https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/83358219-c03d-49d1-be24-6fcc4d12b79a
Tässä maksullisesta seksistä toisenlainen miesnäkökulmasta kirjoitettu lehtijuttu.
Tässä maksullisesta seksistä toisenlainen miesnäkökulmasta kirjoitettu lehtijuttu.
Uutiset:
"Jos tyypillinen asiakas ostaa kaksi tuntia ja maksaa 400 euroa, alla voi helposti olla 20 tuntia tai enemmänkin kaikkea valmistavaa työtä.
Ei tässä rikastumaan pääse.
Valmistava työ tarkoittaa viestittelyn lisäksi erilaisia markkinointitoimia, blogikirjoittamista, pyykkäämistä, sisustamista, välineiden hankintaa ja huoltoa sekä treenaamista."
Kyllä näin mitä Juhani sanoo. Normaali ihminen tosin pitää itsestään ja ympäristöstään huolta vaikkei huoraisikaaan.
Minulla nyt on omat arveluni, kenen sihteerin mies tykkää bdsm touhuista ja keistä yleensäkin kirjoitellaan Iltalehdessä.
Vaan onhan se aina plussaa, kun sekä äityli että isukki tienaa, jos tienaa.
Minulla nyt on omat arveluni, kenen sihteerin mies tykkää bdsm touhuista ja keistä yleensäkin kirjoitellaan Iltalehdessä.
Vaan onhan se aina plussaa, kun sekä äityli että isukki tienaa, jos tienaa.
Öö, jos viittaat meihin, niin meistä löytyy kyllä molemmista naama- ja tukkakuvia ihan joka mediasta. Viimeksi kun tarkistin, niin Jounin fleda ei yltänyt edes niskaan. Mutta voihan se olla, että se on alkanut tehdä mun selän takana sivubisneksiä salanimellä ja peruukissa.
Ilmeisesti Juhani "hienovaraisesti" vihjaa ulkolaisten palveluntarjoajien olevan paritettuja ja pakotettuja tähän uravalintaansa tai miten tämä on ymmärrettävissä:
"Valtaosa suomalaisista seksityöläisistä ei ole hyväksikäytettyjä, ihmiskaupan uhreja tai muuten vähäosaisia, hän vakuuttaa."
Aika ikävää jos alan ammattilainen heittelee tällaista tiedotusvälineille.
Ps. Jatkan kun näytät niin sinäkin vielä tekevän. Ihan aikuisten oikeastiko yrität siis edelleen väittää, että Jussi tuntee kaikki useat sadat suomalaiset palveluntarjoajat? Käsitys ja tieto ovat aivan eri asia.