Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: RE Poli / Isys Sanchez  (Luettu 1961 kertaa)

Poissa ThomasDundee

  • Newbie
  • Viestejä: 12
  • * Kelpo kaveri
RE Poli / Isys Sanchez
« : Elokuu 14, 2024, 15:52:35 »
Tällä lattarikaunottarella on minulle aivan erityinen henkilökohtainen merkitys. Hän oli nimittäin minun ensimmäinen kokemukseni maksullisesta seksistä, reilu vuosi sitten. Hän ilmoitti silloin nimellä "Isys Sanchez". Puhelinnumero oli portugalilainen, kuten nytkin, mutta ei sama.
Tapasin hänet toukokuussa 2023. En ollut koskaan aikaisemmin käyttänyt maksullisia seksipalveluja enkä tiennyt alasta, alan käytännöistä ja terminologiasta yhtään mitään. Viestittely oli sujuvaa, alusta asti hyvin flirttailevaa, paljon sydänhymiöitä jne. Paikan päälle mentäessä minua jännitti ja hermostutti aivan suunnattomasti. Asunto oli siisti, tyttö oli erittäin kauniisti laittautunut ja hän otti minut lämpimästi vastaan pitkällä suudelmalla. Tapaaminen ei sujunut omalta osaltani parhaalla mahdollisella tavalla, koska minua jännitti niin paljon. Tyttö oli kuitenkin erittäin ystävällinen ja ymmärtäväinen ja hoiti oman osuutensa mallikkaasti. Erityisesti hänen suihinottotaitonsa olivat huippuluokkaa. Tapaamisen jälkeen olin melkoisen tunteiden sekametelin vallassa.
Halusin tavata hänet uudestaan muutamaa päivää myöhemmin. Toisella tapaamisella minua ei jännittänyt enää niin paljoa, ja tapaaminen oli parempi. Tyttö oli koko ajan erittäin ystävällinen ja teki todellakin kaikkensa minua miellyttääkseen. 
Erityisen voimakkaan vaikutuksen minuun teki se, miten hän minun laukeamiseni jälkeen oma-aloitteisesti painautui kylkeäni vasten ja silitteli hellästi karvaista rintaani, hyräillen samalla hiljaa taustalla soivaa brasilialaista musiikkia.
Mainittakoon, että tyttö ei puhunut juuri sanaakaan englantia, vaan kommunikointi hoitui elekielellä ja käännössovelluksen avulla. Tämä ei minualainkaan haitannut, vaan pikemmin lisäsi tilanteen eksoottista tunnelmaa. Tapaamisen jälkeen poistuin kesäiseen Helsinkiin pussit tyhjinä ja pää pyörällä.

Jäin kaipaamaan tätä tyttöä paljon ja pitkään. Vasta jälkeenpäin, muutaman muun pt:n tavanneena ja useita rapsoja lukeneena, olen tajunnut millainen harvinaislaatuinen helmi tämä tyttö oli. Sain tietää, että saamallani palvelulla on olemassa nimi, ja se on GFE. Olin saanut aivan huikeaa GFE:tä, höystettynä ripauksella PSE:tä.

Viime viikolla sain yllättäen whatsappiin viestin: "Hello dear, it's me Poli! I'm here to let you know that I'll be available in Helsinki between the 13th and 21st. If you can, I'd love to meet you again! Kisses" Ihmettelin aluksi tuntematonta numeroa ja nimeä, mutta tunnistin tytön wa:n profiilikuvasta.
Ilmoitus näyttää olevan nyt aktiivisena RE:ssä nimellä Poli. Päivämäärät poikkeavat hieman viestissä ilmoitetuista. Ilmoitus on tyyliltään hieman erilainen kuin viime vuonna, ja hämmentävää on se, että palveluvalikoimassa ei ole mainittuna GFE:tä. Mieleeni tuli myös, voisiko nykyinen ilmoitus olla joku feikki, joka käyttää eri henkilön kuvia? Ainakin kuvissa oleva tyttö on sama jonka tapasin, osa kuvistakin on samoja.

Valitettavasti en pääse stadiin ennen ensi viikkoa, mutta aion ehdottomasti käydä tätä tyttöä tapaamassa heti kun pääsen!
Jos joku on tämän tytön tavannut tai käy tällä välin tapaamassa, niin kertokaa kokemuksistanne.

Jos kyseessä on tosiaan sama tyttö, niin hän on harvinaislaatuinen helmi!



« Viimeksi muokattu: Elokuu 14, 2024, 16:04:26 kirjoittanut ThomasDundee »

Poissa ThomasDundee

  • Newbie
  • Viestejä: 12
  • * Kelpo kaveri
Vs: RE Poli / Isys Sanchez
« Vastaus #1 : Elokuu 21, 2024, 00:49:25 »
Tilannepäivitys tähän: Kävin tänään tätä tyttöä tapaamassa,ja kyllä oli ihana jälleennäkeminen! Hän muisti minut ja vaikutti aidosti iloiselta jälleennäkemisestä. Hän on kaunis, luonnossa vielä kauniimpi kuin kuvissa. Hän on myös fiksu ja huumorintajuinen. Hän suutelee ihanasti, seksi hänen kanssaan on oikein nautinnollista, hän on aktiivinen, muttei liian päällekäyvä. Suihinotto erinomaista. OWO ja CIM tapahtui ilman lisämaksua. Laukeamisen jälkeen kiireetöntä hipsuttelua, silittelyä, pusuttelua ja jutustelua, joka onnistui näppärästi ja hauskasti käännössovelluksen avulla. Hänellä on myös kaunis ääni, ja hänen portugalin kielensä on ihanan eksoottista kuunneltavaa.

Vahva suositus kaikille lattareista tykkääville ja GFE:tä arvostaville!

Poissa ThomasDundee

  • Newbie
  • Viestejä: 12
  • * Kelpo kaveri
Vs: RE Poli / Isys Sanchez
« Vastaus #2 : Elokuu 22, 2024, 18:09:51 »
Yhtään arvostelua tästä tytöstä ei vielä ollut RE:ssä. Olisin tänään jättänyt hänestä arvostelun, mutta ilmoitus on nyt poistunut, vaikka siinä oli päivämäärät 26.8 asti. Hänen minulle viestissä ilmoittamansa päivämäärät pitivät siis paikkansa.
Hän sanoi tulevansa takaisin loka-marraskuussa. Hän sanoi myös haluavansa vierailla Rovaniemellä, nähdäkseen revontulia ja joulupukin.

Suositus lattarivartaloista ja hyvästä GFE:stä tykkääville.
Ja jotka ovat tavanneet ykkössuosikkini Sandran (alias Sweet Vickyn), hahmottanevat millainen on minun käsitykseni hyvästä GFE:stä.