Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kkarlla/Zara erotic massage/Aina  (Luettu 1696 kertaa)

Poissa Mmnaaz

  • Newbie
  • Viestejä: 14
  • * Kelpo kaveri
Kkarlla/Zara erotic massage/Aina
« : Syyskuu 04, 2024, 11:52:24 »
kkarlla/Zara eroottinen hieronta/Aina

Joten ehkä siitä on keskusteltu aiemmin ja olen lukenut arvosteluja heistä. Olen hieman hämmentynyt tällä hetkellä, ne kaikki ovat aktiivisia ainakin tänään, kumman valita? ehdotuksia?

Etsin eroottista hierontaa, jonka pitäisi olla hyvä urheilulaji ja viimeistelyllä ei ole väliä, mutta kiusaaminen on hieronnan aikana etusijalla. Huomiota tulee kiinnittää palloihin, peppujen kiusaamiseen, titfuck jne.
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 04, 2024, 11:56:15 kirjoittanut Mmnaaz »

Poissa Hupiukko Pro

  • Newbie
  • Viestejä: 37
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kkarlla/Zara erotic massage/Aina
« Vastaus #1 : Syyskuu 04, 2024, 19:48:05 »
https://www.seksisaitti.net/index.php/topic,12781.0.html

Tuossa Zarasta ketju, johon itsekin oon rapsannut yhen tapaamisen.

Mutta joo, ajankohtainen aihe itselleni :D Tein saman havainnoin kuin ketjun aloittaja. Lähestyin aluksi Zaraa viestillä että voisin tulla taas hierontaan, ei vastannut mitään. Kkarllan kanssa sain sovittua eroottisen b2b hieronnan tälle päivälle. Jotenkin oli hankalaa sopiminen, mutta aika saatiin kuitenkin bookattua. No sitten itse asiaan. Kkarlla oli nätti, kohtelias, mutta todella väsyneen oloinen ja hieman tuhdimpi mitä kuvissa, muttei mikään iso tyttö kuitenkaan. Mitään hierontaahan ei kuitenkaan ollut siis tarjolla vaikka hän vielä kämpillä kysyikin, että olihan se mitä halusin. Runkkaus ja suihinotto oli se mitä oli tarjolla. Siinä hän oli kyllä hyvä, ei siinä mitään mutta en nyt pelkästään sitä ollut hakemassa.

Poissa Blain

  • Full Member
  • Viestejä: 463
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Kkarlla/Zara erotic massage/Aina
« Vastaus #2 : Syyskuu 04, 2024, 20:32:18 »
Juu, Kkarlalle menin myös hierontaan, mutta a-luokan suihinotto sieltä saatiin, ilman hierontaa.

Tykkäsin kyllä muutenkin Karlasta eli 90 ekeä owohoidosta kelpaa uusintanakin.

Poissa Mmnaaz

  • Newbie
  • Viestejä: 14
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kkarlla/Zara erotic massage/Aina
« Vastaus #3 : Syyskuu 05, 2024, 16:18:54 »
Juuri sitä en halua, he väittävät antavansa parasta hierontaa ja kun menet sinne, he hierovat selkääsi ja käännyt ympäri ja annat suihin/käsityön. ja siinä se.!!

Poissa Hupiukko Pro

  • Newbie
  • Viestejä: 37
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kkarlla/Zara erotic massage/Aina
« Vastaus #4 : Syyskuu 05, 2024, 17:52:52 »
Juuri sitä en halua, he väittävät antavansa parasta hierontaa ja kun menet sinne, he hierovat selkääsi ja käännyt ympäri ja annat suihin/käsityön. ja siinä se.!!

Yllä oleva kuvaus sopi Zaraan, Kkarrlla ei oikeasti siis hieronut yhtän. Noille kriteereilä kumpikaan ei oo mitä haet ja suosittelen etsimään jotain muuta, mutta hyviä suustansa ovat tytöt silti ja varsinkin Zaran tissipano on aika muikea.