Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Suosituksia  (Luettu 5336 kertaa)

Poissa tuska76

  • Newbie
  • Viestejä: 24
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suosituksia
« Vastaus #20 : Syyskuu 04, 2024, 20:33:45 »
On tainnut puurot ja vellit mennä sekaisin. Sexifantasiat ovat mielikuvitusta mutta mun palveluntarjoajat olivat todellisia. Kyllä se suositus oli ihan 100 prosenttinen sellainen anonyymisti. Turhaa sitä vänkkäämällä muuksi muuttaa on.Aion jatkossakin sellaisia suosituksia mitä palveluntarjoajat haluavat ja tämä suositus oli näiden tyttöjen toive.Onkohan teillä joillakin selkosuomen ymmärrys vaikeaa?

Mä vaan edelleen ihmettelen, että mikä järki, mikä älyhoiäläjätä siinä on että kun turskaveli täällä kysyy suosituksia sen hetkisestä tarjonnasta, että sinä kerrot seksifantasian, jossa sinulla on ollut hyvä maksupano, mutta oikeasti et kerro mitään. Kysyjälle se ei millään tavalla avaa tilannetta ja vastaa kysymykseen suosituksista. Toki saat sillä aina +1 post countiin, muuta informatiivista arvoa sillä ei ole yhtään. JOS koet, ettet pysty julkisesti vastaavassa tilanteessa enempää kertomaan, ole edes sen verran älykäs, että postaat informaation privaattina kysyjälle, ja mainitset siitä julkisesti viestiltä että olet kysyjälle pm laittanut, niin tämmöiseltä paskamyrskyltä jatkossa vältytään. Lähinnä mä luen ton sun "suosituksen" lähinnä kanssa-turskille vittuiluna, että "lällällää, mäpä tiedän pari hyvää panoa, mutta enpä kerro teille". Jos itse kysyt toisessa ketjussa suosituksia, ja toisessa vittuilet suosituksien kyselijälle päin naamaa, onko se sun mielestä korrektia?? Ja jos nää suositus-kyselyt menis vaikka yhden ketjun alle, niin pysyy ketjupuu siistimpänä.

Lyhyesti:
Jos sinulla ei ole järkevää vastattavaa ketjussa a) kysyjän kysymykseen tai b) tuoda järkevää keskustelua ketjuun, ole mielumin postaamatta. Jos sinulla on muuta sanottavaa, aloita oma ketju.

[Muoks: vähän välimerkkejä ja muutama sana lisätty]
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 04, 2024, 20:37:50 kirjoittanut tuska76 »

Poissa tuska76

  • Newbie
  • Viestejä: 24
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suosituksia
« Vastaus #21 : Syyskuu 04, 2024, 21:27:21 »
Ja palataan takaisin ketjun alkuperäiseen aiheeseen, ne suositukset:

Real näyttää olevan täys feikkejä. Montaa varteenotettavaa kandidaattia sinne ei jää, kun ruksataan feikit pois. Lähtökohtaisesti kaikki trial-ilmot melko varmasti on feikkejä, niihin mä en lähtis rahojeni kanssa, tuskin saan rahoille vastinetta.

Jos isommista tykkää, varovainen suositus Simonelle. Tämän hetkistä kuntoa en tiedä, viime syksyn tienoilla käynyt hänen luonaan viimeksi, nmä viihdyin ja tykkäsin, vaikka en isojen perään varsinaisesti olekkaan, mulle se koko oli kuitenkin lopulta deal breaker, etten toista kertaa ole käyny. Toinen varovainen suositus isoista tytöistä on alastoman xquirtingbbwbabe, ssbbw kategoriaan menee, tämän tiesinkin ennakkoon. Isompi kuin Simone, mutta tän kanssa jotenkin homma toimi paremmin, voisin mennä uudelleenkin.

Jos vanhempi kiinnostaa, grandma-fantasijoille varovainen suositus naapurisivun "kiva ja nuorekas rouva". Vähän iäkkäämpi isoäiti-kategoriaan menevä, varauksella sen vuoksi, että aika avoimesti kertoo tapaamisen aikana edesmenneestä miehestään, ja miten miehen kuolema on hänet saanut maksuseksi pariin, se voi olla yllättäen tunnelman jäätävä, jos ei osaa varautua. Useamman kerran käynyt, joka kerralla tykännyt.

Naapurin pieni mutta pippurinen, varovainen suositus sinnekkin. Jos säätäminen on turn off, tää ei ole sulle. Tapaamista siirrettiin monta kertaa eteenpäin ja säätöä. Lopulta kun jupiterin kuut pääsivät linjaan ja tapaamiseen päästiin, mun top3 parhaat panot koskaan listalle pääs, en ole ehtinyt toiste vielä käydä, mutta varmasti menen.

Muutama suositus, johon ei kannata mennä, löytää lankapuusta mun aloittamana. Laitetaan tähän nyt naapurissa meritähti ilmottelee "Kiihkeä blondi vailla seuraa ", suosittelen vahvasti jättämään väliin. Toinen vahvan suositus jättämään väliin, tai ainakin tarkemmin tekemään taustatutkimuksen, jos saat osoitteen Ruissalontielle. Katu on pitkä ja sen enempää sijainnista en sano [ylläpito voi korjata kadunnimen pois, jos on liikaa]


muoks: Ja pahoittelut, offtopikkiin keskittymisen jälkeen, minunkaan suositukset eivät osuneet maaliin. Jäljelle näistä, joka jotenkin osuu kysyjälle, ehkä, on peni mutta pippurinen.



« Viimeksi muokattu: Syyskuu 04, 2024, 21:30:02 kirjoittanut tuska76 »

Poissa reperento

  • Full Member
  • Viestejä: 142
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suosituksia
« Vastaus #22 : Syyskuu 04, 2024, 21:46:09 »
Olen todennut monteen kertaan että suosituksen voi antaa noin kuin minäkin mainitsematta tyttöjen nimiä. Mutta tällä palstalla kun vaan on niitä lukutaidottomia jotka ei ymmärrä nimetöntä suositusta.Tärkeintä on että tytöt ymmärtää muilla ei väliä.

Poissa reperento

  • Full Member
  • Viestejä: 142
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suosituksia
« Vastaus #23 : Syyskuu 04, 2024, 22:09:11 »
Täytyy vielä hieman jatkaa. Tuska76:lla on jotkin asiat täysin sekaisin, sexifantasiat ja mahdolliset päiväunettytöistä,Mikä ihmeen juttu tätä on verrata ketjun aloittajaan. Hän pyysi suosituksia ja minä laitoin sen.Turha lähteä spekuloimaan asioita joista näkyjään ollaan täysin hukassa.

Poissa Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2207
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Suosituksia
« Vastaus #24 : Syyskuu 04, 2024, 22:37:14 »
Suosittelen siirtymään takavasemmalle
I see what is right and approve, but I do what is wrong

#fuckpalestine

Poissa reperento

  • Full Member
  • Viestejä: 142
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suosituksia
« Vastaus #25 : Syyskuu 04, 2024, 23:05:58 »
Minä taas suosittelen kellopeliappelsiinille ja muille vastavänkkääjille edelleen luetun ymmärrystä mitä olen laittanut. Muttapalatanpas alkuperäiseen aiheeseen suosituksia.Tässä tulee vastarannan kiiskeille nimellinen vahva suositus. Ottakaapa aurinkoon yhteyttä niin saatte "ikimuistoisen" kokemuksen. Aurinko varmaan ilahtuu uusista asiakkaista.Mutta kuten olen kirjoittanut niin pysyn mielipiteeni takana minkä olen suositukseksi katsonut. Voitte väittää tyhjää.

Poissa Rokkipappa

  • Newbie
  • Viestejä: 38
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suosituksia
« Vastaus #26 : Syyskuu 04, 2024, 23:54:45 »
Juliakarkki, suutelee intohimoisesti

Sitten on käyny Turussa välillä Tuhmamyy ja Wendy mutta nämä ei suutele muuten kivoja ovat kyllä

Nata - hyvin harvoin Turussa mutta kannattaa

Onko Salikissa lienyt lopettaa. Timmi on!

Poissa molopää

  • Hero Member
  • Viestejä: 684
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Suosituksia
« Vastaus #27 : Syyskuu 05, 2024, 00:25:47 »
Minä taas suosittelen kellopeliappelsiinille ja muille vastavänkkääjille edelleen luetun ymmärrystä mitä olen laittanut. Muttapalatanpas alkuperäiseen aiheeseen suosituksia.Tässä tulee vastarannan kiiskeille nimellinen vahva suositus. Ottakaapa aurinkoon yhteyttä niin saatte "ikimuistoisen" kokemuksen. Aurinko varmaan ilahtuu uusista asiakkaista.Mutta kuten olen kirjoittanut niin pysyn mielipiteeni takana minkä olen suositukseksi katsonut. Voitte väittää tyhjää.

Aurinko on todettu huonoksi jo kauan ennen sinua.
Mielenkiintoista että suosittelet häntä.

Kaikki tää härdelli olis vältetty, kun olisit laittanut "rapsasi"siihen toiseen suositus ketjuun.
Sinne se olisi kadonnut muutaman ihmettelyn kanssa.
Sen sijaan kun tämän ketjun aloittaja esitti selkeitä kysymyksiä, joihin sun sepustus ei liittynyt mitenkään.

Lue tästä ketjusta esim. Princen viesti.
Se on oikea suositus josta käy selville, ketä suositellaan.

Poissa Bacardi

  • Full Member
  • Viestejä: 144
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Suosituksia
« Vastaus #28 : Syyskuu 05, 2024, 09:48:54 »
YP:n pitäisi heittää tuollaiset reperennot pihalle.

Mutta voiko täällä itse blokata kirjoittajia niin, etteivät heidän mitkään kommenttinsa enää näkyisi minulle?

Poissa reperento

  • Full Member
  • Viestejä: 142
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suosituksia
« Vastaus #29 : Syyskuu 05, 2024, 10:54:15 »
Kyllä molopää käsitit täysin väärin mun auringon suosittelun. Suosittelin nimen omaan siksi että änkyrät saisivat mahdollisimman huonon palvelun. Se oli toisenlainen suositus. Turhaa väittelette suosituksista mun suositus oli anonyymi sellainen ja muut vänkkäkööt omiaan.Opetelkaa vieläkin selko suomea,

Poissa reperento

  • Full Member
  • Viestejä: 142
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suosituksia
« Vastaus #30 : Syyskuu 05, 2024, 11:03:43 »
Hieman jatkoa vielä vastaänkyrät ennemmin vois heittää pihalle, kun eivät ymmärrä asioita ja turha väitellä pidän omaa asiaani oikeana.

Poissa tuska76

  • Newbie
  • Viestejä: 24
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suosituksia
« Vastaus #31 : Syyskuu 05, 2024, 12:32:16 »
Tärkeintä on että tytöt ymmärtää muilla ei väliä.

Jos oikein ajatuksella luet nyt oman kirjotuksesi. Jos et ymmärrä, suomen kieli ei liene sinun äidinkielesi. Edelleenkään kyse ei ole suosituksesta turskaveljelle, vaan lähinnä ehkä rapsan tyylinen sepustus, jossa vittuilet muille kertomatta mitään. Se on oikeastaan kiitoskirje käymillesi palveluntarjoajillesi, kukaan muu lankapuuta seuraava tai langan aloittaja siitä ei oikeasti hyödy siitä yhtään mitään. Ei ole olemassakaan mitään "anonyymia suositusta". Mitäköhän esim työnantaja mahtaa sanoa jos työnhaussa kirjoitan CV:n että mulla on kymmenen "anonyymia suosittelijaa"?

Kun turskaveli pyytää suosituksia, hän pyytää osoittamaan tämän viestin kirjoitushetken realin 43:sta ja naapurin 129:stä ilmoituksesta ne, joissa kannattaaa käydä rahansa tuhlaamassa. Sun "anonyymi suositus" tarkoittaa että "tiedämpä noista 172 ilmoituksesta kaksi aivan loistavaa mutta empä kerro teille, vetäkää te muut käteen, ja koittakaa arvata ketkä kaksi on kyseessä". En tiedä ja ymmärrä sun motiiveja, saatko kenties tästä jotain tyydytystä itse, saatko kenties tästä jotain extrapalveluja, toisaalta kyseiset tytöt, tai pojat, eivät käytännössä hyödy muuten kuin tiedon että sinulla on ollut kivaa, ja välttämättä eivät edes osaa yhdistää sinua itseensä. Tämmöiset vailla mitään informatiota sisältävät "anonyymit suositukset" eivät oikeasti kiinnosta yhtään ketään, juuri siksi koska ne eivät anna minkään näköistä informaatiota tai dataa tätä lankapuuta seuraavalle turskaveljelle, missä sen kannattaa euronsa tuhlata. Joten ole ystävällinen, seuraavaksi kun suosituksia kysytään, anna niitä suosituksia, josta turskaveli oikeasti hyötyy ja muuten ole postaamatta siihen lankaan lainkaan, jos sinulla ei ole siihen oikeasti mitään annettavaa.

Ja aika lapsellinen heitto toi Auringon tarjoaminen suositukseksi. Käy ilmeisesti vahvasti tunteisiin, kun sun "anonyymit suositukset" backfires toisin kuin ehkä ajattelit.

Poissa reperento

  • Full Member
  • Viestejä: 142
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suosituksia
« Vastaus #32 : Syyskuu 05, 2024, 13:00:14 »
Aivan turhaa kääntää suositustani joksikin muuksi kun se kerran oli ja on suositus.Turhaa nyt vänkätä muuta totuus löytyy kaurapuurosta ja siitä mitä olen esille tuonut.Voitte omine fantasioineen kuvitella mitä vaan. mutta pidän omaa mielipidettäni edelleen oikessa. Vastavänkääjät ansaitsevat auringon ja hieroja Jennyn edelleen. Näin se vaan on.

Poissa Cece

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 2726
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Suosituksia
« Vastaus #33 : Syyskuu 05, 2024, 13:08:06 »
^
Mitä hyötyä tosta sun " suosituksesta" on kenellekkään?
Helläkätinen herrasmies lassie

Poissa reperento

  • Full Member
  • Viestejä: 142
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suosituksia
« Vastaus #34 : Syyskuu 05, 2024, 13:21:18 »
Se riittää että minä ja tytöt tietää ja muut voi arvailla ja  ajatukset oikeaan suuntaan

Poissa molopää

  • Hero Member
  • Viestejä: 684
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Suosituksia
« Vastaus #35 : Syyskuu 05, 2024, 13:28:46 »
Tytöt ilmeisesti tiesi sut ennalta, kun eivät halunneet nimiään esiin  :laught:

Poissa FortySexN2

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1713
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Suosituksia
« Vastaus #36 : Syyskuu 05, 2024, 13:35:58 »
Siis näille hupakoilleko meidän repe kirjoittaa suosituksia? Onpa kyllä outo tyyppi, mutta näitä jankkaajia ja vänkääjiä täällä aina joskus onneksi on meitä viihdyttämässä. Hyvää viihdettä 😁 Ainakin hetken aikaa

Poissa reperento

  • Full Member
  • Viestejä: 142
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suosituksia
« Vastaus #37 : Syyskuu 05, 2024, 13:42:16 »
Toinen tyttö tiesi myönteisissä merkeissä mutta asian ydin on että olen asiassa oikeassa väitätte mitä väitätte,

Poissa reperento

  • Full Member
  • Viestejä: 142
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suosituksia
« Vastaus #38 : Syyskuu 05, 2024, 14:03:01 »
Pientä lisäystä.Ei se toinenkaan tyttö huonoissa merkeissä minua tuntenut kun emme olleet ennen tavanneet lainkaan . Mutta uudelleen tervetulleeksi toivottivat kuten jokainen jonka luona olen käynyt.

Poissa tuska76

  • Newbie
  • Viestejä: 24
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suosituksia
« Vastaus #39 : Syyskuu 05, 2024, 15:39:42 »
Tiiliseinäkin ymmärtää enemmän järkipuhetta. Jollakin on mennyt puurot ja vellit aivan sekaisin. Pahoittelut sammakolle, että hänen ketju meni ihan totaaalisen offtopic shittiin.