Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Tiukka anus  (Luettu 2104 kertaa)

Poissa villevaan

  • Newbie
  • Viestejä: 7
  • * Kelpo kaveri
Tiukka anus
« : Elokuu 29, 2024, 14:49:31 »
Millä tavoin saa kullin menemään perseeseen jos se on tiukka? Jos ei satu olemaan liukkaria niin mitä muuta voi käyttää?

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9251
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Tiukka anus
« Vastaus #1 : Elokuu 29, 2024, 22:26:11 »
Sylkäiset kouraan ja hieraiset ryppureikään. Sen jälkeen voi helposti painaa ykkösellä sisään.
KäteenHeiluttaja

Poissa Naima-Ilona_cd

  • Newbie
  • Galleria (4)
  • Viestejä: 37
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tiukka anus
« Vastaus #2 : Elokuu 29, 2024, 22:46:40 »
Kannattaa aina käyttää liukkaria... joku ruoanlaitto öljy voi toima myös muttei ole niin hyvää kuin oikea liukkari.
Ennen penetraatiota käytä jotain anustappia jonka olet itse ensin laittanut... avaa paikkoja jos on tiukat.

Poissa Kirppu69

  • Newbie
  • Viestejä: 45
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tiukka anus
« Vastaus #3 : Elokuu 29, 2024, 23:19:39 »
Millä tavoin saa kullin menemään perseeseen jos se on tiukka? Jos ei satu olemaan liukkaria niin mitä muuta voi käyttää?

Kannattaa kokeilla omaan perseeseen vaikka puukalikalla mikä toimisi parhaiten. Olen kovasti kuullut kehuja, että esim WD-40 on hyvää kamaa.

Poissa väinö.kärsäkäs

  • Hero Member
  • Viestejä: 640
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Tiukka anus
« Vastaus #4 : Elokuu 30, 2024, 14:41:59 »

Millä tavoin saa kullin menemään perseeseen jos se on tiukka? Jos ei satu olemaan liukkaria niin mitä muuta voi käyttää?

Kannattaa kokeilla omaan perseeseen vaikka puukalikalla mikä toimisi parhaiten. Olen kovasti kuullut kehuja, että esim WD-40 on hyvää kamaa.

Itse kokeilisin Tummelia on kotimainen hoitovoide tai sitten Vedinvoide Cream 500 ml Delaval löytyy Hankkija nimisestä kaupasta alla tuotekuvaus

Vetimen ihoa kosteuttava ja pehmentävä DeLaval Cream -voide pitää vetimen ihon hyvässä kunnossa. Hyväkuntoinen iho on helpompi puhdistaa kuin kuiva ja halkeillut. Hierotaan vetimiin heti lypsyn jälkeen.
Vetimen ihoa kosteuttava ja pehmentävä vedinvoide
Cream-voide pitää vetimen ihon hyväkuntoisena
Sopii erinomaisesti myös lypsäjän käsille

Poissa Kimalainen

  • Newbie
  • Viestejä: 12
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tiukka anus
« Vastaus #5 : Elokuu 31, 2024, 06:55:29 »


Tummelia käyttää tytöt ratsastusleireillä pyllyn hiertymiin kun ovat päiväkausia hevosilla ratsastaneet. Tämä on muuten tosi juttu!  Samaa tuotetta suositeltiiin minulle kun viikon maastopyöräilyn jälkeen alkoi perse olemaan hellä. Tämän Kertoi minulle nainen, jolla on paljon  Ratsastuskokemusta.

Poissa Papparainen56

  • Full Member
  • Viestejä: 332
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Tiukka anus
« Vastaus #6 : Elokuu 31, 2024, 08:15:21 »
Hiusbalsami on mukavan luistavaa tavaraa, tuntuu myös hyvältä runkatessa.
Ryhmysauva tanassa …

Poissa Jepjep78

  • Newbie
  • Viestejä: 12
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: Tiukka anus
« Vastaus #7 : Syyskuu 05, 2024, 10:11:03 »
Babyoil toimii myös hyvin. Syljessä ja vesiliukoissa liukkareissa on vähän sitä ongelmaa et saattaa kuivahtaa kesken kaiken mikäli sessio on pidempi. Mutta tuo ns venyttely tapilla tai dildolla helpottaa. Ja myöskin vastaanottavana osapuolena kun on hieman huuhdellut suolta niin homma on mukavampaa kummallekin.