Älkää kertoko minulle tätä paatuneet huorat, please!
No hei, sä paatunut turska pelottelit kaikki tuoreet turska parat menneellä opistolla tarinalla jostain pillusta suorastaan suihkuavasta menkkaverestä
Joten nyt vaan kestät kuin...noh, paatunut turska
Siis juurikin kuten Meeme tuossa kertoikin, softiksia vaan pilluun, jos oikein kova vuoto niin laittaa kaksin kappalein. Myös tosiaan muita imukykyisiä juttuja voi hätätilanteessa käyttää, meikinpoistolappuja, baby waipseja, pesusienestä leikattuja paloja ymsyms.
Joidenkin kyrpä voi paljaalla pannessa olla niin herkkä että nuo tuntuvat, silloin ne kuulema tuntuu siltä kuin peniksen kärkeä hankaisi hius. Olo on kuin tekisi mieli nyppäistä siitä peniksestä sen hiuksen pois. Tämä siis mun ex-aviomies nro 2 kertomaa. Itse oon softisten paatunut käyttäjä ollut jo ennen huoraamista, ja kukaan muu mun suhteista ei oo sitä onnistunut tuntemaan edes paljaalla.
Mutta, tässä duunissa kun tietysti kortsun kanssa, niin ei se sen läpi tunnu. Hassua on se, että jotkut vakkarit on sanoneet kun mulla ollut softis sisällä, että miten tuntuikin sillä kertaa erityisen hyvältä ja ovat lauenneet huippunopeesti. Tämä selittynee sillä että se softis vie tietty siellä sisällä tilaa, ja luo enemmän puristusta kyrpään. Softiksen kanssa taas koen että pillulihasten supistaminen on jotenkin vaikeampaa, se vie ainakin multa tavallaan tuntoa sieltä. Tai sitten se on vaan se että menkkojen aikaan luonto on hoitanut homman niin ettei siellä tuntoa ole ihan samalla tavalla.
Tuohon kemikaali tympeään hajuun voin myös kertoa jotain mitä te ette halua kuulla - ei ne sienet miltään haise. Ei sitten miltään. Mutta, kun niihin sekoittuu menkkaveri, niin se alkaa kyllä haista ajan kanssa hieman. Joten välttyäkseen tolta (ja ohi vuodoilta tietty myös), nuo softikset pitäisi vaihtaa jokaisen asiakkaan välissä. Veren kanssa ne alkaa haista, mutta ei nyt ihan nopsaan, et siinä on sit täytynyt pitää samaa softista kyllä vähän yli suositusten salliman rajan jo.
Tai sitten sille voi löytyä toinen selitys, mitä te ette myöskään halua kuulla. Jos tuollaiseen softikseen laukeaa & mukana menkkaverta siihen päälle, niin haju on nopsaan jotain todella kuvottavaa. Silloin ne pitäisi vaihtaa ihan asap. Mutta jos horolla ollut oman miehen kanssa siinä hieman venähtänyt kiihkeä hetki juuri ennen eikä oo ehtinyt niin...silloin Yaggen kokemus hyvinkin mahdollinen.
Mutta joo, ei ne softikset itsessään eikä pillun kanssa mitään hajua luo ihan nopsaan. Ei edes tunneissa. Jos ne haistaa, niin silloin kyse sit jostain muusta. Enjoy!