Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Ts Cynthia  (Luettu 1315 kertaa)

Poissa YFTH90

  • Newbie
  • Viestejä: 1
  • * Kelpo kaveri
Ts Cynthia
« : Syyskuu 05, 2024, 20:29:56 »
Iltaa,

Nopeaa rapsaa "Ts Cynthia" -nimellä kulkevasta ammatinharjoittajasta josta en itse löytänyt mitään infoa ennen tapaamista, eli;
Tapaamisen valmistelut itsessään hoitui nopeasti viestien välityksellä, kysyin alustavasti esim. onko kylässä kuinka kauan, mitkä palvelun hinnat ym? Matkalla tuli viestiä itse osoitteesta ja missä lähin parkkialue. Sain auton parkkiin lähempää annettua osoitetta ja pienen navigoinnin jälkeen pääsin oikeaan rappuun johon ovikoodit ym. ohjeet tuli nopeasti viestillä.

Oven avauduttua täytyy sanoa että todella, oven avasi kuvien mukainen kaunokainen. Muodot tosiaan kuten kuvissa, tiimalasin muotoinen runko kiineillä tisseillä ja isolla perseellä. Itseäni tuo näky kyllä jokseenkin kyllä kiihottaa, mutta tulin aivan muusta syystä. Vaatteet pois, suihkuun (olin tehnyt jo suelen tyhjennukset ym. valmistelut jo kotona) poistamaan matkan metkut ja ladyn otteilla makkariin. Ja sitten toimiin, täytyy sanoa että hieman kiihottunut mies joka on fantasioinut luvatusta 17cm kovasta kyrvästä oli hieman "pettynyt" kun lady sai kauniit alushousut -minä suu valmiina- riisuttua. Minä sängyllä, lady jaloillaan aloin pienen pirtsakkaan kyrvän imemisen kumin kanssa, nopeasti totesin että lady sängylle, minä jalkojen väliin imemään(tässä vaiheessa vielä oli toivoa että se kasvaisi), imeässä kauniin ladyn kyrpää kymmeniä minuutteja näky oli totisesti kiihottava. Täytyy sanoa, että munaa oli kiihottava imeä, mutta jokin tapaamisessa mätti. Sanoin ladylle voisiko hän panna minua (johon kanssa olin valmistautunut ennakkoon, odotin 17cm mörkön jyystöä, vastassa n. 10-12cm), vastaus ei ollut kieltävä mutta hieman sekava. No mentiin niin että minä panen ensin, lady nousi päälleni ja alkoi ratsastaa. Ja näky oli huikea, mutta en tiedä mikä tässä vaiheessa rupesi miestä vaivaamaan.

Vaikea se on myöntää mutta veltoksi veti, lady luuli että olin tullut. Pyysin että jos takaapäin kokeiltaisiin, lady komea perse siinä valmiina. Ei vain tullut vilttua velloihin. En tosiaan tiedä mistä yks äkkinen paineen katoaminen johtui, mutta lady kumin vaihettua aloitti taas huulihölkän(en mainninnut, tätä lady teki ennen panemista) jota suoritti todella nopealla kädellä/suulla. Täytyy sanoa että ajatukset meni ihan muualle kuin kyseiseen ladyyn että saatiin nalli maaliin. Ja lopuksi jota itse olin vailla, lady itse antaa spermat minun suuhun. Vierekkäin sängyllä, minä ladyn kyrpää ja tissejä vuorotellen nuollen, lady tyydyttäen itseään. Täytyy tähän sanoa että oli taas todella kiihottava kokemus, varsinkin kun lady vihdoinkin tuli ja pääsin imemään/nuolemaan (ensimmäistä kertaa) lastit suuhuni. Kyrvän viimeisteltyäni lady itsekkin taisi olla yllättynyt. Tässä vaiheessa oli pientä sekaannusta ym. en tiedä, mutta suihkun jälkeen olin valmis kyllä lähtemään. Hieman siinä ehkä "kuulemisia" harrastettiin puoliin ja toisiin ennekuin poistuin asunnosta.

Sää oli erittäin lämmin syyskuuhun (26c) nähden, lähtiessä oli hieman pettynyt fiilis. 2/5 tähteä jos tarvitsisi arvostella.
Ps. Ensimmäinen arvostelu, johtuen nimenomaan siitä kun kyseistä ladystä(nimi ehkä muuttunut) ei löytynyt aiempaa rapsaa.

Poissa naut1skelija

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1051
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Ts Cynthia
« Vastaus #1 : Syyskuu 05, 2024, 22:15:22 »
On kyllä jääny mysteeriksi miten kukaan olettaa että ilmon luvut pitää paikkansa etennin kun kyseessä on aasialainen ja ei edes yhtään kuvaa kullista.

Mut kokemusta rikkaampana.