Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Useampaan kertaan laukeaminen tapaamisessa  (Luettu 1936 kertaa)

Poissa antmanupyourstinky

  • Newbie
  • Viestejä: 4
  • * Kelpo kaveri
Useampaan kertaan laukeaminen tapaamisessa
« : Elokuu 21, 2024, 09:55:57 »
Olen kerran pari päässyt nauttimaan palveluntuottajien tuottamista palveluista, mutta olen kuitenkin kohtuullisen n00b tässä ympäristössä, joten ajattelin kysyä yhtä itseäni askarruttavaa asiaa (älkää naurako jos on mielestänne tyhmä kysymys ::) ):

Joissain ilmoituksissa mainitaan joskus jotain siitä, että kuuluuko mahdollisesti useampaan kertaan laukeaminen pelin henkeen. Onko tämä asia joka yleensä sovitaan etukäteen vai mitenkä toimitte? Joskus on mielestäni kohtuullisesti ollut vielä aikaa jäljellä mutta on tullut sellainen fiilis että mun odotetaan nyt alkavan keräillä kimpsujani. En kyllä kylläkään koskaan siviilissä ole kenenkään kanssa niin pitkällisesti seksiä harrastanut, että olisin tullut useempaan kertaan, joten en tiedä onnistuisiko tai olisiko mukavaa, mutta olisi kiva tietää mikä yleensä on tällaisten tapaamisten kaava ja miten tästä pitää sopia.

Neuvokaa nyt vähän aloittelijaa  ;)

Poissa intohimo

  • Jr. Member
  • Viestejä: 71
  • * Kelpo kaveri
Vs: Useampaan kertaan laukeaminen tapaamisessa
« Vastaus #1 : Elokuu 21, 2024, 10:22:46 »
Ne RE:n laukauslaskennat voi jättää omaan arvoonsa. Voit ajatella että jos olet tunnin varannut niin voit joko fiilistellä hämäläisittäin tai sitten urheiluhengessä varautua tuplaotteluun. Ihan miten kunto, himot ja aikaraami antaa myöten. Ihan viimeminuutille ei kyllä kannata lähteä optimoimaan.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9251
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Useampaan kertaan laukeaminen tapaamisessa
« Vastaus #2 : Elokuu 21, 2024, 10:31:06 »
Jos tilaat huoran tunniksi, tunti on sinulla aikaa. Eli voit nylkyttää 58min ja laueta 15kertaa.

Siis mikäli ehdit ojentamaan rahan, avaamaan sepalukset ja poistumaan asunnosta 2minuutin sisään. Tästä syystä en itse käytä kalsareita. Voin räväyttää vain viilot auki ja huutaa "peekapoo, here's my cock"
KäteenHeiluttaja

Poissa Hupiukko Pro

  • Newbie
  • Viestejä: 37
  • * Kelpo kaveri
Vs: Useampaan kertaan laukeaminen tapaamisessa
« Vastaus #3 : Elokuu 21, 2024, 20:58:53 »
Jos ei ole aiempaa asiakassuhdetta, niin kyllähän hupakot tuppaa olettamaan että tunnin tapaamisella olisi tarkoitus pari kierrosta ottaa.

Toki jos olet niitä kavereita jotka pystyy painaa puoleen tuntiin useamman setin, niin varmaan kannattaa keskustella siitä hupakon kanssa ennen toimia.

Poissa Vanhaholvikirkko

  • Newbie
  • Viestejä: 34
  • * Kelpo kaveri
Vs: Useampaan kertaan laukeaminen tapaamisessa
« Vastaus #4 : Elokuu 22, 2024, 15:38:20 »
Täällä oli paljon keskustelua aiheesta. https://www.seksisaitti.net/index.php/topic,5100.0.html