Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Eturauhasen kiihotin  (Luettu 2130 kertaa)

Poissa samuel

  • Full Member
  • Viestejä: 356
  • ** Piristää muiden päivää
Eturauhasen kiihotin
« : Elokuu 28, 2024, 19:06:05 »
Millaisia olette löytäneet hyviä? Olen etsiskellyt sellaista, jossa olisi edestakainen liike. Jossain ulkomaan saitilla näin, mutta oli jossain jenkeissä, niin en viitsinyt tilata sieltä asti. Samalla nimellä ei löytynyt täältäpäin. Joku muu mikä?

Poissa STT

  • Full Member
  • Viestejä: 442
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Eturauhasen kiihotin
« Vastaus #1 : Elokuu 28, 2024, 22:15:12 »
https://www.kaalimato.com/catalog/Eturauhaskiihottimet_c_608.html

Onhan tuolla edestakaisin olevalla liikkeellä ja myös kilpailevien firmojen valikoimissa on.

Itse tilasin yhden ja koin ongelmaksi paikallapysymisen; sen sijaan että hieroo eturauhasta, se edes takainen liike vain pullauttaa kiihottimen ulos pyllystä vaikka siinä on paksunnos, jonka pitäisi pitää se.

Poissa samuel

  • Full Member
  • Viestejä: 356
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Eturauhasen kiihotin
« Vastaus #2 : Elokuu 29, 2024, 12:22:06 »
Oli muuten aika monta malliakin. Taitaa olla yleinen ongelma tuo sisällä pysyminen noissa. Mahtaako penisrenkaallinen versio pysyä yhtään paremmin? Pitäisi kiskoa joku remmi tiukalle pitkin vakoa.😄

Mikä yleensä näissä on suosikki? Oli sitten työntö liikkeellä tai ei?

Poissa antero pee

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1314
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Eturauhasen kiihotin
« Vastaus #3 : Elokuu 29, 2024, 12:43:03 »
Ostaisin varmaan sellaisen missä on penisrengas mukana jos uutta olisin hankkimassa. Bouncer on kyllä ihan ok.
You and me, part-time lovers

Poissa samuel

  • Full Member
  • Viestejä: 356
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Eturauhasen kiihotin
« Vastaus #4 : Elokuu 30, 2024, 11:50:52 »
Pelkästään tuosta STT:n kaalimatolinkistä iskee runsaudenpula.😄  Aika mielenkiintoisia kapistuksia. Aika monissa kommenteissa mainitaan tuota ulos pyrkimistä, mutta jonkun lelun kohdalla väitettiin pysyvän hyvinkin. Riippuu vähän käyttäjän anatomiastakin? Kaikkia kehuja siellä en kyllä ihan usko. Vaikuttavat niin mainosteksteiltä. Ladattava versio voisi ehkä olla parempi, jotta ei patterien kanssa tarvitsisi toimia. Onko kokemuksia ladattavista?

Poissa STT

  • Full Member
  • Viestejä: 442
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Eturauhasen kiihotin
« Vastaus #5 : Syyskuu 01, 2024, 09:50:16 »
Yksi mikä voisi auttaa sisällä pysymisessä on, käyttää vähemmän liukkaria. Olen koittanut käyttää liukkaria vain siinä liikkuvassa kärjessä ja jättää sen paksunnoksen ilman, mut en saa sitä sisään kokonaan.

Kyl se työntöliikkeellinen kannattaa hommata, voihan sitä käyttää ilman moottoriakin. Toisaalta hierontaominaisuudella oleva varmaan ei pyrkisi ulos.

Olen lukenut että penisrenkaallisessa versiossa se rengas on hankala laittaa paikoilleen.

Kyl ne ladattavatkin toimii, eikös niissä ole tuntien toiminta-aika. Ongelma niissä vain on se latausjohto, se on ihan spesiaali eikä saa irrallisena ostettua, jos häviää tms. menee rikki. Ja jos ei aina muista ladata niin akku tyhjä just kun kaipaa lelua.

Poissa JuliaK

  • Hero Member
  • Galleria (12)
  • Viestejä: 701
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Eturauhasen kiihotin
« Vastaus #6 : Syyskuu 01, 2024, 14:22:03 »
Oon ostanut pelkän laturinjohdon kivijalkaliikkeestä, mutta ei senkään löytäminen mitenkään helppoa ollut eikä läheskään kaikkiin merkkeihin myydä erikseen. Muutoin akulliset laitteet ovat kyllä olleet pääsääntöisesti hyviä. Tuollainen penisrenkaalla varustettu värisevä eturauhaskiihotin meillä oli joskus testissä. Se rengas ei ollenkaan auttanut paikoillaan pysymisessä, pikemminkin päinvastoin koska renkaan ja tapin väli oli liian lyhyt. Tätä kokeiltiin parillekin miehelle eikä saatu pysymään.
Nokialla

Poissa samuel

  • Full Member
  • Viestejä: 356
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Eturauhasen kiihotin
« Vastaus #7 : Syyskuu 01, 2024, 15:47:52 »
Tuota olen myös miettinyt, että auttaako se rengas asiassa mitenkään. Kaalimadon kommenteissa ainoa, josta oli mainintaa hyvästä sisällä pysymisestä, oli renkaaton versio.

Joku pitää varmaan vain ottaa testiin. Pahus, kun näitä ei vain voi mennä liikkeeseen koeajamaan.😄 Porilaisessa liikkeessä ei taida noita edes olla. Kivijalasta mieluiten ostaisin, mutta nettikauppaan taitaa olla suunnattava.

Poissa Pataässä

  • Newbie
  • Viestejä: 32
  • * Kelpo kaveri
Vs: Eturauhasen kiihotin
« Vastaus #8 : Syyskuu 01, 2024, 16:52:25 »
Itselläni on tuo Kaalimadostakin löytyvä Ouch. Se on (tupla)värinällä eli ei edestakaista liikettä. Eikä ihan pysy paikallaankaan, mutta muuten on ainakin minun anatomiaan oikein sopiva.
Ässä hihassa. Vai oliko se housuissa?

Poissa JuliaK

  • Hero Member
  • Galleria (12)
  • Viestejä: 701
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Eturauhasen kiihotin
« Vastaus #9 : Syyskuu 01, 2024, 17:27:50 »
Tuota olen myös miettinyt, että auttaako se rengas asiassa mitenkään. Kaalimadon kommenteissa ainoa, josta oli mainintaa hyvästä sisällä pysymisestä, oli renkaaton versio.

Joku pitää varmaan vain ottaa testiin. Pahus, kun näitä ei vain voi mennä liikkeeseen koeajamaan.😄 Porilaisessa liikkeessä ei taida noita edes olla. Kivijalasta mieluiten ostaisin, mutta nettikauppaan taitaa olla suunnattava.

On se, kyllä nyt sovituskoppi pitäis olla käytössä näihinkin. Ja tarvittaessa myyjä auttamaan 👍
Nokialla

Poissa samuel

  • Full Member
  • Viestejä: 356
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Eturauhasen kiihotin
« Vastaus #10 : Syyskuu 01, 2024, 19:33:40 »
Tuota olen myös miettinyt, että auttaako se rengas asiassa mitenkään. Kaalimadon kommenteissa ainoa, josta oli mainintaa hyvästä sisällä pysymisestä, oli renkaaton versio.

Joku pitää varmaan vain ottaa testiin. Pahus, kun näitä ei vain voi mennä liikkeeseen koeajamaan.😄 Porilaisessa liikkeessä ei taida noita edes olla. Kivijalasta mieluiten ostaisin, mutta nettikauppaan taitaa olla suunnattava.

On se, kyllä nyt sovituskoppi pitäis olla käytössä näihinkin. Ja tarvittaessa myyjä auttamaan 👍

Juuri näin! Miten sitä nyt mistään tietämätön asiakas osaisi ilman asiantuntijan apua valita ja sovitella? Vähän samaan tapaan kuin olen pukuostoksilla käynyt. Parhaimmillaan myyjä on vain katsonut minua ja hakenut täysin sopivat vaatteet suoraan ilman sen kummempia mittaamisia, kun taasen joskus koitin itse vain ottaa räkistä housut ja testata ja olin ihan tyytyväinen, kun myyjä pärähti paikalle, ja kertoi, että ei ole ollenkaan tyytyväinen niiden istuvuuteen. Miten siis kuluttajaparka osaisi mitään perseensuristintakaan ostaa sopivaa ilman apua, jos ei edes puvun housujakaan osaa.

Poissa Naima-Ilona_cd

  • Newbie
  • Galleria (4)
  • Viestejä: 37
  • * Kelpo kaveri
Vs: Eturauhasen kiihotin
« Vastaus #11 : Syyskuu 01, 2024, 20:40:51 »
No niin, tässähän on PT:lle todellinen markkinarako!
Hommataan monen merkkisiä suristimia ja etsitään yhdessä asiakkaalle mieluisa malli  ;D
Esittely suristimet kortsun kanssa sovitellaan ja kun se oikea malli löytyy niin kipin kapin seksiväline kauppaan ostaan ikioma uusi  ;D
PT:n hinnoittelu voisi olla maltillisempi jos ei asiakas muuta halua kuin suristin sovituksen.
Toisaalta voi olla extra hinnoiteltu palvelu muun toiminnan yhteydessä.

Poissa samuel

  • Full Member
  • Viestejä: 356
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Eturauhasen kiihotin
« Vastaus #12 : Syyskuu 01, 2024, 21:15:01 »
No niin, tässähän on PT:lle todellinen markkinarako!
Hommataan monen merkkisiä suristimia ja etsitään yhdessä asiakkaalle mieluisa malli  ;D
Esittely suristimet kortsun kanssa sovitellaan ja kun se oikea malli löytyy niin kipin kapin seksiväline kauppaan ostaan ikioma uusi  ;D
PT:n hinnoittelu voisi olla maltillisempi jos ei asiakas muuta halua kuin suristin sovituksen.
Toisaalta voi olla extra hinnoiteltu palvelu muun toiminnan yhteydessä.

Tähän lähtisin kyllä messiin!

Poissa STT

  • Full Member
  • Viestejä: 442
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Eturauhasen kiihotin
« Vastaus #13 : Syyskuu 01, 2024, 21:55:34 »
Tuota olen myös miettinyt, että auttaako se rengas asiassa mitenkään. Kaalimadon kommenteissa ainoa, josta oli mainintaa hyvästä sisällä pysymisestä, oli renkaaton versio.

Joku pitää varmaan vain ottaa testiin. Pahus, kun näitä ei vain voi mennä liikkeeseen koeajamaan.😄 Porilaisessa liikkeessä ei taida noita edes olla. Kivijalasta mieluiten ostaisin, mutta nettikauppaan taitaa olla suunnattava.

On se, kyllä nyt sovituskoppi pitäis olla käytössä näihinkin. Ja tarvittaessa myyjä auttamaan 👍

Kuinkakohan moni menisi laitteen kanssa sovituskoppiin ja lähtisi kotiin perse surisevana maksamatta :D

Poissa samuel

  • Full Member
  • Viestejä: 356
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Eturauhasen kiihotin
« Vastaus #14 : Syyskuu 01, 2024, 22:01:44 »
Joku semmonen tägi ko vaatteisakin niihin kiinni... Alkaa uikuttaa hälärit ovella. Tai vanhan ajan värjäävä lukko... Munakarvat saa uuden värin, kun koittaa murtaa... 🤔

Poissa antero pee

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1314
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Eturauhasen kiihotin
« Vastaus #15 : Syyskuu 02, 2024, 10:48:53 »
No niin, tässähän on PT:lle todellinen markkinarako!
Hommataan monen merkkisiä suristimia ja etsitään yhdessä asiakkaalle mieluisa malli  ;D
Esittely suristimet kortsun kanssa sovitellaan ja kun se oikea malli löytyy niin kipin kapin seksiväline kauppaan ostaan ikioma uusi  ;D
PT:n hinnoittelu voisi olla maltillisempi jos ei asiakas muuta halua kuin suristin sovituksen.
Toisaalta voi olla extra hinnoiteltu palvelu muun toiminnan yhteydessä.

Erinomainen idea! Parasta tietysti olisi Tupperware-kutsut tyyppinen dildojen ja eturauhaspamppujen esittelyessio. Kun sopiva löytyy,
niin provikkamyyjällä olisi myydä oikeanlainen suristin heti samassa sessiossa.

Itse aiheeseen totean vielä, että en ollut ajatellut tuota penisrenkaan mahdollisesti aiheuttamaa ongelmaa, eli että kiskoo dildon ulos anaalista.
Omassa Bouncer -eturauhaskiihottimessani on jonkinlaiset siivekkeet, joiden olisi tarkoitus väristellä palleja, mutta todellisuudessa ne kyllä sojottaa minne sattuu.
Onneksi se on kuitenkin sivuseikka, tärkeintä on toki eturauhasen pumppaaminen. Sen osalta laite hommansa hyvin ja jos samalla saan suuhoitoa kun tuo on bebassani, niin aikamoinen purkaus tulee laukeamisesta.
Suikkarin antajan nesteytys on hoidettu vaikka puolimaratonia varten  ;)

 
You and me, part-time lovers