Post orgasm tortureen ja kidutusrunkkaukseen liittyvät jutut ovat olleet jo pidempään mun ehdottomat suosikit. Sen sijaan sondaus on kuulostanut liian extremeltä ja en ole sitä halunnut ikinä kokeilla.
Viime aikoina olen kuitenkin huomannut haaveilevani siitä, että osa tätä kidutusrunkkaus sessiota olisi myös sondaus. Jotenkin kiehtoo se, että täysin sidottuna olisin pakotettu ottamaan tämänkin vastaan ja katsomaan kun tuota itselle tehdään.
Onko tähän sondaukseen suosituksia palveluntarjoajista, jotka oikeasti osaavat toteuttaa sen turvallisesti ja noudattaen riittävää hygieniaa yms. Tuohon POT teemaan liittyen olen huomannut, että moni sanoo osaavansa homman, mutta todellisuudessa ollaan aivan kuutamolla, mistä siinä asiassa on kyse. Mutta myös tosi POT taitajiakin on tullut vastaan ja hienoja sessioita koettu. Jos mun kullin työnnetään jotain, niin en todellakaan halua että tekijä on joku muka asiansa osaava, joten suosituksia ja vinkkejä otetaan mieluusti vastaan.
Onko kellään jakaa kokemuksia, miltä tuollainen sondaus tuntuu, ilmeisesti enemmän nautintoa kuin kidutusta, vaikka vähän kidutukselta kuulostaakin?
Napakettu