Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 18-35v naista vakkariksi Pk-seudulta  (Luettu 1901 kertaa)

Poissa Daddy76

  • Newbie
  • Viestejä: 4
  • * Kelpo kaveri
18-35v naista vakkariksi Pk-seudulta
« : Elokuu 18, 2024, 22:40:26 »
Moi kaikki ihanat ja seksikkäät nuoret naiset!

Olen 48v/182cm/100kg/21cm, terve ja hyväkuntoinen, mukava ja huumorintajuinen 100% luotettava Suomalainen herrasmies Itä-Helsingistä.
Etsin 18-35v naista vakkarisuhteeseen Pk-seudulta kuka olisi avoin, pervo kun minä ja kokeilunhaluinen. Plussaa olisi jos olisit valmis oppimaan ja harjoittelemaan uusia asioita kanssani seksistä, tykkäisit suihinotosta, spermasta, anaaliseksitä, leluista, sitomisesta ja piiskaamisesta. Tapaamisia voisi olla 3-5 kertaa viikottain luonani Itä-Helsingissä.

PS.Tykkään kun nainen pukeutuu seksikkääseen alusasuun ja esittelee minulle upeaa vartaloaan
« Viimeksi muokattu: Elokuu 18, 2024, 22:44:11 kirjoittanut Daddy76 »

Poissa HelmiHKI

  • Newbie
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 16
  • * Kelpo kaveri
Vs: 18-35v naista vakkariksi Pk-seudulta
« Vastaus #1 : Elokuu 18, 2024, 22:50:54 »
Siitä vaan selaamaan palveluntarjoajia. Jos sulla on varaa maksaa 3-5 tapaamista viikossa extroineen, niin eiköhän tuohon ole helppo joku löytää.
Naapurin tuhma naapurintyttö :)

Poissa Daddy76

  • Newbie
  • Viestejä: 4
  • * Kelpo kaveri
Vs: 18-35v naista vakkariksi Pk-seudulta
« Vastaus #2 : Elokuu 18, 2024, 22:59:19 »
En hae maksullista seuraa vaan vakkariseuraa!

Poissa HelmiHKI

  • Newbie
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 16
  • * Kelpo kaveri
Vs: 18-35v naista vakkariksi Pk-seudulta
« Vastaus #3 : Elokuu 18, 2024, 23:03:08 »
Tämä sivusto on, kuten ylhäälläkin lukee, tarkoitettu "Maksullista seksiä aikuisten kesken"-hommille.

En olisi muuten viitsinyt kommentoida, mutta olet ymmärtänyt ilmeisesti sivuston tarkoituksen väärin ja yrittänyt tätä kautta aiemminkin jotain löytää.
Naapurin tuhma naapurintyttö :)

Poissa BunnyRose

  • Newbie
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 20
  • * Kelpo kaveri
Vs: 18-35v naista vakkariksi Pk-seudulta
« Vastaus #4 : Elokuu 18, 2024, 23:33:33 »
Mielestäni ihan oikeaan paikkaan laittoi. Moni muukin tässä nettideitti/seuranhaku osiossa etsii ei maksullista seuraa.
Pidä viestisi täällä daddy, löydät varmasti vielä seuraa 😘

Poissa FortySexN2

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1704
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: 18-35v naista vakkariksi Pk-seudulta
« Vastaus #5 : Elokuu 18, 2024, 23:48:37 »
Onhan täällä noita ilmoituksia joo. Hyvä kysymys, että onko tämä oikea paikka, seuraa voi saada mistä vain, mutta siviilideittien hakuun tämä ei ole tarkoitettu. Niistä keskusteluun kylläkin, kuten esittelytekstissä lukee
”Iskuyritykset, kokemukset ja vinkit muille kumppania etsiville”
Itse pidän epärodennäköisenä, että maksuseksin foorumilla saisi ilmaista pimppaa.

Poissa HelmiHKI

  • Newbie
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 16
  • * Kelpo kaveri
Vs: 18-35v naista vakkariksi Pk-seudulta
« Vastaus #6 : Elokuu 19, 2024, 00:07:56 »
My bad, ei näköjään olekaan harvinaista hakea täällä ilmaista seuraa.

Luulen silti, että kohderyhmään osuvat naishenkilöt pyörivät jossain ihan muilla sivustoilla kun täällä, vaikka yrittänyttä ei laiteta 🙌🏼
Naapurin tuhma naapurintyttö :)

Poissa BunnyRose

  • Newbie
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 20
  • * Kelpo kaveri
Vs: 18-35v naista vakkariksi Pk-seudulta
« Vastaus #7 : Elokuu 19, 2024, 00:23:22 »
Juuri tuo, yrittänyttä ei laiteta, tsempataan mieluummin 🤗
Kokemuksesta voin sanoa, että daddy on erittäin miellyttävä ja kohtelias herrasmies; hänen seurassaan on aina miellyttävä olla.

Poissa velihopea

  • Full Member
  • Viestejä: 441
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: 18-35v naista vakkariksi Pk-seudulta
« Vastaus #8 : Elokuu 19, 2024, 00:45:55 »
En hae maksullista seuraa vaan vakkariseuraa!

Ihan vaan kommenttina, että itse miellän vakkarin maksulliseksi seuralaiseksi, jota tapaillaan kuitenkin suht säännöllisesti tai ainakin useammin kuin muita hupakoita. Omiin vakkarisuhteisiini on aina kuulunut maksullisuus, tosin hinnat on olleet ehkäpä edulliset, tapaamisajat pitkiä kelloa kyttäämättä, käyty yhdessä ulkona tms. Joskus olen maksanut vain majoitukset ja safkat, saanut erilaisia lisäpalveluita tiskin alta jne… you name it. Mutta kuitenkin useimmiten maksumiehenä ollen, kun on vakkarista kyse.

Täysin maksuttomat ovat sitten lähinnä tyttöystäviä. Niidenkin seura sitten kallistuu uudelleen mahdollisen papin aamenen jälkeen ::)

Mutta kyllä täältä(kin) voi löytää ainakin erittäin edullista seuraa, jos tuuri käy ;) Täysin maksuttoman seuran hakuun on kyllä muut sivustot / sovellukset parempia.

Poissa Thor Patsas

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2955
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: 18-35v naista vakkariksi Pk-seudulta
« Vastaus #9 : Elokuu 19, 2024, 04:31:04 »
Maksu vai vaksu? Kas siinä kysymys. Vähän Shakespearen Hamlettia lainatakseni.
Patsaan filosofia on että on parempi olla sellainen joka ryyppää ja treenaa kuin sellainen joka ei ryyppää eikä treenaa.

Toinen patsaan periaate on että ole herrasmies mutta poliittisesti epäkorrekti.

Poissa MikaM

  • Full Member
  • Viestejä: 172
  • * Kelpo kaveri
Vs: 18-35v naista vakkariksi Pk-seudulta
« Vastaus #10 : Elokuu 19, 2024, 07:25:43 »
Juuri tuo, yrittänyttä ei laiteta, tsempataan mieluummin 🤗
Kokemuksesta voin sanoa, että daddy on erittäin miellyttävä ja kohtelias herrasmies; hänen seurassaan on aina miellyttävä olla.

Match, saimme vakkariparin? Jos hakee tältä sivustolta ilmaista panoseuraa, niin se kannattaisi kertoa heti siinä ensimmäisessä viestissä. Harva meistä on ajatustenlukija. Kommunikaatio on suotavaa myös näissä maksullisissa tapaamisissa. Itse olen huomannut, että tiettyjen sanojen määritelmät vaihtelevat. Esimerkkinä on vaikka GFE, jota keskustelun aloittaja ilmeisesti haki?

Korjataan, tässä masteri haki nöyrää naissubia itselleen? Korjataan lisää, haettiin naisdominaa, joka nai miestä anaalin, syöttää miehelle spermaa, sitoo ja piiskaa? Tämä ajatustenluku on kivaa hommaa.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 19, 2024, 07:29:41 kirjoittanut MikaM »

Poissa MikaM

  • Full Member
  • Viestejä: 172
  • * Kelpo kaveri
Vs: 18-35v naista vakkariksi Pk-seudulta
« Vastaus #11 : Elokuu 19, 2024, 08:19:13 »
My bad, ei näköjään olekaan harvinaista hakea täällä ilmaista seuraa.

Luulen silti, että kohderyhmään osuvat naishenkilöt pyörivät jossain ihan muilla sivustoilla kun täällä, vaikka yrittänyttä ei laiteta 🙌🏼
Ei tässä muuta tarvita kuin laskutoimitus siitä, onko rehellinen käteissuoritus halvempi vaihtoehto kuin luontaisetuudet taskurahoineen. Bonuksena tarjotaan isot silikoonirinnat, jotka vaativat aikanaan uuden leikkauksen.

"Daddy tarjoaa sinulle ilmaisen asumisen ja ylläpidon, kylpylälomia, seksikkäitä alusasuja ja vaatteita mitä saisit esitellä minulle usein, kukkia ja herkkuja ;) Daddy haluaisi myös löytää sellaisen nuoremman naisen kuka haluaisi ottaa isot silikonirinnat ja maksaisi ne sinulle ;) Daddy Rakastaa isoja silikonirintoja.
Olen lähdössä 3 viikoksi Taimaaseen maaliskuussa. Jos olet hyvä harjoittelija niin otan sut mukaan reissuun. Voisit esitellä siellä upeaa kroppaasi ja isoja silareitasi rantsussa."

Poissa auro

  • Newbie
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 17
  • * Kelpo kaveri
Vs: 18-35v naista vakkariksi Pk-seudulta
« Vastaus #12 : Elokuu 24, 2024, 02:26:55 »
My bad, ei näköjään olekaan harvinaista hakea täällä ilmaista seuraa.

Luulen silti, että kohderyhmään osuvat naishenkilöt pyörivät jossain ihan muilla sivustoilla kun täällä, vaikka yrittänyttä ei laiteta 🙌🏼
Ei tässä muuta tarvita kuin laskutoimitus siitä, onko rehellinen käteissuoritus halvempi vaihtoehto kuin luontaisetuudet taskurahoineen. Bonuksena tarjotaan isot silikoonirinnat, jotka vaativat aikanaan uuden leikkauksen.

"Daddy tarjoaa sinulle ilmaisen asumisen ja ylläpidon, kylpylälomia, seksikkäitä alusasuja ja vaatteita mitä saisit esitellä minulle usein, kukkia ja herkkuja ;) Daddy haluaisi myös löytää sellaisen nuoremman naisen kuka haluaisi ottaa isot silikonirinnat ja maksaisi ne sinulle ;) Daddy Rakastaa isoja silikonirintoja.
Olen lähdössä 3 viikoksi Taimaaseen maaliskuussa. Jos olet hyvä harjoittelija niin otan sut mukaan reissuun. Voisit esitellä siellä upeaa kroppaasi ja isoja silareitasi rantsussa."

toihan kuulostaa jo tosi hyvältä :D joskin ilman silareita pls.
Tampere 🎔