Iso sorry munkin (🍩) puolesta, ymmärrän täysin kuin paskaa. Ite teen myös kotona niin usein käy mielessä että mitä kaikkee hiipparia kämppäänsä päästää, vaikka itsekin mielestäni raakkaan kokelaat aika tarkkaan
Uutiset:
Jaahas, entiset koulukiusaajat on kokoontuneet tänne. Hävetkää!
Sun pitää tehdä ruumiin tarkastus ennenkuin päästät turskan ulos asunnosta .
Toi sähköhammasharja kyllä ihmetyttää...jollakin on ollut likaiset hampaat. Miten tommosen pystyy käärimään liiviin .
Eräs outcall hupakko varasti multa kynsisakset, meni varmaan tarpeeseen, mutta jälkeenpäin nauratti .
Sun pitää tehdä ruumiin tarkastus ennenkuin päästät turskan ulos asunnosta .
Toi sähköhammasharja kyllä ihmetyttää...jollakin on ollut likaiset hampaat. Miten tommosen pystyy käärimään liiviin .
Eräs outcall hupakko varasti multa kynsisakset, meni varmaan tarpeeseen, mutta jälkeenpäin nauratti .
Ruumis on kuolleella ja keho elävällä et kova ois rangaistus varastelevalle turska paralle 'Hyi häpeä!' sijasta Toki tästä saadaankin sit filosofisesti aasin siltaa miksi se ukki löytyy alunperinkin pyykkikorista.
Itse aiheseen... On kyl tosi raukkamaista tuollainen ja ei kyl millään tavalla hyväksyttävää. Ehdottomasti vaan tavaraa piiloon ja lukolliseen!
Ilman näitä edellisiä kirjoituksia, jotka tulivat ennen miun huolta. Huolenaiheenii oli se ukki.
Mulla on ihan paskat lukulasit, enkä näe näillä mitään. Sitä se vahuus teettää!
Vittu!
Näistä hassuttelu viesteistä tulee sellainen mielikuva että teistä asiakkaista tilanne on jollain tavalla huvittava tai jopa hyväksyttävä vaikka kyseessä on rikos. En usko että olisi sama ääni kellossa jos asiakas tulisi tälle foorumille kirjoittamaan kuinka tuli maksullisen palveluntarjoajan ryöstämäksi
Jaahas, entiset koulukiusaajat on kokoontuneet tänne. Hävetkää!Tämä mies tässä näin, hän on Idiootti.
Itselle tuli ensimäiseksi mieleen, kuka edes olettaa etteikö turskat veisi tavaroita?Itse en varasta hutsuilta muuta kuin heidän sydämensä!
Haluan varoittaa muita tyttöjä! Älkää pitäkö kylpyhuoneessa yhtään mitään henkilöntaista tai arvokasta tai jos pidätte, asentakaa jonkinlaiset piilo lukot!
Minulla lähiaikoina asiakkaiden toimesta on varastettu kylpyhuoneen kaapista hyvin kallis sähköhammasharja, korusta arvo riipus, pyykkikorissa olleita ukkia, pikkuhousuja, sekä huoneessa latauksessa olleet Applen kuulokkeet.
Valitsen asiakkaani mielestäni hyvin, asiakkaani ovat keski-iästä ylös päin, ilmoitukseni ja oma olemukseni ovat myös asiallisia. Luonani ei käy sen oloisia ihmisiä joista päälle päin voisi luulla että harrastavat varastelua.
Tästä lähtien ei mitään taskuun mahtuvaa näkyvillä paikoilla, kylpyhuoneessa kaappi lukolla ja pyykkikori siirretty muualle.
Haluan varoittaa muita tyttöjä! Älkää pitäkö kylpyhuoneessa yhtään mitään henkilöntaista tai arvokasta tai jos pidätte, asentakaa jonkinlaiset piilo lukot!
Minulla lähiaikoina asiakkaiden toimesta on varastettu kylpyhuoneen kaapista hyvin kallis sähköhammasharja, korusta arvo riipus, pyykkikorissa olleita ukkia, pikkuhousuja, sekä huoneessa latauksessa olleet Applen kuulokkeet.
Valitsen asiakkaani mielestäni hyvin, asiakkaani ovat keski-iästä ylös päin, ilmoitukseni ja oma olemukseni ovat myös asiallisia. Luonani ei käy sen oloisia ihmisiä joista päälle päin voisi luulla että harrastavat varastelua.
Tästä lähtien ei mitään taskuun mahtuvaa näkyvillä paikoilla, kylpyhuoneessa kaappi lukolla ja pyykkikori siirretty muualle.
asentakaa jonkinlaiset piilo lukot!