Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Sutina Vaasassa  (Luettu 1626 kertaa)

Poissa Jacare

  • Newbie
  • Viestejä: 5
  • * Kelpo kaveri
Sutina Vaasassa
« : Elokuu 28, 2024, 17:36:48 »
Kukaan vielä käynyt tutustumassa tähän naapurissa ilmoittelevaan daamiin? Vähän panettais mutta ei tiä jaksaisko, mut jos löytyisi joku oikeasti varteenotettava, niin voisi käydä visiitillä ja tämä Sutina ainakin kuvien perusteella voisi olla ihan jees paketti. Tosin kuvat näyttää vähän vanhoilta, niin enpä tiiä
« Viimeksi muokattu: Elokuu 28, 2024, 17:40:33 kirjoittanut Jacare »

Poissa Pertti Ström

  • Full Member
  • Viestejä: 138
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Sutina Vaasassa
« Vastaus #1 : Elokuu 28, 2024, 17:46:36 »
Osa kuvista näyttäisi olevan 10 vuoden takaa.

Poissa Jacare

  • Newbie
  • Viestejä: 5
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sutina Vaasassa
« Vastaus #2 : Elokuu 28, 2024, 17:55:15 »
Osa kuvista näyttäisi olevan 10 vuoden takaa.

Mistä tämän huomasit?


Poissa Mie

  • Full Member
  • Viestejä: 369
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Sutina Vaasassa
« Vastaus #3 : Elokuu 28, 2024, 17:58:42 »
Juu osa kuvista on vanhoja muistan vuosien takaa olevista ilmoituksista,mutta on siellä seassa ilmeisesti uudempiakin!?
Ite oon tavannut Sutinan vuosia sitten useastikin ja n.vuosi sitten viimeksi! Ainakin omaan makuun hän on edelleen erittäin pantava nainen! Haluttais kyllä tavata hänet vieläkin  :behind:,mutta hän ei syystä tai toisesta halua enää tulla Ouluun vierailulle???! Nyt vois muuten ajella Vaasaan,mutta kun oon Lapissa käymässä!
« Viimeksi muokattu: Elokuu 28, 2024, 18:03:14 kirjoittanut Mie »

Poissa Pertti Ström

  • Full Member
  • Viestejä: 138
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Sutina Vaasassa
« Vastaus #4 : Elokuu 28, 2024, 18:02:28 »
Osa kuvista näyttäisi olevan 10 vuoden takaa.

Mistä tämän huomasit?
Kävin katsomassa kun epäilit.

Poissa Jacare

  • Newbie
  • Viestejä: 5
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sutina Vaasassa
« Vastaus #5 : Elokuu 28, 2024, 18:06:40 »
Juu osa kuvista on vanhoja,mutta on siellä seassa ilmeisesti uudempiakin!?
Ite oon tavannut Sutinan vuosia sitten useastikin ja n.vuosi sitten viimeksi! Ainakin omaan makuun hän on edelleen erittäin pantava nainen! Haluttais kyllä tavata hänet vieläkin  :behind:,mutta hän ei syystä tai toisesta halua enää tulla Ouluun vierailulle???! Nyt vois muuten ajella Vaasaan,mutta kun oon Lapissa käymässä!

Itse käytän näitä palveluja aika harvoin ja silti pari kertaa joutunut pettymään jo ovella kun olen huomannut, että kuvat ovat selkeästi vanhoja eivätkä vastaa nykyhetkeä, niin nykyään hieman karsastan näitä. Sinänsä asia ei muuten haittaa, mut jos oot odottanut jotain tietyn tyyppistä ja lopputulos on vähän jotain sinnepäin, niin pistää v*****maan ja into lörpsähtää. Vähän sama kuin myisi 10 vuotta vanhaa Mersua, mutta uuden kuvilla.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 28, 2024, 18:09:12 kirjoittanut Jacare »

Poissa Mie

  • Full Member
  • Viestejä: 369
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Sutina Vaasassa
« Vastaus #6 : Elokuu 28, 2024, 18:12:24 »
^
 Minun mielestä kuvista neljä alimmaista ovat vanhoja ja muut uudempia?? Ehkä? Mutta mielestäni hän on erittäin hyvin säilynyt! Kuten jo kirjoitin,niin panisin! Sinun mieltymyksiä en voi tietää niin en osaa sanoa että olisiko hän sinun mieleinen??

Poissa Jacare

  • Newbie
  • Viestejä: 5
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sutina Vaasassa
« Vastaus #7 : Elokuu 28, 2024, 18:28:19 »
^
 Minun mielestä kuvista neljä alimmaista ovat vanhoja ja muut uudempia?? Ehkä? Mutta mielestäni hän on erittäin hyvin säilynyt! Kuten jo kirjoitin,niin panisin! Sinun mieltymyksiä en voi tietää niin en osaa sanoa että olisiko hän sinun mieleinen??

En tarkoittanut säilyvyyttä (itse tykkään vanhemmista tai lähellä omaa ikää olevista naisista, enkä koskaan ole "käyttänyt" alle 3-kymppistä. Tarkoitin ihan puhtaasti sitä, että kuvien tulisi olla tuoreita ettei mielikuvat tulevasta tapaamisesta olisi vääriä.

Poissa Pertti Ström

  • Full Member
  • Viestejä: 138
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Sutina Vaasassa
« Vastaus #8 : Elokuu 28, 2024, 18:34:02 »
Jep, 10 vuotta vanhat kuvat kelpaa roskikseen.

Poissa Juusto

  • Jr. Member
  • Viestejä: 53
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sutina Vaasassa
« Vastaus #9 : Elokuu 28, 2024, 21:43:44 »
Tapasin Sutinan keväällä Kouvolassa ja oli kyllä mukava tapaaminen. Palvelu oli hyvää ja neito seksikäs😘
Harmitti, etten ottanut pidempää aikaa.

Poissa lepsky

  • Full Member
  • Viestejä: 476
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Sutina Vaasassa
« Vastaus #10 : Elokuu 28, 2024, 22:55:01 »
Jep, 10 vuotta vanhat kuvat kelpaa roskikseen.
Yleensä vanhat kuvat pidetäänn sen vuoksi että niillä saadaan enemmän asiakkaita huijattua paikan päälle.

Poissa palvelunostaja

  • Full Member
  • Viestejä: 395
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Sutina Vaasassa
« Vastaus #11 : Elokuu 28, 2024, 23:34:42 »
Juu uh. Sutina voisi suunnata joskus taas tänne etelän suuntaan huijaamaan asiakkaita  :inlove: kun ei muakaan yhtään huvittaisi ajaa Vaasaan.

Poissa Sutina

  • Newbie
  • Galleria (10)
  • Viestejä: 16
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Sutina Vaasassa
« Vastaus #12 : Syyskuu 03, 2024, 13:33:29 »
Katohan en oo huomannukaan että täällä on tämmönen ketju.

Juu, oon antanut parin vanhan kuvan olla siellä uudempien seassa, lähinnä houkutellakseni vanhoja vakkareita. 😁 Olin useamman vuoden poissa alalta ja nyt on ollu kiva ku vanhat asiakkaat on löytäneet takas ja moni sanonu kuvista tunnistaneensa. Tai no kuvista ja nimestä yhdessä tietty.

Kaipa ne nyt vois pikkuhiljaa jo heivata pois, mutta kun tuokin kuva, missä pinkki verkkomekko, on mun mielestä ihan kiva, eikä anna musta mitenkään valheellista kuvaa.

Eikö se oo kuitenki pääasia, että ovella on vastassa sitä mitä kuvat ja ilmoitus lupaa?

Ja Mie & Palvelunostaja, kyllä mä nyt yritän tulla syksyn aikana sekä pohjoiseen että etelään!

Pus 😘