Tai entä kun asiakkaan vuotavat peräpukamat jättää petauspatjaan asti menevän läntin.
Niin, epämieluisat eritteet ei pitäis näkyä tietenkään asiakkaille eikä niistä tytötkään nauti. Mie ite pidän reissussa niin paljon lakanoita mukana, että aina on puhdasta alla. Kotona onkin sitten pesutorni, joten helposti on homma hallussa.
Ei helvana, enpä ole moiseen törmännyt. Ainoat kerrat kun olen saanut päähäni kiinnittää lakanoihin jotain huomiota ovat olleet yön yli tapaamisilla nukkumaan käydessä.
En ole jo koskaan törmännyt, mutta tsekki Terezan kanssa ajattelin "älä tule, älä tule rakas pieru nyt". Kaikki siinä huoneessa oli niin valkoista kuin vain olla voi, mä olin ihan varma jos tuhnaisen nyt, niin se on kuin joku route66 lakanoissa.
En ole likaisiin petivaatteisiin tainnut törmätä tai en ole huomiota kiinnittänyt. Yleensä hommat on hoidettu päiväpeiton päällä joten lakanoihin ei ole päässyt tutustumaan.
Joskus on kyllä sihteerin kanssa sotkettu lakanat ihan kunnolla Mutta kyse oli pitkästä tapaamisesta, ja samoihin lakanoihin ei ollut muita tulossa... Pikkupervo kun olen, otin lakanoista kuvan ikiomaan arkistooni, jolle voin sitten palvelutalossa runkkailla hoitsuja kähmiessäni Joo, ja nää oli vauvantekovesiä eikä perseen tuotoksia...
^ Sama juttu mulla, paitsi en ottanu kuvia. Kerran on sotkettu spermalla puolivahingossa sänky 😁 Lakanat ja peitto meni pesuun tuon tapaamisen jälkeen 😁.