tule koskaan.

Aikoja varataan usein hyvin lyhyellä varoitusajalla, tyyliin 'onko puolen tunnin päästä aikaa'. Jos odottelisin kaikkien kyselijöden vastausta ennenkuin annan ajan sitovan varauksen heti tekevälle, päivä menisi ihan peukaloiden pyörittämiseksi.

Juuri näin. Ensimmäinen joka varaa, saa ajan. Voit olla myöhässä jo parin min päästä, tuntia en todelkaan odota vahvistatko. Jos mulle sanotaan vaikka vahvistan tunnin sisällä pääsenkö, minä vastaan, että en varaa sitä millään lailla sulle vaan jos joku muu ehtii ensin, hän saa ajan. Eli ei tule yllätyksenä jos epävarma aikasi meni jo. Ei kai nyt missään muuallakaan voi roikottaa aikaa noin? Muissakaan palveluissa? Miksi ajattelit seksin ostossa voisi pitää tunnin varausta ilmassa?

Poissa Thurber

  • Full Member
  • Viestejä: 226
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Ennakkovaraus kysymättä ja pyytämättä
« Vastaus #21 : Elokuu 20, 2024, 22:28:53 »
Pari kuukautta sitten kyselin aikaa yhdeltä ulkkarilta, ja sain vastineeksi vittuilua, että olen kuulemma tehnyt oharit joskus aikaisemmin ja ei suostu tapaamaan. Ensin en tajunnut mistä oli kyse, mutta kaivelun jälkeen viestihistoriasta löytyi, että olin vuosi sitten kysellyt hintoja ja palveluita, mutta en saanut selkeitä vastauksia, eikä tapaamista sovittu.

Hupakko kuitenkin piti tätä oharina. :o  >:( Teki mieli sanoa, että odota hetki niin laitan viestin eri numerosta, mutta annoin olla.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 20, 2024, 22:30:30 kirjoittanut Thurber »

Poissa Lapinkeisari

  • Newbie
  • Viestejä: 46
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ennakkovaraus kysymättä ja pyytämättä
« Vastaus #22 : Elokuu 20, 2024, 22:44:56 »
Pari kuukautta sitten kyselin aikaa yhdeltä ulkkarilta, ja sain vastineeksi vittuilua, että olen kuulemma tehnyt oharit joskus aikaisemmin ja ei suostu tapaamaan. Ensin en tajunnut mistä oli kyse, mutta kaivelun jälkeen viestihistoriasta löytyi, että olin vuosi sitten kysellyt hintoja ja palveluita, mutta en saanut selkeitä vastauksia, eikä tapaamista sovittu.

Hupakko kuitenkin piti tätä oharina. :o  >:( Teki mieli sanoa, että odota hetki niin laitan viestin eri numerosta, mutta annoin olla.

Eli hän pitää turskista luetteloa, tai tallentaa numerot ja tapahtumat. Mielestäni vähän arveluttavaa.

Poissa naut1skelija

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1051
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Ennakkovaraus kysymättä ja pyytämättä
« Vastaus #23 : Elokuu 20, 2024, 22:49:01 »
Mä yleensä ekassa viestissä kerron mitä haluan ja milloin mulle sopii. Jos tähän tulee RE:ssä ilmoittelevalta vastaus että se ja se on sitten ekstroja ja hinta onkin eri kuin ilmoituksessa lukee, niin tyypillisesti lopetan yhteydenpidon siihen. Vaikka sitten kyselisi että no varataanko se aika. Lopeta pelleily ja kerro ne ekstrat siinä ilmoituksessa.

En toisaalta ymmärrä miksi edes kysyä hintoja jos ei ole valmis sopimaan aikaa. Tietenkään aikaa ei lopulta tarvitse sopia jos hinta tai palvelut ei miellytä, mutta vähän renkaiden potkijalta vaikuttaa jos ei ole selkeää ostoaikomusta.

Jotkut mimmit näyttää peruvan/lyhentävän ilmoitettuja kiertueitaan, ja sitten turskana harmittaa kun miettii oliko syynä puuttuvat ennakkovaraukset. Mutta auttaisiko pelkät alustavat mielenkiinnon osoitukset silloinkaan?

Tässä on tietysti esim se, että jos vaikka joku suomi hupsu tulee visiitille pk seudulle esim 2 päiväksi, ja tiedän että hän on todennäköisesti suosittu ja nään ilmoituksen tän ekan päivän iltana, niin yritän yleensä tehdä sen oman viestin niin selvänä kuin pystyn, että sano sinä hupsuna jos sinulla on tänään tai huomenna jotain ajankohtia vapaana (olettaen että haluaisin vierailla hänen luonaan jos vain mahdollista) Jos hän pystyy siihen asiallisesti vastailemaan tyyliin että no tänään ois vielä 20:30-21.30 vapaata ja huomenna aamulla 9-11 ja sitten illalla 18.30 tai 20.30. Niin sitten osaan arvioida että missähän välissä voisin keritä.

Vituttaa jos pitää lähteä ehottamaan että käykö klo 19. sit sanoo että ei käy... ja sitte ehotan jotain toista aikaa ja sehän vasta työllistää molempia?

Noh joka tapauksessa joskus menee viestiketjuksi noinkin päin ja se on vain elämää. Pyrin yleensä ehdottamaan ns mahdollisimman myöhäistä vapaata aikaa yöstä niin ei ole itsellä esteitä. myöhäisiltana muutenkin kivoin mennä visiitille, kun alkaa kaduilla olemaan parkkeja helpompi löytää ja ei ole kiirus.

Poissa Thurber

  • Full Member
  • Viestejä: 226
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Ennakkovaraus kysymättä ja pyytämättä
« Vastaus #24 : Elokuu 20, 2024, 22:55:22 »
Eli hän pitää turskista luetteloa, tai tallentaa numerot ja tapahtumat. Mielestäni vähän arveluttavaa.

No kyllähän numerot ja keskustelut tallentuvat puhelimeen automaattisesti, ja minulla oli sama prepaid numero käytössä.

Pointti oli, että hän kuvitteli meillä olleen sovittu tapaaminen vaikka sellaista ei koskaan ollut. Tai sitten oli vain muuten hermostunut jostain.

Poissa velihopea

  • Full Member
  • Viestejä: 441
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Ennakkovaraus kysymättä ja pyytämättä
« Vastaus #25 : Elokuu 21, 2024, 00:03:58 »
Eli hän pitää turskista luetteloa, tai tallentaa numerot ja tapahtumat. Mielestäni vähän arveluttavaa.

No kyllähän numerot ja keskustelut tallentuvat puhelimeen automaattisesti, ja minulla oli sama prepaid numero käytössä.

Pointti oli, että hän kuvitteli meillä olleen sovittu tapaaminen vaikka sellaista ei koskaan ollut. Tai sitten oli vain muuten hermostunut jostain.

Tässä keskusteluketjun pätkässä taas tiivistettynä ne pääsyyt, miksi se prepaid on niin kannatettava vaihtoehto turskaluurissa. Omalla siviilinumerolla operoidessa altistaa itsensä monenlaisislle ongelmille, hulluista ämmistä kyberhuijauksiin.

Omasta yksityisyydestään kannattaa pitää huolta ainakin siihen asti, että vakkari näyttää paperinsa ja haluaa ns. kermapiirakan. Silloinkin viime hetken ulosveto saattaa pelastaa jälkiseuraamuksilta 🙄😁

Poissa Viola

  • Sr. Member
  • Galleria (52)
  • Viestejä: 1234
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Ennakkovaraus kysymättä ja pyytämättä
« Vastaus #26 : Elokuu 21, 2024, 06:45:18 »
...
sano sinä hupsuna jos sinulla on tänään tai huomenna jotain ajankohtia vapaana (olettaen että haluaisin vierailla hänen luonaan jos vain mahdollista) Jos hän pystyy siihen asiallisesti vastailemaan tyyliin että no tänään ois vielä 20:30-21.30 vapaata ja huomenna aamulla 9-11 ja sitten illalla 18.30 tai 20.30. Niin sitten osaan arvioida että missähän välissä voisin keritä.


Eiköhän tässä ole kyse palveluntarjoajan itsesuojeluvaistosta sekä asiakkaiden anonyymiuden suojelemisesta.
Hän ei halua kertoa tarkkoja vapaita aikoja koska silloin mahdollisesti paljastaa stalkkaajalle koska ottaa vastaan muita asiakkaita.

Toki voi olla niinkin että klo 17.30 ei sovi koska silloin pitää oman ruokatauon, mutta klo 18.30 taas sopii.

Myös tämä, asiakkaan illuusio siitä että olisi päivän ainoa asiakas menee rikki. "Ai pahus, hupsulla onkin noin paljon muita miehiä tänään, enpä taida varata aikaa ollakseni liukuhihnalla."

Jos palveluntarjoajat osaavat olla varovaisia niin samaa ovat ostajatkin.
Välillä mietityttää miten ihmeessä seksuaalipalvelujen käyttäjät pystyvät saamaan minkäänlaista aikaa keneltäkään ilman suurempia ponnisteluja. Niin outo ja sekava tämä ajanvaraussysteemi kaikkineen saattaa välillä olla. Puhumattakaan hinnoista ja lisämaksuista. Myötätunto asiakkaiden puolella.  :kiss:

Saisipa Suomeen laillistettuja bordelleja.

kuvagalleria

**** Helsingissä****

Poissa MikaM

  • Full Member
  • Viestejä: 172
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ennakkovaraus kysymättä ja pyytämättä
« Vastaus #27 : Elokuu 21, 2024, 07:47:52 »
Pari kuukautta sitten kyselin aikaa yhdeltä ulkkarilta, ja sain vastineeksi vittuilua, että olen kuulemma tehnyt oharit joskus aikaisemmin ja ei suostu tapaamaan. Ensin en tajunnut mistä oli kyse, mutta kaivelun jälkeen viestihistoriasta löytyi, että olin vuosi sitten kysellyt hintoja ja palveluita, mutta en saanut selkeitä vastauksia, eikä tapaamista sovittu.

Hupakko kuitenkin piti tätä oharina. :o  >:( Teki mieli sanoa, että odota hetki niin laitan viestin eri numerosta, mutta annoin olla.
Menettääkö siinä paljon, jos ei pääse tapaamaan yhtä ulkkareita. Ulkkarit tulevat ja menevät, eikä heidän työmotivaationsa ole välttämättä kaikista parhain.

Ainakin osalla heistä on myös ostettu puhelinpalvelu. Teemasta löytyy tietoa Kentsun kirjasta.
https://www.mtv.fi/lyhyet/0c8561f95df8eb860e12/video-rahaan-kahlitut-millaista-on-paritus-ja-seksirikollisuus-suomessa

Poissa MikaM

  • Full Member
  • Viestejä: 172
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ennakkovaraus kysymättä ja pyytämättä
« Vastaus #28 : Elokuu 21, 2024, 08:35:58 »
...
sano sinä hupsuna jos sinulla on tänään tai huomenna jotain ajankohtia vapaana (olettaen että haluaisin vierailla hänen luonaan jos vain mahdollista) Jos hän pystyy siihen asiallisesti vastailemaan tyyliin että no tänään ois vielä 20:30-21.30 vapaata ja huomenna aamulla 9-11 ja sitten illalla 18.30 tai 20.30. Niin sitten osaan arvioida että missähän välissä voisin keritä.
Eiköhän tässä ole kyse palveluntarjoajan itsesuojeluvaistosta sekä asiakkaiden anonyymiuden suojelemisesta.
Hän ei halua kertoa tarkkoja vapaita aikoja koska silloin mahdollisesti paljastaa stalkkaajalle koska ottaa vastaan muita asiakkaita.

Toki voi olla niinkin että klo 17.30 ei sovi koska silloin pitää oman ruokatauon, mutta klo 18.30 taas sopii.

Koska ostaja ei voi tietää myyjän aikatauluja, niin pääsääntöisesti myyjän on tarjottava ensin vapaata aikaa.
Poikkeuksena on tilanne, jossa PT:n ilmoituksesta voi jotenkin päätellä työskentelyajat.

Omista ajanvarauskokemuksista esimerkkejä.

Kerron juna-aikataulujen olevan sellaiset, että olen paikkakunnalla kello 14 - 18. Koska aikaa on kysytty parin viikon varoitusajalla, niin kello 15 sopi hyvin. PT tarjosi aikaa.

Joskus bussiaikataulut ovat määritelleet sopivat slotit. Pääsen paikalle 13.15, 14.15, 15.00 tai 16.00.
Kun tietää etukäteen PT:n tavan aikatauluttaa tapaamiset ja on ajoissa liikenteessä, niin tuossa nappaa kiinni ensimmäinen aika. Sopivat ajat piti tosin tässä selvittää itse, vaikka PT olisi voinut selvittää ne asiakkaan puolesta kysymällä, jos et tule omalla autolla, niin suosittelen näitä aikoja bussiaikataulujen takia.
PT tarjosi ensin aikaa. Edellinen asiakas teki oharit, tapaaminen alkoi 45 minuuttia ennen sovittua aikaa. Seuraaville kerroille
tarjosin itse kellonaikoja, jotka olivat ok. Toisella kerralla olin jo oppinut optimaalisen matkustusajan ja tavan tapaamispaikalle.

Kaikista helpoin tapa sopia tapaamisaikoja on seuraava, sama viikonpäivä ja sama kellonaika, tapaamisen lopussa.
Tämä toki edellyttää sen varmistamista, että myös tapaamispaikka on samalla suunnalla.
Kun menee tuttuun paikkaan, niin tietää miten sinne mennään, eikä ole eksymisvaaraa.

« Viimeksi muokattu: Elokuu 21, 2024, 08:39:45 kirjoittanut MikaM »

Poissa Thurber

  • Full Member
  • Viestejä: 226
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Ennakkovaraus kysymättä ja pyytämättä
« Vastaus #29 : Elokuu 22, 2024, 18:15:59 »
Menettääkö siinä paljon, jos ei pääse tapaamaan yhtä ulkkareita. Ulkkarit tulevat ja menevät, eikä heidän työmotivaationsa ole välttämättä kaikista parhain.

Ainakin osalla heistä on myös ostettu puhelinpalvelu. Teemasta löytyy tietoa Kentsun kirjasta.
https://www.mtv.fi/lyhyet/0c8561f95df8eb860e12/video-rahaan-kahlitut-millaista-on-paritus-ja-seksirikollisuus-suomessa

Se oli vain esimerkki siitä miten kommunikaatio on vaikeaa, varsinkin hupakkojen kanssa. Mulla on ollut 3 ulkkaria vakkarina, kaikki omalla tavallaan parempia kuin 99% kotimaisista.  :sheep:

"Kentsu" on hörhö ja haluaa heikentää seksityöntekijöiden asemaa. Hän haluaa kieltää heille asuntojen vuokraamisen ja ajaa seksin oston kieltolakia. Älä ota ukkelin horinoita vakavasti.


Poissa mattssonni

  • Hero Member
  • Viestejä: 837
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Ennakkovaraus kysymättä ja pyytämättä
« Vastaus #30 : Elokuu 26, 2024, 09:58:05 »

"Kentsu" on hörhö ja haluaa heikentää seksityöntekijöiden asemaa.

Et ole tainnut lukea hänen kirjaansa
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa Windy

  • Newbie
  • Viestejä: 47
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ennakkovaraus kysymättä ja pyytämättä
« Vastaus #31 : Elokuu 26, 2024, 12:37:55 »
Jotkut voivat pitää sitä alustavana varauksena, jos pt ehdottaa aikaa ja asiakas lupaa myöhemmin olla yhteydessä "tuosta ajasta". Itsekin katsoisin, että tämä on alustava varaus. Mutta näitä peruuntuu jatkuvasti, enkä itse ota siitä nokkiini, paitsi jos tätä tehdään monta kertaa eikä yhtään kertaa päästä oikeasti tapaamaan. Jos lupaa palata asiaan tietystä ajankohdasta myöhemmin, niin se kannattaa myös tehdä oma-aloitteisesti sitten kun tietää mikä sen ajankohdan kohtalo on, vaikka se olisikin tyyliin "hei, en valitettavasti vieläkään osaa sanoa kyseisen ajankohdan sopivuudesta, voimmeko sopia ajan vasta sitten kun tiedän varmaksi?" Ja jos pt sanoo että saa itse myös ehdottaa ajankohtia, niin miksi ei? Jos tällainen mahdollisuus on annettu, eikä kuitenkaan tee niin, niin minusta vaikuttaa juurikin renkaanpotkinnalta. Totta kai saa kysyä hintoja ja palveluita tarkemmin ja olla silti varaamatta aikaa, mutta silloin olisi kohteliasta vastata, mikäli esimerkiksi hinta ei miellytä tai palvelut kohtaa omia tarpeita. Ideaalimaailmassa näin 🥰
Kinkyhkö söpöliini 🌸

Helsingissä 19.8.

Poissa Thurber

  • Full Member
  • Viestejä: 226
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Ennakkovaraus kysymättä ja pyytämättä
« Vastaus #32 : Elokuu 27, 2024, 17:37:10 »
Et ole tainnut lukea hänen kirjaansa

Kertooko hän kirjassaan, että on muuttanut mielensä, ja ei enää aja kieltolakia? Onko peräti ryhtynyt kannattamaan "Oikeus työhön" -aloitetta?

Poissa Mie

  • Full Member
  • Viestejä: 369
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Ennakkovaraus kysymättä ja pyytämättä
« Vastaus #33 : Elokuu 27, 2024, 20:26:06 »
Nyt kävi niin,että ihana nainen oli pitänyt varattuna minulle aikaa ihan tilaamatta ja pyytämättä! Ja nyt erittäin todennäköisesti saan myös lunastettua sen mulle varatun ajan ja pääsen tapaamaan piiiiiiitkästä aikaa tän ihanan naisen!  :inlove:

Poissa Noodelidude

  • Full Member
  • Viestejä: 482
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Ennakkovaraus kysymättä ja pyytämättä
« Vastaus #34 : Elokuu 27, 2024, 22:49:12 »
^ Miten toi toimii? Typyltä tulee yllättäen viesti "Sinä. Huomenna klo 17:00, tunti + anaali 300€. Tule tai kuole.".

Hetkonen, luin edellisen viestin uudestaan ja ajatuksella. Ehkä tässä olikin turska ollut se alkujaan aikaa kysellyt.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 27, 2024, 22:55:16 kirjoittanut Noodelidude »

Poissa Mie

  • Full Member
  • Viestejä: 369
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Ennakkovaraus kysymättä ja pyytämättä
« Vastaus #35 : Syyskuu 10, 2024, 13:07:18 »
Nyt kävi niin,että ihana nainen oli pitänyt varattuna minulle aikaa ihan tilaamatta ja pyytämättä! Ja nyt erittäin todennäköisesti saan myös lunastettua sen mulle varatun ajan ja pääsen tapaamaan piiiiiiitkästä aikaa tän ihanan naisen!  :inlove:

Jeees!

Tänään koitti Se päivä jolloin sain tavata tämän henkilön joka varasi minulle ihan pyytämättä ajan hyvissä ajoin etukäteen vaikka minulla ei ollut mitään varmaa tietoa että pääsisin käymään! Eikä tämä tapaaminen tuottanut ainakaan omasta mielestäni pettymystä! Kyllä oli niin kiva nainen kyseessä kuin muistin hänen olevankin reilun kymmenen vuoden takaa!

Kiitoksia oikein paljon Vipsu!!  :inlove: :headbang: :blowjob: