^kuten rakkauselämän syväluotain Metsänpeto sen tempaisi: Naisiin voi tehdä vaikutuksen monella eri tavalla. Amiraali suosii eri taktikoita eri tilanteissa: Baarista harvoin lähtee sanavalmis seuramies ilman naista. Varsinkin, jos ei ole ronkeli. Netissä sen sijaan voi korostaa hienovaraisesti olevansa-huippuälykkö kysymällä: Lähteekös huomenna maidanille? Minä meen ainakin*** Silleen romanttisesti-miehekkäällä tavalla-olematta nasaali äänellä honottava nörtti,jonka vapaa-ajan suurimmat intohimon kohteet on shakki ja plekkaripelit.
Nettitreffeille kannattaa aina varata suunnitelma-b, koska joskus koko leidistä voi tulla täysin väärä kuva, ja seuraavaksi huomaa olevansa vihreiden puoluekokouksessa sättimässä cis-miehiä.
Molemmista olen saanut hyvällä menestyksellä pimperoa ilman valuutanvaihtoa. Vaivaa toki sen pimperon eteen pitää tehdä ja välillä olla todella kärsivällinen ennen kuin lennolle S3XS1 laskeutumislupa kiitoradalle annetaan.
Haittapuolina nettideittailuissa ja baarikaadoissa on kanssa se, jos nainen josta et ole kiinnostunut sen enempää, oikeasti kiinnostuu herra Turskasta. Siinä on Runebergillä selittelyä hienotunteisesti, miksi tällä kertaa arpa ei suosinut naista. Jos tunsit piston sydämessäsi, se on se torjuttu nainen, joka on tehnyt sinusta voodoo-nuken.
Parhaat naiseni, joista kaksi on saanut vaimon statuksen ja useammat tyttöystävän, olen löytänyt silloin kun en ole etsinyt tai yrittänyt löytää ketään. Joten johtopäätökseni on: Tuurilla ne laivatkin seilaa.