On tainnut puurot ja vellit mennä sekaisin. Sexifantasiat ovat mielikuvitusta mutta mun palveluntarjoajat olivat todellisia. Kyllä se suositus oli ihan 100 prosenttinen sellainen anonyymisti. Turhaa sitä vänkkäämällä muuksi muuttaa on.Aion jatkossakin sellaisia suosituksia mitä palveluntarjoajat haluavat ja tämä suositus oli näiden tyttöjen toive.Onkohan teillä joillakin selkosuomen ymmärrys vaikeaa?
Mä vaan edelleen ihmettelen, että mikä järki, mikä älyhoiäläjätä siinä on että kun turskaveli täällä kysyy suosituksia sen hetkisestä tarjonnasta, että sinä kerrot seksifantasian, jossa sinulla on ollut hyvä maksupano, mutta oikeasti et kerro mitään. Kysyjälle se ei millään tavalla avaa tilannetta ja vastaa kysymykseen suosituksista. Toki saat sillä aina +1 post countiin, muuta informatiivista arvoa sillä ei ole yhtään. JOS koet, ettet pysty julkisesti vastaavassa tilanteessa enempää kertomaan, ole edes sen verran älykäs, että postaat informaation privaattina kysyjälle, ja mainitset siitä julkisesti viestiltä että olet kysyjälle pm laittanut, niin tämmöiseltä paskamyrskyltä jatkossa vältytään. Lähinnä mä luen ton sun "suosituksen" lähinnä kanssa-turskille vittuiluna, että "lällällää, mäpä tiedän pari hyvää panoa, mutta enpä kerro teille". Jos itse kysyt toisessa ketjussa suosituksia, ja toisessa vittuilet suosituksien kyselijälle päin naamaa, onko se sun mielestä korrektia?? Ja jos nää suositus-kyselyt menis vaikka yhden ketjun alle, niin pysyy ketjupuu siistimpänä.
Lyhyesti:
Jos sinulla ei ole järkevää vastattavaa ketjussa a) kysyjän kysymykseen tai b) tuoda järkevää keskustelua ketjuun, ole mielumin postaamatta. Jos sinulla on muuta sanottavaa, aloita oma ketju.
[Muoks: vähän välimerkkejä ja muutama sana lisätty]