Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Eva❤️NEW  (Luettu 1510 kertaa)

Poissa Repomies

  • Newbie
  • Viestejä: 31
  • * Kelpo kaveri
Eva❤️NEW
« : Elokuu 29, 2024, 12:52:04 »
Katselin tosieskon tarjontaaa ja ajattelin kokeilla jotain uutta. Anaaliseksiä en ole ennen kokeillut, niin varasin 30 min ajan anaaliekstralla.

Ovesta sisään tullessa vastasssa oli hymyilevä kuvien mukainen nainen silmälasien kanssa. Kroppa oli mitä kuvissa, ehkä jopa parempi. Hän oli pukeutunut minun pyytämääni sisäkköasuun. Sitten vaattet pois ja suihkun kautta sänkyyn. Suikkarilla aloiteltiin, mikä tuntui hyvältä kuminkin kanssa. Käytiin perusasennot läpi, toiveet toteutuivat ja anneliin sai painella hyvin (itsellä ei mikään mahtimeisseli tosin). Eva höpötteli paljon, oli iloinen ja läsnäoleva. Käsihoidolla maaliin rinnoille, pientä höpöttelyä ja sitten suihkun ja halauksen kautta ulos. Ulkona sää +19 astetta lämmintä ja puolipilvistä.

Mutta en todennkäisesti kävisi uudestaan. Sillä suutelu puuttuu tarjonnasta, mikä on minulle iso juttu. Mutta anaalimiehille varmasti hyvä valinta.

Poissa Noodelidude

  • Full Member
  • Viestejä: 482
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Eva❤️NEW
« Vastaus #1 : Elokuu 29, 2024, 13:21:50 »
Kiitos tästä. Evan ilmoa silmäillyt sillä silmällä, ja anaaliukkelina kiinnosti erityisesti kuulla miten peppuhommat sujuu. Kuvissa hyvännäköinen, mutta myös tuiman, niin pohtinut että entä jos hän antaakin vässykälle huutia eikä kyytiä.

Poissa MestariMerlin

  • Hero Member
  • Viestejä: 730
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Eva❤️NEW
« Vastaus #2 : Elokuu 29, 2024, 17:00:41 »
Sydän-Eva on vallan erikoinen tyyppi.. jännä sekoitus kovuutta ja pehmeyttä.. Itse asiassa viestittelin Evan kanssa aika paljon ( jopa saksan kielellä..🤣🤣🤣 ) heti kun ilmestyi tänne helmikuussa.. Olin aika varma että kyseessä täysfeikki.. no osa profiilista olikin alkuun höpöä.. ei ollut saksalainen..😅

Pari kuukautta tosiaan kului (!) ennenkuin uskaltauduin tapaamaan.
Eikä party girl- vihjauksista huolimatta kaduttanut.

Taitaapi olla tosiammattilainen omassa lajissaan mihin ei kuulu mitkään gfe-hempeilyt. Kyytiä tai huutia tulee siis ihan oman valinnan mukaan..😅

Tuo domina/roolileikki jne. meininki on ilmeisesti juuri se mitä tykkää tehdä.

Omalla käynnillä vetästiin vain normisetti ps-henkisesti ilman a-levelia.. mutta en epäile kyllä yhtään etteikö mikä vain ekstra tältä luonnistuisi.. myös hieman isommalla meisselillä..