Miten on, maistuuko puolukka pillu vai on se totaalisen nounou?
Uutiset:
Tytöille vinkkinä, että jos on menkkavaara puuhailupäivänä, kannattaa käyttää bebbyjä ja punaisia kortsuja.
Ei näy tuote sitten ollenkaan vahingossa asiakkaan silmiin.
Jos bebbyt on lopussa, pimpsaan voi ehkä sujauttaa meikinpoistovanulapun. Jotkut käyttävät myös kosteuspyyhkeitä.
Tytöille vinkkinä, että jos on menkkavaara puuhailupäivänä, kannattaa käyttää bebbyjä ja punaisia kortsuja.Jos niitä seksitarvikekaupassa myytäviä vaaleanpunaisia reikä siinä kutsutaan bebyiksi, niin paatuneinkaan turska ei välttämätta huomaa mitään. Punaisista kortsuista en ole ikinä kuullutkaan. Jos asiakas haluaa sormettaa, niin noi muut vaihto-ehdot ehkä ei ihan osu. En halua tietää enempää, tieto lisää tuskaa.
Ei näy tuote sitten ollenkaan vahingossa asiakkaan silmiin.
Jos bebbyt on lopussa, pimpsaan voi ehkä sujauttaa meikinpoistovanulapun. Jotkut käyttävät myös kosteuspyyhkeitä.
Älkää kertoko minulle tätä paatuneet huorat, please!
Mut eikös Meeme ne menkat kuite ole aika säännölliset?
^^^ mua kiinnostaa tietää,että jos pestyyn pilluun on juuri ennen tapaamista laittanut upouuden "imusienen", niin tosiaanko se pillu maistuu jotenkin erilaiselle?
Jälleen kerran harmittaa, että sexwörk on kaatunut. Siellä oli kertomukseni eräästä ulkomaalaisesta menkkasuihkulähteestä. Tämän tapauksen jäljiltä huoneeni muistutti teurastamoa. Vaan olin sankari ja panin.