Itselle on käynyt erään pt:n toimesta toisin päin. Eli olen kysellyt aikoja ja sain sopivat ajat, kun vastasin tunnin sisällä tuli vastaus. "Päivä valitettavasti täynnä."
No en lannistunut vaan yritin varata aikaa uudestaan toisella kertaa, jälleen sama kaava toistui.
Itselläni kyseinen pt siirtyi ohari-oilien laatikkoon.
Valitettavasti näin voi käydä. Kyse ei ole ohareista, vaan siitä, että ensimmäinen joka tekee sitovan varauksen, saa ajan.
Minä en ota alustavia varauksia, enkä pidä ehdotettua aikaa varattuna, sillä joskus vastaus saattaa tulla neljän tunnin päästä, joskus sitä ei tule koskaan.
Aikoja varataan usein hyvin lyhyellä varoitusajalla, tyyliin 'onko puolen tunnin päästä aikaa'. Jos odottelisin kaikkien kyselijöden vastausta ennenkuin annan ajan sitovan varauksen heti tekevälle, päivä menisi ihan peukaloiden pyörittämiseksi.
Juuri näin. Ensimmäinen joka varaa, saa ajan. Voit olla myöhässä jo parin min päästä, tuntia en todelkaan odota vahvistatko. Jos mulle sanotaan vaikka vahvistan tunnin sisällä pääsenkö, minä vastaan, että en varaa sitä millään lailla sulle vaan jos joku muu ehtii ensin, hän saa ajan. Eli ei tule yllätyksenä jos epävarma aikasi meni jo. Ei kai nyt missään muuallakaan voi roikottaa aikaa noin? Muissakaan palveluissa? Miksi ajattelit seksin ostossa voisi pitää tunnin varausta ilmassa?